Nr opisu: | 0000133079 |
Tytuł oryginału: | Challenge driven education combined with PBL in engineering MSC programs. |
Autorzy: | Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka, Marcin Landrat, Waldemar ¦cierski. |
¬ródło: | W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 9092-9097, bibliogr. 18 poz. |
ISBN: | 978-84-09-14755-7 |
Seria: | (ICERI Proceedings ; 2340-1095) |
Punktacja MNiSW: | 15.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Bazy indeksuj±ce publikację: | Web of Science |
Słowa kluczowe polskie: | wyzwania ; PBL ; nowe trendy ; edukacja ukierunkowana na wyzwania |
Słowa kluczowe angielskie: | challenges ; PBL ; new trends ; challenge driven education |
Typ publikacji: | RK |
Język publikacji: | ENG |
Zasieg terytorialny: | Z |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000129250 |
Tytuł oryginału: | Optymalizacja procesu immobilizacji zanieczyszczeń w pyłach z oczyszczania gazów odlotowych z instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych (ITPOK) - studium przypadku |
Autorzy: | Monika Czop, Barbara Kozielska, Krzysztof Gromysz, Beata ŁaĽniewska-Piekarczyk, Dominika Bistuła, Aleksandra Górniak, Szymon Nowak, Liliana Piec, Nikolina Poranek, Mateusz Sylwa. |
¬ródło: | -PM News 2019 wyd. 19, s. 38 |
p-ISSN: | 2544-2740 |
e-ISSN: | 2544-3771 |
Słowa kluczowe polskie: | oczyszczanie gazu ; termiczne przekształcanie odpadów ; odpady komunalne ; nauczanie przez projekty ; PBL |
Słowa kluczowe angielskie: | gas cleaning ; thermal waste treatment ; municipal waste ; project based learning ; PBL |
Typ publikacji: | GD |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Informacje o dostępie open-access: | open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL |
Dostęp BCP¦: | |
Nr opisu: | 0000133078 |
Tytuł oryginału: | Project based learning from the perspective of a university teacher - case study. |
Autorzy: | Monika Czop, Jan Kaczmarczyk, Beata ŁaĽniewska-Piekarczyk. |
¬ródło: | W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 6339-6345, bibliogr. 5 poz. |
ISBN: | 978-84-09-14755-7 |
Seria: | (ICERI Proceedings ; 2340-1095) |
Punktacja MNiSW: | 15.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Bazy indeksuj±ce publikację: | Web of Science |
Słowa kluczowe polskie: | umiejętno¶ci ; komunikacja ; projekt ; kreatywno¶ć ; PBL |
Słowa kluczowe angielskie: | skills ; communication ; project ; creativity ; PBL |
Typ publikacji: | RK |
Język publikacji: | ENG |
Zasieg terytorialny: | Z |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |