Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
SZKOŁA SPECJALNA
Liczba odnalezionych rekordów:
3
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu:
0000129099
Tytuł oryginału:
Readership processes of intellectually disabled pupils in the assessment of teachers of special schools - selected areas
Autorzy:
Barbara
Grzyb
, Katarzyna
Braszczok
.
Źródło:
-
J. Hum. Dignity Wellbeing
2018 no. 2
, s. 87-100, bibliogr. 23 poz.
Uwagi:
Tytuł numeru: Creativity, innovativeness and creativity in human education
Punktacja MNiSW:
1.000
p-ISSN:
2451-3520
Słowa kluczowe polskie:
umiejętność czytania
;
czytanie
;
szkoła specjalna
;
student
;
niepełnosprawność intelektualna
Słowa kluczowe angielskie:
reading competences
;
reading
;
special school
;
student
;
intellectual disability
Typ publikacji:
A
Język publikacji:
ENG
Zasieg terytorialny:
K
Afiliacja:
praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access:
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:
2/3
Nr opisu:
0000067550
Tytuł oryginału:
Arkusz kalkulacyjny w doskonaleniu procesu układania planu zajęć w szkole specjalnej.
Autorzy:
Bartosz
Szczęśniak
.
Źródło:
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2010
, s. 525-537, bibliogr. 12 poz.
ISBN:
978-83-923797-9-9
Słowa kluczowe polskie:
plan zajęć
;
arkusz kalkulacyjny
;
szkoła specjalna
Słowa kluczowe angielskie:
timetabling
;
spreadsheet
;
special school
Typ publikacji:
U
Język publikacji:
POL
Zasieg terytorialny:
K
Afiliacja:
praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła:
PŚl. sygn. Cz.02 132020
Dostęp on-line:
3/3
Nr opisu:
0000096987
Tytuł oryginału:
Praca z osobami z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym w opinii słuchaczy Kolegium Nauczycielskiego oraz nauczycieli - analiza wyników badań własnych.
Autorzy:
Anna
Suchon
.
Źródło:
W:
Kompetencje pedagoga w kontekście teorii i praktyki edukacji specjalnej
. Pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2008
, s. 107-113, bibliogr. 1 poz.
ISBN:
978-83-7308-998-3
Seria:
(
Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach
;
Integracja - Nauczyciel - Wychowanie
; t. 3)
Słowa kluczowe polskie:
niepełnosprawność umysłowa
;
szkoła specjalna
;
nauczyciel
Słowa kluczowe angielskie:
mental disability
;
special school
;
teacher
Typ publikacji:
U
Język publikacji:
POL
Zasieg terytorialny:
K
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie