Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ USŁUG
Liczba odnalezionych rekordów: 90



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/90
Nr opisu: 0000138931
Tytuł oryginału: Improvement of services for people with disabilities by public administration in Silesian Province Poland
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Sustainability 2021 vol. 13 iss. 2, s. 1-16, bibliogr. 104 poz.
Impact Factor: 2.576
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; społeczeństwo 5.0 ; Smart City ; osoby niepełnosprawne ; niepełnosprawność ; urząd miejski ; społeczność zrównoważona
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; society 5.0 ; smart city ; disabled people ; disability ; city hall ; sustainable community
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/90
Nr opisu: 0000134202
Tytuł oryginału: An entropy evaluation algorithm to improve transmission efficiency of compressed data in pervasive healthcare mobile sensor networks
Autorzy: Giacomo Capizzi, S. Coco, G. Lo Sciuto, C. Napoli, Waldemar Hołubowski.
Źródło: -IEEE Access 2020 vol. 8, s. 4668-4678, bibliogr. 27 poz.
Impact Factor: 3.745
Punktacja MNiSW: 100.000
e-ISSN: 2169-3536
DOI:
Słowa kluczowe polskie: bezprzewodowa sieć sensorowa ; kompresja danych ; entropia ; jakość usług ; oszczędność energii ; prognozowanie jakości ; entropia informacji różnicowej
Słowa kluczowe angielskie: wireless sensor network ; data compression ; entropy ; quality of service ; energy saving ; quality prediction ; differential information entropy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/90
Nr opisu: 0000138026
Tytuł oryginału: Probabilistic analysis of a buffer overflow duration in data transmission in wireless sensor networks
Autorzy: Wojciech Kempa.
Źródło: -Sensors 2020 vol. 20 iss. 20, s. 1-18, bibliogr. 37 poz.
Impact Factor: 3.275
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1424-8220
DOI:
Słowa kluczowe polskie: przepełnienie bufora ; czas dyskretny ; straty pakietów ; jakość usług ; bezprzewodowa sieć sensorowa
Słowa kluczowe angielskie: buffer overflow ; discrete time ; packet losses ; quality of service ; wireless sensor network
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/90
Nr opisu: 0000139110
Tytuł oryginału: Transient behaviour of a network router.
Autorzy: T. Czachórski, E. Gelenbe, G. S. Kuaban, Dariusz Marek.
Źródło: W: 43rd International Conference on Telecommunications and Signal Processing. TSP. Milan, Italy, July 7-9 2020. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020, s. 246-251, bibliogr. 32 poz.
ISBN: 978-1-7281-6376-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science; IEEE Xplore
DOI:
Słowa kluczowe polskie: aproksymacja dyfuzyjna ; ruch internetowy ; jakość usług ; ruter intersieci
Słowa kluczowe angielskie: diffusion approximation ; Internet traffic ; quality of service ; network router
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


5/90
Nr opisu: 0000129417
Tytuł oryginału: Badanie oddziaływania rozwiniętego systemu zarządzania jakością na doskonalenie wyrobu/usługi i procesu powstawania wyrobu/usługi wśród wybranych organizacji. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Dorota Książek.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2019
Opis fizyczny: , 205 k., bibliogr. 237 poz. + zał.: 102 k.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Promotor: dr hab. inż. Mariusz Ligarski, dr inż. Michał Molenda
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania jakością ; zarządzanie jakością ; TQM ; ISO ; inżynieria produkcji ; zarządzanie produkcją ; doskonalenie jakości ; jakość usług ; jakość produktu ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; quality management ; TQM ; ISO ; production engineering ; production management ; quality improvement ; service quality ; product quality ; improvement
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. R-5561+CD, R-5562
Dostęp BCPŚ:


6/90
Nr opisu: 0000132985
Tytuł oryginału: Kształtowanie jakości usług transportowych - towarowych i pasażerskich.
Autorzy: Katarzyna Markowska.
Adres wydawniczy: Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019
Opis fizyczny: , 144 s.
ISBN: 978 -83-7789 -556-6
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 6,5
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; usługa pasażerska ; usługa towarowa ; sztuczna inteligencja ; Inteligientne Sztuczne Systemy Transportowe
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; passenger service ; goods service ; artificial intelligence ; Intelligent Artificial Transport Systems
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


7/90
Nr opisu: 0000135518
Tytuł oryginału: Measurement of quality services in courts - the servqual method
Autorzy: Anna Maria Horodecka, Monika Odlanicka-Poczobutt.
Źródło: -Sil. Univ. Technol. Sci. Pap., Organ. Manage. 2019 no. 138, s. 93-105, bibliogr. 40 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jakość usług ; sądy powszechne ; Servqual
Słowa kluczowe angielskie: public services ; quality of services ; common courts ; Servqual
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/90
Nr opisu: 0000132150
Tytuł oryginału: New technologies and quality of customer service - case study.
Autorzy: Katarzyna Midor.
Źródło: W: Multidisciplinary aspects of production engineering. Monograph. Social sciences. Pt. 2. Ed. Patrycja Hąbek. Warszawa : Sciendo, 2019, s. 163-173, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-3-11-067482-8978-3-11-067483-5
Seria: (Multidisciplinary Aspects of Production Engineering ; vol. 2, iss. 1 2545-2827)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. 150829
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_AUTHOR open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: PUBLISHER_WEBSITE
Dostęp on-line:


9/90
Nr opisu: 0000132675
Tytuł oryginału: Functioning of social welfare on the example of the city of Łazy
Tytuł w wersji angielskiej: Funkcjonowanie pomocy społecznej na przykładzie urzędu miejskiego w Łazach
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2018 nr 3, s. 159-175, bibliogr. 51 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
Słowa kluczowe polskie: pomoc społeczna ; administracja lokalna ; niepełnosprawność ; usługi publiczne ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: social assistance ; local administration ; disability ; public services ; quality of services
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


10/90
Nr opisu: 0000126999
Tytuł oryginału: Jakość funkcjonowania oddziałów prewencji
Tytuł w wersji angielskiej: Functioning quality of prevention departments
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 715-723, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; skuteczność ; policja ; oddziały prewencji policji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; effectiveness ; police ; police prevention departments
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


11/90
Nr opisu: 0000128918
Tytuł oryginału: Ocena poziomu jakości usług świadczonych przez port lotniczy w Pyrzowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of the level of quality of services provided by the airport in Pyrzowice
Autorzy: Aleksandra Wolny, Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 595-609, bibliogr. 34 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; ocena jakości ; obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; quality assessment ; customer service ; client slowness ; services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


12/90
Nr opisu: 0000125725
Tytuł oryginału: Raporty NIK o stanie infrastruktury wodociągowej i jakości świadczonych usług dostaw wody
Autorzy: Izabela Zimoch, B. Mulik.
Źródło: -Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-1467
Słowa kluczowe polskie: sieć wodociągowa ; jakość usług ; kontrola jakości ; Najwyższa Izba Kontroli
Słowa kluczowe angielskie: water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


13/90
Nr opisu: 0000124543
Tytuł oryginału: The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.
ISBN: 978-80-7509-555-8
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; level of service ; Servqual ; public administration
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


14/90
Nr opisu: 0000118626
Tytuł oryginału: Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Advantages of using e-government from the point of view of the disabled on the example of the Katowice municipal office
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan Kaźmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; administracja publiczna ; komunikacja ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: disability ; public administration ; communication ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


15/90
Nr opisu: 0000113113
Tytuł oryginału: Evaluation of architectural barriers with a division into types of disability and the age of disabled people.
Tytuł w wersji polskiej: Ewaluacja barier architektonicznych z podziałem na rodzaje niepełnosprawności i wiek ludzi niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 471-478, bibliogr. 8 poz.
ISBN: 978-619-7105-71-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


16/90
Nr opisu: 0000113116
Tytuł oryginału: Evaluation of the level of quality with regard to architectural barriers according to the degree of disability.
Tytuł w wersji polskiej: Ocena poziomu jakości w odniesieniu do barier architektonicznych z punktu widzenia stopnia niepełnosprawności
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 499-506, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-619-7105-71-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


17/90
Nr opisu: 0000108530
Tytuł oryginału: Jakość oczekiwana a jakość postrzegana barier architektonicznych w urzędach miejskich w ocenie klienta niepełnosprawnego
Tytuł w wersji angielskiej: The expected and perceived quality of architectural barriers in municipal offices in the assessment of client's disabled
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 382-391, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; jakość usług ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna ; jakość oczekiwana ; jakość postrzegana
Słowa kluczowe angielskie: disability ; quality of services ; public administration ; architectural barrier ; quality expected ; perceived quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


18/90
Nr opisu: 0000112338
Tytuł oryginału: Ocena jakości usług hotelarskich
Tytuł w wersji angielskiej: Quality evaluation based on hotel services
Autorzy: Dorota Gawrońska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; jakość usług ; niepewność ; liczby rozmyte
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


19/90
Nr opisu: 0000105938
Tytuł oryginału: OPNET Modeler simulations of performance for multi nodes wireless systems
Tytuł w wersji polskiej: Symulacje działania wielowęzłowych sieci bezprzewodowych w środowisku OPNET Modeler
Autorzy: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
Źródło: -Int. J. Metrol. Qual. Eng. 2016 vol. 7 nr 1, art. nr 105, s. 1-5, bibliogr. 9
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2107-6839
e-ISSN: 2107-6847
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


20/90
Nr opisu: 0000112182
Tytuł oryginału: Study of passenger streams and service quality of an urban transport company
Autorzy: Katarzyna Markowska.
Źródło: -J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 4, s. 335-338, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1231-4005
e-ISSN: 2354-0133
Słowa kluczowe polskie: potok pasażerski ; jakość usług ; przedsiębiorstwo transportowe
Słowa kluczowe angielskie: passenger stream ; quality of service ; transport company
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


21/90
Nr opisu: 0000106074
Tytuł oryginału: The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view
Tytuł w wersji polskiej: Analiza barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie z punktu widzenia klient niepełnosprawnego
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; bariera architektoniczna ; postrzegana jakość ; jakość usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


22/90
Nr opisu: 0000120274
Tytuł oryginału: The perception of the problems of disabled people by employees of municipal offices in the Silesian Province
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2016 vol. 10, s. 77-90, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


23/90
Nr opisu: 0000108798
Tytuł oryginału: Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji
Tytuł w wersji angielskiej: The impact of prefered form of comunication on the customer's with disability satisfaction in the case of e-administration
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


24/90
Nr opisu: 0000110562
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty postrzegania potrzeb osób niepełnosprawnych przez pracowników urzędów miejskich w województwie śląskim
Tytuł w wersji angielskiej: Some aspects of perceived needs of disabled persons by staff in municipial offices in the Silesian Province
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 421-441, bibliogr. 45 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


25/90
Nr opisu: 0000101559
Tytuł oryginału: A simulations of performance algorithms used in multi-nodes wireless systems.
Tytuł w wersji polskiej: Symulacje wydajności algorytmów transmisji w bezprzewodowych sieciach wielowęzłowych
Autorzy: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
Źródło: W: XXI IMEKO World Congress "Measurement in research and industry", August 30 - September 4, 2015, Prague, Czech Republic. Full papers [online]. Ed. Jan Holub. Prague : Czech Technical University. Faculty of Electrical Engineering. Department of Measurement, 2015, (plik pdf) s. 1-4, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-80-01-057993-3
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://www.imeko.org/publications/wc-2015/IMEKO-WC-2015-TC21-401.pdf [dostęp 18 września 2015]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
Słowa kluczowe polskie: opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


26/90
Nr opisu: 0000115606
Tytuł oryginału: An analysis of the quality of services provided by Sosnowiec Municipial office from the point of view of disabled clients
Tytuł w wersji polskiej: Analiza jakości usług świadczonych przez Urząd Miejski w Sosnowcu dla klientów niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2015 vol. 9, s. 107-118, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


27/90
Nr opisu: 0000097688
Tytuł oryginału: Bariery architektoniczne w urzędzie miejskim - postrzeganie przez klienta niepełnosprawnego na przykładzie Dąbrowy Górniczej
Tytuł w wersji angielskiej: Architectural barriers in the city office - perceived by the customer disabled on the example of Dąbrowa Górnicza
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 265-278, bibliogr. 44 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


28/90
Nr opisu: 0000100034
Tytuł oryginału: Doskonalenie zarządzania jakością usług
Tytuł w wersji angielskiej: Improving the quality management services
Autorzy: Joanna Michalska-Ćwiek.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; ciągłe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


29/90
Nr opisu: 0000101341
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach
Tytuł w wersji angielskiej: The functioning of e-government from the perspective of people with disabilities on the example of the city council in Gliwice
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


30/90
Nr opisu: 0000101440
Tytuł oryginału: Ocena funkcjonowania e-administracji w Bytomiu z punktu widzenia osób niepełnosprawnych
Tytuł w wersji angielskiej: Evaluation of the functioning of e-government in Bytom from the viewpoint of handicapped
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 3 (12), s. 162-171, bibliogr. 5 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Jakość i bezpieczeństwo. Red. Michał Molenda, Patrycja Hąbek
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; jakość usług ; administracja publiczna ; e-usługi ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; quality of services ; public administration ; e-services ; e-administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


31/90
Nr opisu: 0000101342
Tytuł oryginału: Ocena funkcjonowania e-administracji w Dąbrowie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of the functioning of e-government in the Dąbrowa Górnicza municipal office from the person with disabilities point of view
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


32/90
Nr opisu: 0000115707
Tytuł oryginału: Ocena jakości usług medycznych przez pacjenta - satysfakcja z opieki medycznej i rehabilitacji. Badanie ankietowe.
Autorzy: B. Łabuz-Roszak, Ł. Kozarski, A. Pisz, M. Kozarska, Marek Roszak.
Źródło: W: Wpływ jakości na zarządzanie organizacją w warunkach zmian otoczenia. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek, Mariusza Hofmana, Grzegorza Greli. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015, s. 147-157
ISBN: 978-83-62785-04-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; opieka medyczna ; rehabilitacja ; badanie ankietowe
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; medical care ; rehabilitation ; survey
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


33/90
Nr opisu: 0000115610
Tytuł oryginału: Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia
Tytuł w wersji angielskiej: Staff training and development in health care
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powiązań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-9605
Słowa kluczowe polskie: ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: health care ; training ; human resources management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


34/90
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


35/90
Nr opisu: 0000102139
Tytuł oryginału: Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of persons with disabilities from services in public office on the example of Municipial Office in Bytom
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jakość usług ; urząd miejski ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:
Dostęp BCPŚ:


36/90
Nr opisu: 0000103116
Tytuł oryginału: The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point of view
Tytuł w wersji polskiej: Problemy dotyczące funkcjonowania e-administracji w urzędzie miejskim w Dąbrowie Górniczej z perspektywy osób niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 3, s. 175-186, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; społeczeństwo elektroniczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; electronic society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


37/90
Nr opisu: 0000100087
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze świadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of customer with disability from services rendered on the example of the Municipal Office of the city Rybnik
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


38/90
Nr opisu: 0000093389
Tytuł oryginału: Analiza postrzegania przez klienta niepełnosprawnego barier architektonicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of perceived by the disabled customers architectural barriers on the example of municipal office in Siemianowice Śląskie
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 327-343, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


39/90
Nr opisu: 0000096002
Tytuł oryginału: Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.
ISBN: 978-83-62785-72-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; urząd miejski ; jakość usług ; Łaziska Górne
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


40/90
Nr opisu: 0000097381
Tytuł oryginału: Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors associated with architectural barriers disabled customer service city office in Siemianowice Śląskie
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2014 nr 2, s. 289-306, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


41/90
Nr opisu: 0000095995
Tytuł oryginału: Factors related to architectural barriers quality of customer with disability service in Siemianowice city offices
Tytuł w wersji polskiej: Czynniki związane z barierami architektonicznymi w związku z jakością dla klienta niepełnosprawnego na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2014 vol. 8 nr 1, s. 35-46, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


42/90
Nr opisu: 0000096020
Tytuł oryginału: Performance of HTTP video streaming under different network conditions
Autorzy: Arkadiusz Biernacki, K. Tutschku.
Źródło: -Multimedia Tools Appl. 2014 vol. 72 iss. 2, s. 1143-1166, bibliogr. 32 poz.
Impact Factor: 1.346
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1380-7501
e-ISSN: 1573-7721
DOI:
Słowa kluczowe polskie: komunikacja multimedialna ; pomiar sieci ; jakość usług ; transmisja video
Słowa kluczowe angielskie: multimedia communication ; network measurement ; quality of service ; video streaming
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


43/90
Nr opisu: 0000094407
Tytuł oryginału: Simulations and analysis of performance algorithms used in wireless networks and measurement systems.
Autorzy: Beata Krupanek.
Źródło: W: Innovative control systems for tracked vehicle platforms. Ed. Aleksander Nawrat. Cham : Springer, 2014, s. 175-187, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-04623-5978-3-319-04624-2
Seria: (Studies in Systems, Decision and Control ; Vol. 2 2198-4182)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Springer
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


44/90
Nr opisu: 0000088572
Tytuł oryginału: Cechy atrakcyjności polskich uzdrowisk
Tytuł w wersji angielskiej: The attractiveness features of the polish spas
Autorzy: Adam Szromek.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jakość usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna
Słowa kluczowe angielskie: spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


45/90
Nr opisu: 0000082143
Tytuł oryginału: An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland
Tytuł w wersji polskiej: Ocena funkcjonowania e-administracji w urzędach miejskich w Polsce
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88
p-ISSN: 1842-9327
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; analiza czynnikowa ; jakość usług ; komunikacja interpersonalna
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


46/90
Nr opisu: 0000072084
Tytuł oryginału: Czynniki jakości usług świadczonych przez przychodnie medyczne
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors of services provided by medical clinics
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


47/90
Nr opisu: 0000077312
Tytuł oryginału: Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; jakość usług ; analiza czynnikowa ; samorząd ; Aglomeracja Śląska
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Dostęp on-line:


48/90
Nr opisu: 0000087105
Tytuł oryginału: Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta
Tytuł w wersji angielskiej: Medical services improvement based on patients' feedback
Autorzy: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jakość usług ; placówka medyczna ; badanie jakościowe
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


49/90
Nr opisu: 0000075806
Tytuł oryginału: Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej
Tytuł w wersji angielskiej: Process parameters description of public administration electronics services
Autorzy: Piotr Janke.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jakość usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


50/90
Nr opisu: 0000074793
Tytuł oryginału: Strict priority scheduler for rate controlled transmission.
Autorzy: Łukasz* Chróst, Agnieszka Brachman.
Źródło: W: The Eleventh International Conference on Networks. ICN 2012, Saint Gilles, Reunion Island, February 29 - March 5, 2012. Eds: P. Lorenz, T. Gyires, I. Pozniak-Koszalka. Red Hook : Curran, 2012, s. 1-6, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: kolejkowanie pakietów ; ścisłe szeregowanie priorytetów ; jakość usług ; sieć bezprzewodowa
Słowa kluczowe angielskie: packet scheduling ; strict priority scheduler ; quality of service ; wireless network
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


51/90
Nr opisu: 0000073661
Tytuł oryginału: The concept study of Servqual method's gap
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 0.728
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


52/90
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
Źródło: -Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


53/90
Nr opisu: 0000068743
Tytuł oryginału: Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawnością. Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; jakość usług ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; quality of service ; Servqual method
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 133871


54/90
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
Źródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


55/90
Nr opisu: 0000068053
Tytuł oryginału: Scheduling algorithms for different approaches to quality of service provisioning.
Autorzy: Agnieszka Brachman, Jakub* Mieszczanin.
Źródło: W: Computer networks. CN 2011. 18th Conference, Ustroń, Poland, June 14-18, 2011. Proceedings. Eds. Andrzej Kwiecień, Piotr Gaj, Piotr Stera. Berlin : Springer-Verlag, 2011, s. 135-143, bibliogr. 27 poz.
Seria: (Communications in Computer and Information Science ; 160 1865-0929)
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; szeregowanie ; szeregoweanie hierarchiczne ; krzywa obsługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; scheduling ; hierarchical scheduling ; service curve
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 133754
Dostęp on-line:


56/90
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
Źródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


57/90
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
Źródło: W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


58/90
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze świadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Nowe wyzwania dla zarządzania w świetle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. Świerczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jakość usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 133652


59/90
Nr opisu: 0000071489
Tytuł oryginału: Komponenty poziomu jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Tytuł w wersji angielskiej: Components of the level of service qualities provided by the civil service on the example of the municipal office in Sosnowiec
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 2082-5501
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urząd Miejski w Sosnowcu ; jakość usług ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-SA
Dostęp on-line:


60/90
Nr opisu: 0000057674
Tytuł oryginału: Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; local government administration ; service quality ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4543


61/90
Nr opisu: 0000057445
Tytuł oryginału: Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


62/90
Nr opisu: 0000063619
Tytuł oryginału: Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 1
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


63/90
Nr opisu: 0000063633
Tytuł oryginału: Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 2
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych ; kontrola jakości
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


64/90
Nr opisu: 0000054559
Tytuł oryginału: Analiza punktualności dla wspólnego odcinka linii tramwajowych.
Autorzy: Renata Żochowska, A. Socik.
Źródło: W: Systemy transportowe. Teoria i praktyka. VI Konferencja naukowo-techniczna, Katowice, 22 września 2009. Materiały konferencyjne. Katowice : Katedra Inżynierii Ruchu. Wydział Transportu Politechniki Śląskiej, 2009, s. 519-528, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: miernik punktualności ; transport zbiorowy ; transport miejski ; linia tramwajowa ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: factor of punctuality ; public transport ; urban transport ; tram line ; quality of service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 126429


65/90
Nr opisu: 0000058806
Tytuł oryginału: Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej
Autorzy: Sandra Grabowska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jakość usług ; małe i średnie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


66/90
Nr opisu: 0000055250
Tytuł oryginału: Jakość usług w administracji samorządowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta ; analiza jakości
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.411


67/90
Nr opisu: 0000051106
Tytuł oryginału: Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
Źródło: W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz.
Organizator: Katedra Metrologii, Elektroniki i Automatyki Politechniki Śląskiej, Wydawnictwo Pomiary Automatyka Kontrola (Agenda SIMP)
Seria: (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)
Słowa kluczowe polskie: system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jakość usług ; niezawodność
Słowa kluczowe angielskie: measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 124833
Dostęp on-line:


68/90
Nr opisu: 0000051236
Tytuł oryginału: Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
Źródło: -Pomiary Autom. Kontr. 2009 vol. 55 nr 9, s. 783-786, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 0032-4140
Słowa kluczowe polskie: Opnet Modeler ; jakość usług ; system pomiarowy
Słowa kluczowe angielskie: OPNET Modeler ; quality of service ; measurement system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.661
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


69/90
Nr opisu: 0000055126
Tytuł oryginału: The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
Tytuł w wersji polskiej: Jakość usługi przewozowej w transporcie lotniczym w znaczeniu logistycznym
Autorzy: Rafał Burdzik.
Źródło: W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz.
Seria: (Monograph ; [Politechnika Śląska] nr 239)
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; air transport ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


70/90
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCPŚ:


71/90
Nr opisu: 0000040450
Tytuł oryginału: Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorządowej
Autorzy: Alicja* Gębczyńska.
Źródło: -Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; jakość usług ; urząd administracji samorządowej ; PN-EN ISO 9001
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


72/90
Nr opisu: 0000046558
Tytuł oryginału: Some aspects of quality of service in wireless LAN
Tytuł w wersji polskiej: Wybrane zagadnienia jakości usług w sieciach bezprzewodowych
Autorzy: J. Domańska, Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
Źródło: -Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; jakość usług ; 802.11 ; QoS ; TBF
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


73/90
Nr opisu: 0000048097
Tytuł oryginału: Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jakość usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Agnieszka Brachman.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 170 s., bibliogr. 151 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; przepustowość ; jakość usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.Ab. R-4506
Dostęp BCPŚ:


74/90
Nr opisu: 0000039862
Tytuł oryginału: Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector
Autorzy: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
Źródło: -Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.225
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
Słowa kluczowe polskie: motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


75/90
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
Źródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4543


76/90
Nr opisu: 0000036420
Tytuł oryginału: Algorytmy obsługi użytkowników w rozwiniętych sieciach lokalnych i rozległych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Jarosław Karcewicz.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2006
Opis fizyczny: , 133 k., bibliogr. 89 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Andrzej* Grzywak
Słowa kluczowe polskie: sieć komputerowa ; kolejkowanie ; usługi internetowe ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: computer network ; quenching ; internet services ; quality of services
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.Ab. R-4370
Dostęp BCPŚ:


77/90
Nr opisu: 0000036306
Tytuł oryginału: Badanie jakości świadczonych usług za pomocą metody SERVQUAL.
Autorzy: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
Źródło: W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; Servqual ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual ; customer service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. MgCzO 120699


78/90
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


79/90
Nr opisu: 0000025597
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, W. Waśka.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; szkoła ; jakość usług ; jakość kształcenia
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; school ; quality of services ; level of education
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


80/90
Nr opisu: 0000025755
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; administracja publiczna ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; public administration ; quality of services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


81/90
Nr opisu: 0000011214
Tytuł oryginału: Motywacja w systemie zarządzania jakością usług
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Probl. Jakości 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; jakość usług ; system motywacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


82/90
Nr opisu: 0000013471
Tytuł oryginału: Wskaźniki kształtujące jakość usług pocztowych
Autorzy: Bożena Skotnicka.
Źródło: -Probl. Jakości 2005 nr 8, s. 51-53, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi pocztowe ; jakość usług ; Poczta Polska
Słowa kluczowe angielskie: postal services ; quality of services ; Polish Post
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


83/90
Nr opisu: 0000021326
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty zarządzania jakością w ING Banku Śląskim S. A. a wymagania normy ISO 9001:2000
Autorzy: Magdalena* Wierzbicka, Mariusz Ligarski.
Źródło: -Bank i Kredyt 2005 nr 2, s. 80-91
p-ISSN: 0137-5520
Słowa kluczowe polskie: ISO 9001:2000 ; usługa finansowa ; instytucja finansowa ; jakość usług ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: ISO 9001 ; financial service ; financial institution ; quality of services ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


84/90
Nr opisu: 0000011553
Tytuł oryginału: Analiza możliwości wykorzystania metody QFD w organizacjach stosujących normę ISO 9001:2000
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of possibility using QFD method in organizations which has ISO 9001:2000 certificate
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Brzeszcz.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 57-76, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; ISO 9001:2000 ; jakość produktu ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: QFD method ; ISO 9001:2000 ; product quality ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


85/90
Nr opisu: 0000013555
Tytuł oryginału: Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms
Tytuł w wersji angielskiej: Samopodobieństwo ruchu sieciowego a działanie mechanizmów jakości usług
Autorzy: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
Źródło: -Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 0867-2121
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywności ; modelowanie
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4405


86/90
Nr opisu: 0000013597
Tytuł oryginału: Wpływ samopodobnej natury ruchu internetowego na działanie mechanizmów jakości usług, przykład regulaminu priorytetowego.
Autorzy: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
Źródło: W: Współczesne problemy sieci komputerowych. Nowe technologie. Praca zbiorowa. Pod red.: Stefana Węgrzyna, Bolesława Pochopienia, Tadeusza Czachórskiego. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2004, s. 113-120, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 83-204-3010-0
Słowa kluczowe polskie: internet ; jakość usług ; przesył ; samopodobieństwo
Słowa kluczowe angielskie: internet ; quality of services ; transmission ; self-similarity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. 111352


87/90
Nr opisu: 0000010588
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody SERVQUAL
Autorzy: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
Źródło: -Probl. Jakości 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: stacja paliw ; jakość usług ; metoda Servqual ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


88/90
Nr opisu: 0000011556
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych
Tytuł w wersji angielskiej: Uses Servqual method for assessment banking service quality
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


89/90
Nr opisu: 0000002812
Tytuł oryginału: Badania mechanizmów QoS w systemie Linux
Tytuł w wersji angielskiej: Research of QoS mechanisms in Linux operating system
Autorzy: Ryszard** Maceluch, Piotr Damian* Kasprzyk, Adam Domański.
Źródło: -Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 335-344, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć komputerowa ; ruch sieciowy ; Linux ; jakość usług ; router ; QoS
Słowa kluczowe angielskie: computer network ; network traffic ; Linux ; router ; quality of service ; QoS
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4193


90/90
Nr opisu: 0000011782
Tytuł oryginału: Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Probl. Jakości 2003 nr 10, s. 7-11
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: administracja samorządowa ; jakość usług ; samorząd terytorialny ; województwo śląskie
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204


stosując format:
Nowe wyszukiwanie