Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TERRITORIAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000101289
Tytuł oryginału: Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarz±dzaniu jego przestrzeni± - studium na przykładzie miasta Zabrze
Tytuł w wersji angielskiej: The importance of naming of urban space elements in the creation of city marketing strategy and managing its space - case study of Zabrze city
Autorzy: Marek* Synowiec, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 273-288, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing terytorialny ; tożsamo¶ć przestrzenna ; Zabrze
Słowa kluczowe angielskie: territorial marketing ; spatial identity ; Zabrze
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000080498
Tytuł oryginału: Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej regionów.
Autorzy: Danuta Szwajca, Grażyna** Storoniak-Palczak.
¬ródło: W: Rozwój regionalny w perspektywie integracji europejskiej. Red. A. Zagórowskiej, K. Malika, M. Miszewskiego. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2001, s. 97-107
Słowa kluczowe polskie: marketing terytorialny ; konkurencyjno¶ć ; polityka regionalna
Słowa kluczowe angielskie: territorial marketing ; competitiveness ; regional policy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.O2 109338


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie