Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTATION MEASUREMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000097429
Tytuł oryginału: The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie