Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000114282
Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesach diagnozy, edukacji i rehabilitacji. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Barbara Grzyb i Sabiny Pawlik.
Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2016, 178 s.
(Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; T. 1./23)

2/12
Nr opisu: 0000114286
Rodzeństwo osób niepełnosprawnych w obliczu wyzwań dorosłości.
[Aut.]: Alina Stosor.
W: Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesach diagnozy, edukacji i rehabilitacji. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Barbara Grzyb i Sabiny Pawlik. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2016, s. 137-148, bibliogr. 12 poz. (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; T. 1./23)

rodzina ; rodzeństwo ; niepełnosprawność ; dorosłość

family ; siblings ; disability ; adulthood

3/12
Nr opisu: 0000114284
Uczeń niedostosowany społecznie w systemie edukacji szkolnej.
[Aut.]: Agnieszka* Kwitok.
W: Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesach diagnozy, edukacji i rehabilitacji. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Barbara Grzyb i Sabiny Pawlik. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2016, s. 32-43, 17 poz. (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; T. 1./23)

niedostosowanie społeczne ; dzieci ; młodzież ; wychowanie ; formy pracy

social maladjustment ; children ; adolescents ; upbringing ; work forms

4/12
Nr opisu: 0000114281
Współczesne problemy zawodu nauczyciela edukacji integracyjnej - indagacje porównawcze wybranych obszarów.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Maria Flanczewska-Wolny.
W: Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesach diagnozy, edukacji i rehabilitacji. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Barbara Grzyb i Sabiny Pawlik. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2016, s. 17-31, bibliogr. 17 poz. (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; T. 1./23)

nauczyciel ; edukacja integracyjna ; kształcenie ; uczeń niepełnosprawny

teacher ; integrational education ; education ; disabled pupil

5/12
Nr opisu: 0000114285
Współpraca specjalistów z rodzicami dziecka w obszarze jego usprawniania.
[Aut.]: Joanna Sobczyk.
W: Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesach diagnozy, edukacji i rehabilitacji. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Barbara Grzyb i Sabiny Pawlik. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2016, s. 105-114, bibliogr. 12 poz. (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; T. 1./23)

dziecko niepełnosprawne ; rodzice ; specjalista ; diagnoza ; współpraca ; wczesna interwencja

disabled child ; parents ; specialist ; diagnosis ; cooperation ; early intervention

6/12
Nr opisu: 0000102204
Introduction.
[Aut.]: Adam Stankowski.
W: Przestrzenie andragogiki specjalnej - wyzwania i szanse dla procesu rehabilitacji. Monografia naukowa. Praca zbiorowa. Pod red. Adama Stankowskiego i Małgorzaty Satoły. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2015, s. 7-9 (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )

7/12
Nr opisu: 0000102205
School negetivity in children and youth rediscussed. Pt. 1.
[Aut.]: Adam Stankowski.
W: Przestrzenie andragogiki specjalnej - wyzwania i szanse dla procesu rehabilitacji. Monografia naukowa. Praca zbiorowa. Pod red. Adama Stankowskiego i Małgorzaty Satoły. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2015, s. 10-18 (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )

8/12
Nr opisu: 0000105029
Supporting the development of individuals with moderate to severe intellectual disability through vocational activation.
[Aut.]: Dariusz* Dziuba.
W: Przestrzenie andragogiki specjalnej - wyzwania i szanse dla procesu rehabilitacji. Monografia naukowa. Praca zbiorowa. Pod red. Adama Stankowskiego i Małgorzaty Satoły. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2015, s. 149-158 (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )

9/12
Nr opisu: 0000113142
W drodze ku dorosłości. Wyzwania i szanse dla procesu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością. Materiały pokonferencyjne. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Iwony Wendreńskiej i Agnieszki Lewko.
Ruzomberok : Verbum - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ružomberku, 2015, 140 s.
(Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni

10/12
Nr opisu: 0000108042
"Zbliżanie się światów" uczestnictwo społeczne w obliczu niepełnosprawności. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Krystyny Moczii.
Katowice : Wydaw. Naukowe i Artystyczne GNOME, 2013, 155 s.
(Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni

11/12
Nr opisu: 0000102210
Wstęp.
[Aut.]: Adam Stankowski.
W: "Zbliżanie się światów" uczestnictwo społeczne w obliczu niepełnosprawności. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Krystyny Moczii. Katowice : Wydaw. Naukowe i Artystyczne GNOME, 2013, s. 7-9 (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )

12/12
Nr opisu: 0000102217
Wprowadzenie.
[Aut.]: Adam Stankowski.
W: Tendencje i konteksty eukacyjno-rewalidacyjne. Wykładnia teoretyczna i empiryczna. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Adama Stankowskiego. Ruzomberok : VERBUM - vydavatel'stvo Katolickej univerzity v Ruzomberku, 2012, s. 7-13 (Specjalne Potrzeby Edukacyjne ; )

stosując format:
Nowe wyszukiwanie