Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WSPÓŁCZESNE MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000135063
Tytuł oryginału: Algorytmiczne narzędzia analizy zawartości mediów - metametodologiczne refleksje.
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami. T.1. Red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura. Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2019, s. 181-194, bibliogr.
ISBN: 978-83-227-9270-4
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media ; analiza zawartości ; narzędzia badawcze
Słowa kluczowe angielskie: media ; content analysis ; research tools
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000104524
Tytuł oryginału: Rzeczywistość zobrazowana. Co nam robią obrazy.
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Współczesne media. Medialny obraz świata. T. 1, Zagadnienia teoretyczne. Pod red. Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury. Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2015, 267-282, bibliogr. 31 poz.
ISBN: 978-83-7784-599-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
Słowa kluczowe polskie: obraz medialny ; socjologia wizualna ; rzeczywistość zobrazowana
Słowa kluczowe angielskie: media image ; visual sociology ; illustrated reality
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie