Wynik wyszukiwania
Zapytanie: AKTYWNE GRY WIDEO
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000137991
Tytuł oryginału: Can physical activity in immersive virtual reality be attractive and have sufficient intensity to meet health recommendations for obese children? A pilot study
Autorzy: J. Polechoński, K. Nierwińska, B. Kalita, Piotr Wodarski.
Źródło: -Int. J. Environ. Res. Public Health 2020 vol. 17 iss. 21, s. 1-14, bibliogr. 53 poz.
Impact Factor: 2.849
Punktacja MNiSW: 70.000
e-ISSN: 1660-4601
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem ; rzeczywistość wirtualna ; aktywność fizyczna prozdrowotna ; intensywność aktywności fizycznej ; aktywne gry wideo ; bieżnia wielokierunkowa
Słowa kluczowe angielskie: immersive virtual reality ; virtual reality ; health-oriented physical activity ; intensity of physical activity ; active video games ; omnidirectional treadmill
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000134877
Tytuł oryginału: Ocena dokładności odwzorowania ruchów oraz możliwości uczenia się układu tanecznego przez tancerki profesjonalne i studentki podczas uprawiania aktywnej gry video
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of repetition accuracy of movements and learning possibilities of the dance arrangement by professional dancers and students during active video games play
Autorzy: J. Polechoński, M. Głowacka, A. Fredyk, P. Polechoński, Katarzyna Nowakowska-Lipiec, Katarzyna Jochymczyk-Woźniak.
Źródło: -Aktual. Probl. Biomech. 2019 z. 18, s. 38-46, bibliogr. 39 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1898-763X
Słowa kluczowe polskie: taniec ; aktywne gry wideo ; AVG ; nauczanie umiejętności ruchowych
Słowa kluczowe angielskie: dance ; active video games ; AVGs ; teaching motor skills
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000127831
Tytuł oryginału: Intensywność wysiłku fizycznego podczas wybranych aktywnych gier wideo na konsole PlayStation i Xbox w kontekście korzyści prozdrowotnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Physical effort intensity of selected active video games on the PlayStation and Xbox consoles in the context of pro-health benefits
Autorzy: J. Polechoński, M. Rozpara, M. Niestrój-Jaworska, Piotr Wodarski, Jacek Jurkojć.
Źródło: W: Aktywność fizyczna w promocji zdrowia - wybrane zagadnienia. Physical activity in health promotion - selected issues. Red.: Jacek Polechoński, Agnieszka Nawrocka. Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach. Katowice : Wydaw. Akademii Wychowania Fizycznego, 2018, s. 113-131, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-64036-82-8
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: aktywne gry wideo ; wysiłek fizyczny ; intensywność wysiłku fizycznego ; rekomendacje prozdrowotne
Słowa kluczowe angielskie: active video games ; physical activity ; intensity of physical exercise ; pro-health recommendations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie