Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PRACE NAUKOWO-DYDAKTYCZNE KOLEGIUM NAUCZYCIELSKIEGO W GLIWICACH
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000097000
Aniela Korzon i Katarzyna Plutecka. Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej.
[Aut.]: Maria Flanczewska-Wolny.
W: Wychowanie - mądrość - kultura. Problemy współczesnego wychowania w perspektywie sokratejskiej = Education - wisdom - culture. Problems of contemporary education from the socratic perspective. Pod red. Bogusławy Jodłowskiej i Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2011, s. 269-271, bibliogr. 3 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 4)

pedagog specjalny ; osoby niesłyszące ; edukacja

special education teacher ; hearing-impaired persons ; education

2/9
Nr opisu: 0000096997
Pedagog specjalny w pracy z uczniem z głębszą niepełnosprawnością intelektualną - kilka uwag na podstawie badań własnych.
[Aut.]: Anna Suchon.
W: Wychowanie - mądrość - kultura. Problemy współczesnego wychowania w perspektywie sokratejskiej = Education - wisdom - culture. Problems of contemporary education from the socratic perspective. Pod red. Bogusławy Jodłowskiej i Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2011, s. 153-158, bibliogr. 8 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 4)

pedagog specjalny ; nauczyciel ; niepełnosprawność umysłowa

special education teacher ; teacher ; mental disability

3/9
Nr opisu: 0000096999
Przemoc w rodzinie jako symptom patologizacji stosunków międzyludzkich.
[Aut.]: Agnieszka* Kwitok.
W: Wychowanie - mądrość - kultura. Problemy współczesnego wychowania w perspektywie sokratejskiej = Education - wisdom - culture. Problems of contemporary education from the socratic perspective. Pod red. Bogusławy Jodłowskiej i Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2011, s. 193-247, bibliogr. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 4)

przemoc wobec dzieci ; przemoc wobec kobiet ; przemoc wobec osób starszych ; rodzina

violence against children ; violence against women ; violence against elderly people ; family

4/9
Nr opisu: 0000096995
Słowo wstępne.
[Aut.]: B. Jodłowska, Maria Flanczewska-Wolny.
W: Wychowanie - mądrość - kultura. Problemy współczesnego wychowania w perspektywie sokratejskiej = Education - wisdom - culture. Problems of contemporary education from the socratic perspective. Pod red. Bogusławy Jodłowskiej i Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2011, s. 11-14 (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 4)

pedagogika ; wychowanie ; kultura

education ; upbringing ; culture

5/9
Nr opisu: 0000096985
15 lat Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach - osiągnięcia i perspektywy.
[Aut.]: Maria Flanczewska-Wolny.
W: Kompetencje pedagoga w kontekście teorii i praktyki edukacji specjalnej. Pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2008, s. 11-14, bibliogr. 2 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 3)

Kolegium Nauczycielskie w Gliwicach ; kształcenie nauczycieli ; edukacja pedagogiczna

Teacher Training College in Gliwice ; teacher training ; education teaching

6/9
Nr opisu: 0000096987
Praca z osobami z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym w opinii słuchaczy Kolegium Nauczycielskiego oraz nauczycieli - analiza wyników badań własnych.
[Aut.]: Anna Suchon.
W: Kompetencje pedagoga w kontekście teorii i praktyki edukacji specjalnej. Pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2008, s. 107-113, bibliogr. 1 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 3)

niepełnosprawność umysłowa ; szkoła specjalna ; nauczyciel

mental disability ; special school ; teacher

7/9
Nr opisu: 0000096989
Samodzielność osoby niepełnosprawnej intelektualnie jako wspólne wyzwanie szkoły i domu.
[Aut.]: Anna Suchon.
W: Jakość życia w niepełnosprawności - mity a rzeczywistość. Pod red. Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007, s. 119-124, bibliogr. 11 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 2)

niepełnosprawność umysłowa ; osoba niepełnosprawna ; samodzielność ; edukacja

mental disability ; disabled person ; independence ; education

8/9
Nr opisu: 0000096991
Spotkanie z teatrem w kontekście jakości życia osób upośledzonych umysłowo na przykładzie doświadczeń z realizacji projektów unijnych i lokalnych inicjatyw.
[Aut.]: Jerzy Wolny.
W: Jakość życia w niepełnosprawności - mity a rzeczywistość. Pod red. Marii Flanczewskiej-Wolny. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007, s. 177-183, bibliogr. 5 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 2)

niepełnosprawność umysłowa ; osoba niepełnosprawna ; jakość życia ; terapia

mental disability ; disabled person ; quality of life ; therapy

9/9
Nr opisu: 0000096984   
Pedagog specjalny dziś - kilka uwag o kompetencjach.
[Aut.]: Maria Flanczewska-Wolny.
W: Idea integracji a wychowanie. Ku pedagogice integralnej. Pod red. Bogusławy Jodłowskiej. Gliwice : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2004, s. 153-159, bibliogr. 8 poz. (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 1)

pedagog specjalny ; kompetencje ; edukacja pedagogiczna

special education teacher ; competence ; education teaching

stosując format:
Nowe wyszukiwanie