Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MSME SECTOR
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000136690
Tytuł oryginału: Do the owners and managers of Polish MSME's recognize and understand properly the challenges of "Industry 4.0"?.
Autorzy: Jan KaĽmierczak.
¬ródło: W: Multidisciplinary aspects of production engineering. Monograph. Engineering and Technology. Pt. 1. Ed. Jacek Sitko. Warszawa : Sciendo, 2020, s. 405-421, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-83-66675-02-5978-83-66675-03-2
Seria: (Multidisciplinary Aspects of Production Engineering ; vol. 3, iss. 1 2545-2827)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
DOI:
Słowa kluczowe polskie: M¦P ; Przemysł 4.0 ; oczekiwania ; potrzeby ; poradnictwo ; wsparcie
Słowa kluczowe angielskie: MSME sector ; Industry 4.0 ; expectations ; needs ; consultancy ; support
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.O2 151876
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_AUTHOR open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: PUBLISHER_WEBSITE
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000102306
Tytuł oryginału: Research methodology of innovative behaviour.
Autorzy: Piotr Weryński.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2015
Opis fizyczny: , 153 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7930-950-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki
Słowa kluczowe angielskie: innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/4
Nr opisu: 0000093353
Tytuł oryginału: Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative approach to building customer relations in the opinion of MSME representatives
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P
Słowa kluczowe angielskie: customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000091810
Tytuł oryginału: Kapitał ludzki jako Ľródło innowacji marketingowej w sektorze MM¦P.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Perspektywy rozwoju przedsiębiorczo¶ci w warunkach niepewno¶ci i ryzyka. Red. M. Matejun, K. Szymańska. Politechnika Łódzka. ŁódĽ : Wydaw. Politechniki Łódzkiej, 2013, s. 37-44, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7283-539-0
Seria: (Monografie Politechniki Łódzkiej ; [nr 2055])
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: sektor MM¦P ; kapitał ludzki ; kapitał intelektualny ; innowacja ; innowacja marketingowa ; marketing innowacji ; matryca potrzeb marketingowych ; rozwój organizacji
Słowa kluczowe angielskie: MSME sector ; human capital ; intellectual capital ; innovation ; marketing innovation ; marketing of innovation ; matrix of marketing needs ; organizational development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie