Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000087916
Tytuł oryginału: Wykorzystywanie narzędzi komunikacji marketingowej w procesach dialogu z klientami rozwiązań odnawialnych źródeł energii.
Tytuł w wersji angielskiej: Using tools of the marketing communication in the dialogue with renewable energy sources customers
Autorzy: Marta Macełko.
Źródło: W: Odnawialne źródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 101-126, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 477)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,3
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; energia odnawialna ; świadomość społeczna ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; prosument
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; renewable energy ; social consciousness ; Integrated Marketing Communications ; prosumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000074146
Tytuł oryginału: Koncepcja IMC w działalności zakładów opieki zdrowotnej w świetle wyników badań empirycznych
Tytuł w wersji angielskiej: IMC conception in the performance of health care institutions in the light of the results of empirical investigations
Autorzy: Karolina* Tabin.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


3/3
Nr opisu: 0000022169
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w obliczu społeczeństwa informacyjnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing communication in the information age
Autorzy: Karolina* Tabin, Joanna* Kałuża.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 187-198 bibliogr. 23 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; społeczeństwo informacyjne ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; zarządzanie wiedzą
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; information society ; Integrated Marketing Communications ; knowledge management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


stosując format:
Nowe wyszukiwanie