Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NOWE W GLOTTODYDAKTYCE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000131458
Kompetencje, role i zadania nauczyciela szkoły podstawowej ogólnodostępnej w odniesieniu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
[Aut.]: Beata Pituła, Anna Waligóra.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 63-82 (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

2/11
Nr opisu: 0000133364
Piecza zastępcza - identyfikacja specjalnych potrzeb edukacyjnych.
[Aut.]: Anna Suchon.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 235-253, bibliogr. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

rodzina ; opieka zastępcza ; instytucje wspomagające funkcjonowanie rodziny

family ; foster care ; family support institutions

3/11
Nr opisu: 0000131459
Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, 256 s.
(Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3). Punktacja MNiSW 100.000

edukacja włączająca ; uczeń ; specjalne potrzeby edukacyjne ; kształcenie ; integracja

inclusion education ; pupil ; special educational needs ; education ; integration

4/11
Nr opisu: 0000133365
Specjalne potrzeby edukacyjne. Wczesnoszkolne kształcenie myślenia komputacyjnego.
[Aut.]: Andrzej Mitas.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 45-62 (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

5/11
Nr opisu: 0000133362
Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
[Aut.]: Katarzyna Kamińska.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 221-233, bibliogr. 11 poz. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła średnia ; szkoła ogólnodostępna ; nauczyciel ; pedagog ; kształcenie specjalne

special educational needs ; high school ; mainstream school ; teacher ; educator ; special education

6/11
Nr opisu: 0000133361
The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 83-97, bibliogr. 18 poz. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

diagnoza ; diagnoza pedagogiczna ; diagnoza psychologiczna ; terapia ; diagnostyka ; proces diagnostyczny

diagnosis ; pedagogical diagnosis ; psychological diagnosis ; therapy ; diagnostics ; diagnostic process

7/11
Nr opisu: 0000131461
Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej. Analiza przypadku.
[Aut.]: Jerzy Wolny.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 143-172 (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)

8/11
Nr opisu: 0000128383
Edukacja wobec migracji: konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, 243 s.
(Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)

język polski ; studia ; nauczanie ; imigrant ; edukacja międzykulturowa

Polish language ; study ; teaching ; immigrant ; intercultural education

9/11
Nr opisu: 0000125779
Integracyjno-inkluzyjny model dydaktyki języka polskiego jako drugiego.
[Aut.]: Przemysław Gębal.
W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 63-82 (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)

glottodydaktyka ; język polski ; drugi język ; integracja ; inkluzja

glottodidactics ; Polish language ; second language ; integration ; inclusion

10/11
Nr opisu: 0000133360
Podręczniki i materiały dydaktyczne do języka polskiego jako obcego/drugiego w świetle koncepcji międzykulturowości i transkulturowości.
[Aut.]: Monika Nawracka.
W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 117-138, bibliogr. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)

język polski ; język obcy ; kultura ; międzykulturowość ; transkulturowość ; uczenie się

Polish language ; foreign language ; culture ; interculturality ; transculturality ; learning

11/11
Nr opisu: 0000125775
Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego : podejście integracyjno-inkluzyjne.
[Aut.]: Przemysław Gębal.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, 291 s.
(Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 1). Punktacja MNiSW 100.000

język polski ; dydaktyka ; glottodydaktyka

Polish language ; didactics ; glottodidactics

stosując format:
Nowe wyszukiwanie