Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POLITICAL PARTY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000086193
Tytuł oryginału: Determinanty preferencji wyborczych na przykładzie elektoratu Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w latach 2000-2005
Autorzy: Dorota Dolińska.
Źródło: -Stud. Polit. Univ. Siles. 2009 t. 4/5, s. 111-135
p-ISSN: 1895-3492
Słowa kluczowe polskie: marketing polityczny ; partia polityczna ; elektorat ; wybory
Słowa kluczowe angielskie: political marketing ; political party ; electorate ; election
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/4
Nr opisu: 0000083227
Tytuł oryginału: Polityczne public relations w procesie kształtowania wizerunku partii politycznych na przykładzie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości.
Autorzy: Dorota Dolińska.
Źródło: W: Mediatyzacja kampanii politycznych. Pod red. M. Kolczyńskiego, M. Mazura, S. Michalczyka. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2009, s. 384-395, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2735 0208-6336)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; partia polityczna ; wizerunek partii ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; marketing polityczny
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; political party ; party image ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; political marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000083283
Tytuł oryginału: PR-owiec, konsultant polityczny czy spin doctor - etyczne realia polskiego marketingu politycznego.
Autorzy: Dorota Dolińska.
Źródło: W: Etyka a polityka. Red. Henryk Kretek, Rafał Riedel. Racibórz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009, s. 164-171
Słowa kluczowe polskie: marketing polityczny ; public relations ; partia polityczna ; spin doctor
Słowa kluczowe angielskie: political marketing ; public relations ; political party ; spin doctor
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000083271
Tytuł oryginału: Przyszłość Europy a problem wartości w wybranych dokumentach programowych polskich partii politycznych zasiadających w Parlamencie po wyborach w 2007 roku.
Autorzy: Dorota Dolińska.
Źródło: W: Perspektywy rozwoju Unii Europejskiej po rozszerzeniu z 2007 - przegląd zagadnień. Praca zbiorowa. Pod red. C. Trosiaka. Poznań : Wydaw. Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2009, s. 169-178, bibliogr.
Słowa kluczowe polskie: partia polityczna ; Europa ; parlament ; Unia Europejska
Słowa kluczowe angielskie: political party ; Europe ; parliament ; European Union
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie