Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000134986
Tytuł oryginału: Making language teachers creative Teaching English in elementary mainstream schools with integration classes
Autorzy: Izabela Bieńkowska, K. Polok, A. Sutkowski.
Źródło: -New Educ. Rev. 2020 vol. 59 no. 1, s. 103-115, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1732-6729
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kreatywność ; kreatywny nauczyciel ; specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła publiczna ; klasa integracyjna
Słowa kluczowe angielskie: creativity ; creative teacher ; special educational needs ; public school ; integration class
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000131459
Tytuł oryginału: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
Opis fizyczny: , 256 s.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Słowa kluczowe polskie: edukacja włączająca ; uczeń ; specjalne potrzeby edukacyjne ; kształcenie ; integracja
Słowa kluczowe angielskie: inclusion education ; pupil ; special educational needs ; education ; integration
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/5
Nr opisu: 0000133362
Tytuł oryginału: Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Tytuł w wersji angielskiej: Public secondary school as battlefield for special needs students
Autorzy: Katarzyna Kamińska.
Źródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 221-233, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła średnia ; szkoła ogólnodostępna ; nauczyciel ; pedagog ; kształcenie specjalne
Słowa kluczowe angielskie: special educational needs ; high school ; mainstream school ; teacher ; educator ; special education
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/5
Nr opisu: 0000116513
Tytuł oryginału: Potencjał edukacyjny w pracy z dzieckiem z zaburzeniami sensorycznymi, ruchowymi i intelektualnymi.
Tytuł w wersji angielskiej: A child with special educational needs, educational needs, educational potential, disorders, teacher, support
Autorzy: Gabriela* Kowalska, Barbara Grzyb.
Źródło: W: Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016, s. 223-233, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-61425-49-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 6 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: nauczyciel ; wsparcie ; dziecko ; specjalne potrzeby edukacyjne
Słowa kluczowe angielskie: teacher ; support ; child ; special educational needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/5
Nr opisu: 0000096553
Tytuł oryginału: Edukacja specjalna w dążeniu do autonomii i poczuciu bezpieczeństwa ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz godnym funkcjonowaniu jego rodziny.
Tytuł w wersji angielskiej: Special education in the striving for autonomy and safety feeling of students with special needs and a dignified functioning of their families
Autorzy: Gabriela* Kowalska.
Źródło: W: Człowiek - społeczeństwo - państwo w sytuacjach kryzysu. Red. Wojciech Horyń, Natalia Dębowska. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014, s. 383-398, bibliogr. 22 poz.
ISBN: 978-83-61304-76-0
Seria: (Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy ; 1)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: pedagogika specjalna ; niepełnosprawność ; poczucie bezpieczeństwa ; autonomia ; rodzina ; specjalne potrzeby edukacyjne
Słowa kluczowe angielskie: special education ; disability ; sense of security ; autonomy ; family ; special educational needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie