Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
NOWE W GLOTTODYDAKTYCE
Liczba odnalezionych rekordów:
11
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu:
0000131458
Kompetencje, role i zadania nauczyciela szkoły podstawowej ogólnodostępnej w odniesieniu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
[Aut.]: Beata
Pituła
, Anna
Waligóra
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 63-82 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
2/11
Nr opisu:
0000133364
Piecza zastępcza - identyfikacja specjalnych potrzeb edukacyjnych.
[Aut.]: Anna
Suchon
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 235-253, bibliogr. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
rodzina
;
opieka zastępcza
;
instytucje wspomagające funkcjonowanie rodziny
family
;
foster care
;
family support institutions
3/11
Nr opisu:
0000131459
Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, 256 s.
(
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
100.000
edukacja włączająca
;
uczeń
;
specjalne potrzeby edukacyjne
;
kształcenie
;
integracja
inclusion education
;
pupil
;
special educational needs
;
education
;
integration
4/11
Nr opisu:
0000133365
Specjalne potrzeby edukacyjne. Wczesnoszkolne kształcenie myślenia komputacyjnego.
[Aut.]: Andrzej
Mitas
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 45-62 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
5/11
Nr opisu:
0000133362
Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
[Aut.]: Katarzyna
Kamińska
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 221-233, bibliogr. 11 poz. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
specjalne potrzeby edukacyjne
;
szkoła średnia
;
szkoła ogólnodostępna
;
nauczyciel
;
pedagog
;
kształcenie specjalne
special educational needs
;
high school
;
mainstream school
;
teacher
;
educator
;
special education
6/11
Nr opisu:
0000133361
The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
[Aut.]: Barbara
Grzyb
, Monika
Morgała
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 83-97, bibliogr. 18 poz. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
diagnoza
;
diagnoza pedagogiczna
;
diagnoza psychologiczna
;
terapia
;
diagnostyka
;
proces diagnostyczny
diagnosis
;
pedagogical diagnosis
;
psychological diagnosis
;
therapy
;
diagnostics
;
diagnostic process
7/11
Nr opisu:
0000131461
Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej. Analiza przypadku.
[Aut.]: Jerzy
Wolny
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 143-172 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3)
8/11
Nr opisu:
0000128383
Edukacja wobec migracji: konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, 243 s.
(
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 2)
język polski
;
studia
;
nauczanie
;
imigrant
;
edukacja międzykulturowa
Polish language
;
study
;
teaching
;
immigrant
;
intercultural education
9/11
Nr opisu:
0000125779
Integracyjno-inkluzyjny model dydaktyki języka polskiego jako drugiego.
[Aut.]: Przemysław
Gębal
.
W:
Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne
. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
, s. 63-82 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 2)
glottodydaktyka
;
język polski
;
drugi język
;
integracja
;
inkluzja
glottodidactics
;
Polish language
;
second language
;
integration
;
inclusion
10/11
Nr opisu:
0000133360
Podręczniki i materiały dydaktyczne do języka polskiego jako obcego/drugiego w świetle koncepcji międzykulturowości i transkulturowości.
[Aut.]: Monika
Nawracka
.
W:
Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne
. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
, s. 117-138, bibliogr. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 2)
język polski
;
język obcy
;
kultura
;
międzykulturowość
;
transkulturowość
;
uczenie się
Polish language
;
foreign language
;
culture
;
interculturality
;
transculturality
;
learning
11/11
Nr opisu:
0000125775
Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego : podejście integracyjno-inkluzyjne.
[Aut.]: Przemysław
Gębal
.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, 291 s.
(
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 1).
Punktacja MNiSW
100.000
język polski
;
dydaktyka
;
glottodydaktyka
Polish language
;
didactics
;
glottodidactics
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie