Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROBL JAKOŚCI
Liczba odnalezionych rekordów: 118



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/118
Nr opisu: 0000128551   
Dokumentacja w systemie jakości laboratorium badawczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2019 R. 51 nr 2, s. 28-37, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

system zarządzania jakością ; cykl dokumentowania ; laboratorium badawcze

quality management system ; documentation cycle ; research laboratory

2/118
Nr opisu: 0000131083   
Skuteczność zastosowania komputerowego wspomagania jakości w zakresie statystycznego sterowania procesami w spełnieniu wymagań jakościowych w branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Ł. Wiecha, Grzegorz Ćwikła, Marek Roszak.
-Probl. Jakości 2019 R. 51 nr 8, s. 13-21, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

branża motoryzacyjna ; norma IATF 16949:2016 ; VDA ; SPC ; CAQ ; karta kontrolna ; stabilność procesu ; zdolność procesu

automotive industry ; IATF 16949:2016 standard ; VDA ; SPC ; CAQ ; control chart ; process capasity ; process stability

3/118
Nr opisu: 0000124633   
Architektura obiektów ochrony zdrowia a jakość usług medycznych - na przykładzie lecznictwa psychiatrycznego.
[Aut.]: B. Łabuz-Roszak, J. S. Bil, P. Gorczyca, Marek Roszak.
-Probl. Jakości 2018 R. 50 nr 7, s. 8-13, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług medycznych ; architektura obiektów ochrony zdrowia ; lecznictwo psychiatryczne

quality of medical services ; architecture of health service buildings ; psychiatric services

4/118
Nr opisu: 0000126800   
Kompleksowe zarządzanie jakością w nowoczesnej organizacji - wyniki badań.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska.
-Probl. Jakości 2018 R. 50 nr 11, s. 16-22, bibliogr. 17 poz. Punktacja MNiSW 11.000

TQM ; dojrzałość organizacji ; doskonalenie ; samoocena

TQM ; organization's maturnity ; improvement ; self-assessment

5/118
Nr opisu: 0000122016   
Odpowiedzialny wybór podwykonawców w przedsiębiorstwie hutniczym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2018 R. 50 nr 3, s. 25-32, bibliogr. 22. Punktacja MNiSW 11.000

podwykonawstwo ; odpowiedzialny biznes ; przedsiębiorstwo hutnicze

subcontracting ; responsible business ; metallurgical company

6/118
Nr opisu: 0000120405   
Komponenty procesu reklamacyjnego na przykładzie przedsiębiorstw hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 12, s. 24-31, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reklamacja ; wyroby hutnicze ; przedsiębiorstwo hutnicze

complaint ; steel products ; steel company

7/118
Nr opisu: 0000112304   
Narzędzie do wartościowania niezgodności w przedsiębiorstwie przemysłowym.
[Aut.]: Anna Maria Horodecka, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 1, s. 13-21, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; narzędzie wartościowania ; niezgodności w procesie produkcyjnym ; przyczyna niezgodności

quality management ; evaluation tool ; inconsistencies in the manufacturing process ; reason of non-compliance

8/118
Nr opisu: 0000116275   
Prezentacja stosowanych rozwiązań organizacyjnych zespołowego doskonalenia przy wykorzystaniu koncepcji Kaizen.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 5, s. 20-25, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zespół pracowniczy ; kaizen ; doskonalenie organizacji

staff team ; kaizen ; organization improvement

9/118
Nr opisu: 0000117680   
Użyteczność ocen pracowniczych w ograniczeniu marnotrawstwa w administracji publicznej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 7, s. 9-16, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

administracja publiczna ; ocena pracownika ; marnotrawstwo

public administration ; employee assessment ; waste

10/118
Nr opisu: 0000111389   
Integracja wymagań systemowych w ujęciu procesowym.
[Aut.]: Marek Roszak.
-Probl. Jakości 2016 R. 48 nr 12, s. 12-17, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

integracja systemów ; podejście procesowe ; zintegrowany system zarządzania

system integration ; process approach ; integrated management system

11/118
Nr opisu: 0000106941   
Pracownicza świadomość jakościowa i jej pomiar.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2016 R. 48 nr 6, s. 18-27, bibliogr. 36 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

świadomość ; zaangażowanie pracownika ; jakość

consciousness ; employee engagement ; quality

12/118
Nr opisu: 0000106467   
Unikanie niepewności a implementacja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2016 R. 48 nr 5, s. 17-23, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

CRS ; kultura organizacyjna ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; unikanie niepewności

CRS ; organizational culture ; corporate social responsibility ; uncertainty avoidance

13/118
Nr opisu: 0000099062   
Jakość produktu kosmetycznego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Moskaluk-Grochowicz.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 3, s. 30-33, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kosmetyki ; jakość ; analiza jakości ; bezpieczeństwo produktu

cosmetics ; quality ; quality analysis ; product safety

14/118
Nr opisu: 0000098517   
Jakość stanowiska pracy w filozofii Kaizen.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 4, s. 2-7, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość stanowiska pracy ; kaizen ; doskonalenie organizacji

emploee job quality ; kaizen ; organizational determinant

15/118
Nr opisu: 0000099507   
Jakość w karcie wyników CSR.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 5, s. 14-21, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; karta wyników ; indeks GRI ; benchmarking

quality ; corporate social responsibility ; scorecard ; GRI index ; benchmarking

16/118
Nr opisu: 0000101729   
Motywy wdrażania certyfikowanych systemów zarządzania jakością.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Sułkowski.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 9, s. 5-9, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; ISO 9001 ; system zarządzania jakością ; implementacja ; certyfikacja

quality management ; ISO 9001 ; quality management system ; implementation ; certification

17/118
Nr opisu: 0000097340   
Planowanie zachowania pracowników a doskonalenie organizacji.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 3, s. 16-21, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zachowania pracowników ; doskonalenie organizacji ; kreowanie jakości

employee behavior ; organization improvement ; quality creating

18/118
Nr opisu: 0000103115   
Rozpowszechnienie stosowania systemów zarządzania jakością w Europie i na świecie - lata 2010-2012.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Sułkowski.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 5, s. 29-34, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; ISO 9001 ; system zarządzania jakością

quality management ; ISO 9001 ; quality management system

19/118
Nr opisu: 0000103300   
Uwarunkowania rynku włoskiego w zakresie implementacji SZJ norm ISO 9000.
[Aut.]: Anna Maria Horodecka, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 12, s. 22-27, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; ISO 9001 ; system zarządzania jakością ; Włochy ; certyfikacja

quality management ; ISO 9001 ; quality management system ; Italy ; certification

20/118
Nr opisu: 0000101014   
Wprowadzenie Kaizen w urzędzie miasta.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 7/8, s. 24-31, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kaizen ; system zarządzania jakością ; pomiar efektywności ; doskonalenie organizacji ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; jednostka samorządowa

kaizen ; quality management system ; efficiency measurement ; organizational determinant ; customer satisfaction ; city office ; local government unit

21/118
Nr opisu: 0000102206   
Zaangażowanie pracownicze w okresie wzrostu i spowolnienia gospodarczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 10, s. 26-31, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zaangażowanie pracownika ; otoczenie organizacji ; kryzys ekonomiczny

employee engagement ; environment of organization ; economic crisis

22/118
Nr opisu: 0000103301   
Zmiany w funkcjonowaniu działów kontroli jakości w przedsiębiorstwach hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 12, s. 29-33, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość wyrobu ; dział kontroli jakości ; przedsiębiorstwo hutnicze

product quality ; quality control department ; steel enterprise

23/118
Nr opisu: 0000092625   
6S w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Ewolucja praktyki 5S w kierunku bezpieczeństwa pracy.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 7/8, s. 37-42, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zasady 5S ; praktyka zarządzania ; modyfikacja ; bezpieczeństwo pracy ; zarządzanie przedsiębiorstwem

5S principles ; practice of management ; modification ; work safety ; enterprise management

24/118
Nr opisu: 0000091631   
Bariery systemowego zarządzania jakością w przedsiębiorstwach.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 5, s. 23-28, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; system zarządzania jakością ; ISO 9001

quality management ; quality management system ; ISO 9001

25/118
Nr opisu: 0000091630   
Diagnoza systemu zarządzania jakością w polskich organizacjach.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 5, s. 14-22, bibliogr. 40 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie jakością ; ISO 9001 ; system zarządzania jakością

quality management ; ISO 9001 ; quality management system

26/118
Nr opisu: 0000094656   
Działy jakości w hutach dawniej i dziś.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 11, s. 24-28, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

huta ; dział jakości ; historia ; reorganizacja działu

steelmaker ; quality department ; history ; reorganization of department

27/118
Nr opisu: 0000089340   
Ewolucja systemów zarządzania jakością produktów w przedsiębiorstwach hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 1, s. 17-22, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

system zarządzania jakością ; przedsiębiorstwo hutnicze ; kaizen ; TQM ; WCM ; Produkcja Klasy Światowej

quality management system ; metallurgical enterprise ; kaizen ; TQM ; WCM ; World Class Manufacturing

28/118
Nr opisu: 0000093790   
Flexicurity a jakość w miejscu pracy.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 10, s. 11-15, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

flexicurity ; TQM ; miejsce pracy ; jakość pracy

flexicurity ; TQM ; work place ; work quality

29/118
Nr opisu: 0000091020   
Jakość usług przewozowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 4, s. 21-25, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

transport kolejowy ; jakość usług transportowych ; Servqual

rail transport ; quality of transport service ; Servqual

30/118
Nr opisu: 0000090320   
Korzyści doskonalenia systemów zarządzania jakością opartych o wymagania normy ISO 9001:2008.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 3, s. 20-25, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

