Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EUROKONSUMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000078447
Tytuł oryginału: Segmentacja eurokonsumentów oparta na kryteriach psychograficznych.
Tytuł w wersji angielskiej: Segmentation of Euro-consumers based on psychographic criteria
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Wybrane aspekty zarządzania rozwojem regionalnym i lokalnym. Pod red. K. Heffnera. Opole : PRO BULICO, 2009, s. 270-280, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: rozwój przedsiębiorstwa ; konsumpcjonizm ; rynek docelowy ; eurokonsument
Słowa kluczowe angielskie: development of enterprise ; consumerism ; target market ; euro-consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000012580
Tytuł oryginału: Attitudes of Euro-consumers to domestic and foreign products.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: EU's ability to compete in global world before and after enlargement. Proceedings of the international conference, Bratislava, Slovak Republic, June 16, 2005. Eds: L. Fabova [i in.]. Department of Economics and Management. Faculty of Electrical Engineering and Information Technology. Slovak University of Technology. [B.m.] : [b.w.], 2005, s. 149-157
Słowa kluczowe polskie: konsument ; eurokonsument ; cechy związane z krajem pochodzenia
Słowa kluczowe angielskie: consumer ; Euroconsumer ; country of origin effects
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie