Wynik wyszukiwania
Zapytanie: OBRAZY I POZNANIE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000104513
Tytuł oryginału: Powrót jednoczesności słowa/obrazu/dźwięku a wykształcenie ogólne - perspektywa ontologii komunikacji.
Autorzy: Bartłomiej Knosala.
Źródło: W: Obrazy i poznanie. Red. Maciej T. Kocuba. Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2015, s. 325-338
ISBN: 978-83-7784-731-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: ontologia komunikacji ; media ; poezja ; język ; humanistyka
Słowa kluczowe angielskie: communication ontology ; media ; poetry ; language ; humanistics
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000104635
Tytuł oryginału: Świat wizualności spotęgowanej. Analiza epistemologicznych konsekwencji zwrotu piktorialnego.
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Obrazy i poznanie. Red. Maciej T. Kocuba. Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2015, s. 47-57
ISBN: 978-83-7784-731-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: wizualność spotęgowana ; zwrot piktorialny ; obraz cyfrowy
Słowa kluczowe angielskie: intensified visuality ; pictorial turn ; digital image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie