Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SŁUŻ UTRZYM RUCHU
Liczba odnalezionych rekordów: 56



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/56
Nr opisu: 0000125568
Samojezdne wózki transportowe AGV na produkcji.
[Aut.]: Mariusz Hetmańczyk.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2018 nr 5, s. 70-73, bibliogr. 16 poz.

AGV ; wózek transportowy ; zakład produkcyjny ; przepływ materiałów

AGV ; transport truck ; production plant ; material flow

2/56
Nr opisu: 0000123524
Sterowniki PLC dedykowane do aplikacji napędowych.
[Aut.]: Mariusz Hetmańczyk.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2018 nr 3, s. 68-70, bibliogr. 6 poz.

sterownik PLC ; serwomechanizm ; aplikacja napędowa

PLC controller ; servomechanism ; drive application

3/56
Nr opisu: 0000119254
Analiza uszkodzeń siłowników hydraulicznych.
[Aut.]: W. Okularczyk, Michał Kurpiński.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 5, s. 42-45

siłownik hydrauliczny ; uszkodzenie ; przyczyna awarii

hydraulic cylinder ; damage ; cause of failure

4/56
Nr opisu: 0000119052
Digitalizacja procesów produkcyjnych w koncepcji Industry 4.0.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 wyd. spec. Robotyka i automatyka przemysłowa 2017, s. 6-8, bibliogr. 3 poz.

Industry 4.0 ; digitalizacja ; proces produkcyjny

Industry 4.0 ; digitalization ; production process

5/56
Nr opisu: 0000120245
Dobór strategii utrzymania ruchu.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 6, s. 54-55

utrzymanie ruchu ; strategia

maintenance ; strategy

6/56
Nr opisu: 0000120243
Efekt motyla w utrzymaniu ruchu, czyli o konsekwencjach zaniedbań.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 2, s. 78-78

utrzymanie ruchu ; zaniedbania

maintenance ; negligence

7/56
Nr opisu: 0000119255
Inżynieria odwrotna - hardware, software i praktyka.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 5, s. 46-47, bibliogr. 2 poz.

inżynieria odwrotna ; zastosowanie

reverse engineering ; application

8/56
Nr opisu: 0000119755
Od rzemiosła do produkcji, czyli blaski i cienie efektu skali.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 1, s. 74-75, bibliogr. 3 poz.

historia przemysłu ; postęp ; efekt skali

industry history ; progress ; length-scale effect

9/56
Nr opisu: 0000119752
Pracownik musi wiedzieć, co powinien osiągnąć.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 4, s. 74-75

zasoby ludzkie ; zarządzanie ; wyznaczanie celów

human resources ; management ; setting goals

10/56
Nr opisu: 0000116685
Szkolenia techniczne - na co zwrócić uwagę podczas dokonywania wyboru.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2017 nr 3, s. 66-67, bibliogr. 1 poz.

szkolenie zawodowe ; kurs inżynierski ; program

professional training ; engineering cours ; programme

11/56
Nr opisu: 0000105687
Eksploatacja i diagnostyka wielkogabarytowych łożysk tocznych.
[Aut.]: Marek Fidali.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 2, s. 32-37, bibliogr. 16 poz.

łożysko toczne ; łożysko wielkogabarytowe ; uszkodzenie łożyska ; eksploatacja ; stan techniczny

rolling bearing ; large bearing ; bearing damage ; exploitation ; technical state

12/56
Nr opisu: 0000119754
Elementy sprawnego utrzymania ruchu.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 5, s. 1-2, bibliogr. 3 poz.

utrzymanie ruchu ; produkcja

maintenance ; production

13/56
Nr opisu: 0000110837
Koflikt w trudnych warunkach, czyl jak zapobiegać przestojon w relacjach.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 6, s. 54-55

konflikt ; opłacalność ; utrzymanie ruchu ; relacje między pracownikami

conflict ; profitability ; maintenance ; relationships between employees

14/56
Nr opisu: 0000120244
Konflikt w trudnych warunkach, czyli jak zapobiegać przestojom w relacjach.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 6, s. 54-55

relacje w zespole ; zespół produkcyjny

team communications ; manufacturing team

15/56
Nr opisu: 0000104281
Monitorowanie i diagnozowanie stanu technicznego przekładni zębatych.
[Aut.]: Marek Fidali.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 1, s. 20-25, bibliogr. 18 poz.

przekładnia zębata ; uszkodzenie zmęczeniowe ; metody wibroakustyczne ; odkształcenie ; ścieranie ; metoda termograficzna

toothed gear ; fatigue failure ; vibroacoustic methods ; strain ; abrasion ; thermographic method

16/56
Nr opisu: 0000108805
Nowoczesne metody diagnozowania napędów elektrycznych.
[Aut.]: Marek Fidali.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 5, s. 32-36, bibliogr. 14 poz.

napęd elektryczny ; utrzymanie ruchu ; diagnostyka

electric drive ; maintenance ; diagnostics

17/56
Nr opisu: 0000108649
Po co szkolić pracowników?. O outsourcingu, szkoleniach i studiach słów kilka.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 4, s. 70-71, bibliogr. 2 poz.

szkolenie pracownika ; outsourcing

staff training ; outsourcing

18/56
Nr opisu: 0000106558
Softstartery - cechy, zakres, zastosowania, zalety oraz wady.
[Aut.]: Mariusz Hetmańczyk.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 3, s. 79-81, bibliogr. 7 poz.

silnik elektryczny ; system sterowania ; urządzenie napędowe ; dynamika maszyn ; rozruch silnika ; hamowanie

electric motor ; control system ; driving device ; machine dynamics ; starting an engine ; braking

19/56
Nr opisu: 0000104946
Strategia kooperacji w produkcji. Jak współpracować z innymi firmami?.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 1, s. 38-40, bibliogr. 5 poz.

wspieranie przedsiębiorstw ; kooperacja ; produkcja

support of enterprises ; cooperation ; production

20/56
Nr opisu: 0000106559
Usługi dla przemysłu drogą do rozwoju.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2016 nr 3, s. 82-83

zakład produkcyjny ; usługi dla przemysłu ; outsourcing

production plant ; services for industry ; outsourcing

21/56
Nr opisu: 0000104944
Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o kapitał wiedzy.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 6, s. 33-35, bibliogr. 4 poz.

kapitał przedsiębiorstwa ; kapitał wiedzy ; ekspert ; know-how

enterprise capital ; knowledge capital ; expert ; know-how

22/56
Nr opisu: 0000104943
Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jakości świadczonych usług.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42

cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jakość produktu ; wizerunek firmy

product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image

23/56
Nr opisu: 0000104940
Dwie drogi - jeden cel.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 3, s. 50-53, bibliogr. 2 poz.

organizacja przedsiębiorstwa ; planowanie strategiczne ; greenfield ; fuzja ; przejęcie ; alians strategiczny ; kooperacja

business organization ; strategic planning ; greenfield ; merger ; acquisition ; strategic alliance ; cooperation

24/56
Nr opisu: 0000104941
Most pomiędzy technologią a rynkiem.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 4, s. 40-42

transfer technologii ; gospodarka oparta na wiedzy ; strategia lizbońska

technology transfer ; knowledge-based economy ; lisbon strategy

25/56
Nr opisu: 0000104939
Optymalizacja pracy dzięki zarządzaniu procesowemu.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 2, s. 48-50, bibliogr. 7 poz.

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie procesowe

enterprise management ; process management

26/56
Nr opisu: 0000103111
Technologie transmisyjne w ramach sieci PROFIBUS.
[Aut.]: Mariusz Hetmańczyk.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 3, s. 32-34, bibliogr. 4 poz.

Profibus ; sieć przemysłowa ; automatyka przemysłowa ; protokół komunikacyjny ; sterownik przemysłowy

Profibus ; industrial network ; industrial automation ; communication protocol ; industrial controller

27/56
Nr opisu: 0000104936
TPM w świecie tworzyw sztucznych.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 1, s. 52-54

tworzywa sztuczne ; produkcja ; TPM ; Total Productivity Maintenance

plastics ; production ; TPM ; Total Productivity Maintenance

28/56
Nr opisu: 0000104930
Na sukces pracują ludzie.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2014 nr 6, s. 46-49

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; motywowanie pracowników ; organizacja pracy ; komunikacja organizacyjna ; zespół pracowniczy

enterprise management ; human resources management ; employees motivation ; work organization ; organizational communication ; working team

29/56
Nr opisu: 0000104929
Narzędzia informatyczne w służbie kadr.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2014 nr 5, s. 18-20

zarządzanie zasobami ludzkimi ; narzędzia IT ; oprogramowanie

human resources management ; IT tools ; software

30/56
Nr opisu: 0000105324
Od potrzeby do rozwiązania - rola szkoleń pracowników w sprawnym rozwoju przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2014 nr 5, s. 5

szkolenie pracownika ; przedsiębiorstwo produkcyjne

employee training ; manufacturing enterprise

31/56
Nr opisu: 0000073532
Analiza struktur informacyjnych w zarządzaniu utrzymaniem ruchu.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2011 nr 1, s. 56-61, bibliogr. 5 poz.

utrzymanie ruchu ; służba utrzymania ruchu ; przedsiębiorstwo przemysłowe ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; wspomaganie komputerowe

maintenance ; maintenance staff ; industrial enterprise ; maintenance management ; computer aiding

32/56
Nr opisu: 0000073533
Działania służb utrzymania ruchu.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2011 nr 2, s. 64-66, bibliogr. 2 poz.

utrzymanie ruchu ; służba utrzymania ruchu ; przedsiębiorstwo przemysłowe ; zarządzanie utrzymaniem ruchu

maintenance ; maintenance staff ; industrial enterprise ; maintenance management

33/56
Nr opisu: 0000074600
Sposób prowadzenia analizy awaryjności w oparciu o metodę Root Cause Failure Analysis.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2011 nr 3, s. 52-56, bibliogr. 3 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; awaryjność ; Root Cause Failure Analysis ; RCFA ; drzewo logiczne

maintenance management ; failure frequency ; Root Cause Failure Analysis ; RCFA ; logical tree

34/56
Nr opisu: 0000074607
Analiza struktur organizacyjno decyzyjnych w zarządzaniu utrzymaniem ruchu.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2010 nr 5, s. 60-63, bibliogr. 3 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; służba utrzymania ruchu ; struktura organizacyjna

maintenance management ; maintenance staff ; organizational structure

35/56
Nr opisu: 0000074606
Miejsce służb utrzymania ruchu w strukturze organizacjno-decyzyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2010 nr 6, s. 64-67, bibliogr. 3 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; służba utrzymania ruchu ; struktura decyzyjna ; podejmowanie decyzji

maintenance management ; manufacturing company ; maintenance staff ; decision structure ; decision making

36/56
Nr opisu: 0000058304
Modelowy sposób funkcjonowania służb utrzymania ruchu. Strategie eksploatacyjne.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2010 nr 3, s. 58-64, bibliogr. 5 poz.

utrzymanie ruchu ; strategia eksploatacji według uszkodzeń ; strategia eksploatacji według wykonanej pracy ; strategia eksploatacji według stanu technicznego

motion maintenance ; breakdown maintenance ; preventive maintenance ; predictive maintenance

37/56
Nr opisu: 0000058302
Organizacyjne aspekty utrzymania ruchu.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2010 nr 1, s. 58-63, bibliogr. 4 poz.

utrzymanie ruchu ; system planowania ; system kontroli

motion maintenance ; planning system ; monitoring system

38/56
Nr opisu: 0000058303
Utrzymanie ruchu a cykl życia urządzenia.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2010 nr 2, s. 60-67, bibliogr. 5 poz.

utrzymanie ruchu ; cykl życia ; urządzenie ; środki trwałe

motion maintenance ; life cycle ; device ; capital assets

39/56
Nr opisu: 0000058297
Budowa prototypowego narzędzia wspomagającego zarządzanie UR.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 4, s. 60-65, bibliogr. 1 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; system wspomagania ; program komputerowy WDUR

maintenance ; maintenance management ; support system ; WDUR computer program

40/56
Nr opisu: 0000058298
Opis prototypowego narzędzia wspomagającego zarządzanie UR.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 5, s. 60-63, bibliogr. 1 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; system wspomagania ; program komputerowy WDUR

maintenance ; maintenance management ; support system ; WDUR computer program

41/56
Nr opisu: 0000058294
Organizacja zasobów informacyjnych.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 2, s. 62-67, bibliogr. 5 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; CMMS ; zarządzanie informacją

maintenance ; maintenance management ; CMMS ; information management

42/56
Nr opisu: 0000058296
Sposób pozyskiwania informacji i wiedzy dla potrzeb systemu wspomagania zarządzania UR.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 3, s. 62-67, bibliogr. 5 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; system informatyczny ; system wspomagania ; pozyskiwanie wiedzy

maintenance ; maintenance management ; information system ; support system ; knowledge acquisition

43/56
Nr opisu: 0000058299
UR a zarządzanie przedsiębiorstwem w ujęciu systemowym.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 6, s. 54-59, bibliogr. 4 poz.

zarządzanie organizacją ; utrzymanie ruchu ; organizacja utrzymania ruchu ; ujęcie systemowe

organization management ; maintenance ; maintenance organization ; system approach

44/56
Nr opisu: 0000058293   
Wspomaganie zarządzania procesami eksploatacyjnymi w ramach organizacji UR.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2009 nr 1, s. 62-67, bibliogr. 3 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; TPM ; globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu ; system wspomagania

maintenance ; maintenance management ; TPM ; Total Productivity Maintenance ; support system

45/56
Nr opisu: 0000074575
Koncepcja zintegrowanego sposobu wspomagania. Sposób wspomagania zarządzania utrzymaniem ruchu z wykorzystaniem wybranych narzędzi informatycznych.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 5, s. 60-68, bibliogr. 4 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; TPM ; zarządzanie informacją ; system wspomagania decyzji ; CMMS/EAM

maintenance management ; TPM ; information management ; decision support system ; CMMS/EAM

46/56
Nr opisu: 0000075264
Ocena istniejącego stanu.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 4, s. 58-63, bibliogr. 6 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; wspomaganie zarządzania ; eksploatacja ; ochrona środowiska

maintenance management ; management supporting ; exploitation ; environmental protection

47/56
Nr opisu: 0000074578
Praktyczne zastosowanie badań. Modelowanie i kodyfikacja struktur technicznych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 3, s. 72-78, bibliogr. 3 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; system wspomagania decyzji ; przedsiębiorstwo wodociągowe ; system informatyczny

maintenance management ; decision support system ; water company ; information system

48/56
Nr opisu: 0000074580
Reagowanie na zmiany. Sposób organizacji informacji dla potrzeb systemu klasy CMMS. Cz. 5.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 2, s. 48-51, bibliogr. 1 poz.

zarządzanie informacją ; system wspomagania decyzji ; CMMS

information management ; decision support system ; CMMS

49/56
Nr opisu: 0000074579
Sposób tworzenia modeli obiektów technicznych. Sposób modelowania struktury technicznej przedsiębiorstwa dla potrzeb systemów klasy CMMS.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 2, s. 50-55, bibliogr. 2 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; CMMS ; przedsiębiorstwo przemysłowe

maintenance management ; CMMS ; industrial enterprise

50/56
Nr opisu: 0000075256
Zarządzanie procesami eksploatacyjnymi.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2008 nr 6, s. 8-15, bibliogr. 5 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; wspomaganie zarządzania ; system zintegrowany ; system wspomagania ; eksploatacja

maintenance management ; management supporting ; integrated system ; support system ; exploitation

51/56
Nr opisu: 0000073528
Reagowanie na zmiany. Cz. 2, Najważniejsze cechy systemów klasy CMMs.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 4, s. 58-63, bibliogr. 2 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; CMMS ; służba utrzymania ruchu

maintenance management ; CMMS ; maintenance staff

52/56
Nr opisu: 0000073529
Reagowanie na zmiany. Cz. 3, Funkcje systemów klasy CMMs.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 5, s. 64-67

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; CMMS ; system informatyczny

maintenance management ; CMMS ; information system

53/56
Nr opisu: 0000073530
Reagowanie na zmiany. Cz. 4, Wdrażanie systemów klasy CMMs.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 6, s. 12-15, bibliogr. 2 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; CMMS ; system informatyczny

maintenance management ; CMMS ; information system

54/56
Nr opisu: 0000073527
Reagowanie na zmiany. Wprowadzenie do cyklu artykułów poświęconych przeglądowi potrzeb i możliwości wspomagania SUR z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 3, s. 70-75, bibliogr. 3 poz.

utrzymanie ruchu ; zarządzanie utrzymaniem ruchu ; wspomaganie komputerowe

maintenance ; maintenance management ; computer aiding

55/56
Nr opisu: 0000074583
Scenariusze eksploatacyjne.
[Aut.]: Jan Kaźmierczak, Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 3, s. 64-69, bibliogr. 7 poz.

zarządzanie utrzymaniem ruchu ; proces eksploatacyjny ; scenariusz eksploatacyjny

maintenance management ; exploitation process ; maintenance scenario

56/56
Nr opisu: 0000073531
Utrzymanie ruchu w ujęciu naukowym.
[Aut.]: Andrzej Loska.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2007 nr 6, s. 60-61

utrzymanie ruchu ; system wspomagania ; zarządzanie środowiskiem ; konferencja

maintenance ; support system ; environmental management ; conference

stosując format:
Nowe wyszukiwanie