Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKA I PROMOCJA JEDNOSTEK TERYTORIALNYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000089909
Tytuł oryginału: Promocja wyników badań uczelni wyższych.
Autorzy: Joanna Machnik-Słomka, Wioletta Ocieczek.
Źródło: W: Marka i promocja jednostek terytorialnych. Dylematy i wyzwania współczesności. Pod red. K. Malickiego. Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2013, s. 543-559
ISBN: 978-83-7667-127-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000084825
Tytuł oryginału: Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji regionalnych MŚP.
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: W: Marka i promocja jednostek terytorialnych. Dylematy i wyzwania współczesności. Pod red. K. Malickiego. Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2013, s. 529-543
ISBN: 978-83-7667-127-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000091407
Tytuł oryginału: Wykorzystanie Internetu w kreowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Marka i promocja jednostek terytorialnych. Dylematy i wyzwania współczesności. Pod red. K. Malickiego. Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2013, s. 353-369, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-83-7667-127-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie