Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PEDAGOGIKA SPECJALNA - KONCEPCJE I RZECZYWISTOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000097041
Poziom kompetencji społecznych dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkół dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w Polsce i Niemczech.
[Aut.]: Anna Suchon.
W: Wielowymiarowość edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością. Red. Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska. Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej. Szczecin : Uniwersytet Szczeciński. Katedra Pedagogiki Specjalnej, 2009, s. 619-623 (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 4 1897-1857)

2/2
Nr opisu: 0000098738
Modele budowania autonomicznego życia osób z upośledzeniem umysłowym na przykładzie wybranych doświadczeń polskich i niemieckich.
[Aut.]: Maria Flanczewska-Wolny, Jerzy Wolny.
W: Socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Red. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło. Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej. Szczecin : Zapol, 2008, s. 405-411, bibliogr. 4 poz. (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 3 1897-1857)

niepełnosprawność umysłowa ; samodzielność ; podejmowanie decyzji

mental disability ; independence ; decision making

stosując format:
Nowe wyszukiwanie