ISO 9001 ; normalizacja ; zarządzanie jakością ; system zarządzania jakością

ISO 9001 ; standardization ; quality management ; quality management system

31/118
Nr opisu: 0000093255   
Systemy komputerowe raportowania Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 9, s. 32-36, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

społeczna odpowiedzialność biznesu ; raportowanie ; komputerowe wspomaganie zarządzania ; CRP ; ERP ; oprogramowanie

corporate social responsibility ; reporting ; computer aided management ; CRP ; ERP ; software

32/118
Nr opisu: 0000094655   
Wykorzystanie oceny wskaźnikowej do analizy jakości produkcji węgla surowego.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 11, s. 19-23, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

węgiel surowy ; system zarządzania jakością ; jakość produkcji ; wskaźnik jakości ; zarządzanie procesami

raw coal ; quality management system ; quality of production ; quality indicator ; process management

33/118
Nr opisu: 0000077127   
Jakość produktów jako filar produkcji klasy światowej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 1, s. 31-34, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość wyrobu ; Produkcja Klasy Światowej ; WCM ; filar WCM

product quality ; World Class Manufacturing ; WCM ; WCM pillar

34/118
Nr opisu: 0000088466   
Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne

metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise

35/118
Nr opisu: 0000088117   
Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie doskonalenia systemów zarządzania jakością.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 9, s. 2-5, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

społeczna odpowiedzialność biznesu ; system zarządzania jakością ; zarządzanie jakością

corporate social responsibility ; quality management system ; quality management

36/118
Nr opisu: 0000087753   
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w procesach zakupu dóbr i usług.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 9, s. 16-20, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

37/118
Nr opisu: 0000083931   
Troska o jakość w łańcuchu dostaw.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 5, s. 19-23, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

łańcuch dostaw ; zarządzanie jakością ; zarządzanie łańcuchem dostaw

supply chain ; quality management ; supply chain management

38/118
Nr opisu: 0000078133   
W kierunku ISO 9001: 2015. Proponowane zmiany idą we właściwym kieunku.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 2, s. 10-14, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

ISO 9001 ; zrównoważony rozwój ; zarządzanie jakością ; normalizacja

ISO 9001 ; sustainable development ; quality management ; normalization

39/118
Nr opisu: 0000085685   
Wykorzystanie Kaizen w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 3, s. 27-31, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

strategia kaizen ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; ankieta

kaizen strategy ; manufacturing company ; survey

40/118
Nr opisu: 0000070551   
Jakość zarządzania uczelnią wyższą a determinanty jej rozwoju.
[Aut.]: Aleksander Gwiazda.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 3, s. 10-16, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie uczelnią ; jakość zarządzania ; typologia Mintzberga

university management ; quality of management ; Mintzberg typology

41/118
Nr opisu: 0000070860   
Nagroda Jakości Rządu Federacji Rosyjskiej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Stanecka.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 4, s. 33-39, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

nagroda jakości ; Federacja Rosyjska ; EFQM

quality award ; Russian Federation ; EFQM

42/118
Nr opisu: 0000070102   
Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe

company image ; service quality ; funeral services

43/118
Nr opisu: 0000071197   
Wykorzystanie metody QFD do zarządzania jakością w usługach medycznych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 5, s. 25-31, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie jakością ; QFD ; usługi medyczne

quality management ; QFD ; medical services

44/118
Nr opisu: 0000071900   
Zarządzanie kluczowymi kompetencjami na przykładzie firmy Brembo.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 6, s. 45-49. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie kompetencjami ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; firma Brembo

competences management ; human resources management ; Brembo company

45/118
Nr opisu: 0000065451   
Certyfikacja systemów a wskaźniki makroekonomiczne dla krajów UE.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 4, s. 32-37, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

system zarządzania jakością ; certyfikacja ; wskaźnik makroekonomiczny ; ISO 9001 ; Unia Europejska

quality management system ; certification ; macroeconomic factor ; ISO 9001 ; European Union

46/118
Nr opisu: 0000068788   
E-foresight inżynierii powierzchni materiałów.
[Aut.]: Anna* Dobrzańska-Danikiewicz.
-Probl. Jakości 2011 nr 11, s. 45-49, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

inżynieria materiałowa ; e-foresight ; Unia Europejska ; inżynieria powierzchni materiałów

materials engineering ; e-foresight ; European Union ; materials surface engineering

47/118
Nr opisu: 0000068109   
Jakość usług medycznych na przykładzie publicznych zamkniętych zakładów opieki zdrowotnej.
[Aut.]: Elżbieta Pawłowska, A. Sitko-Lutek.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 9, s. 26-31, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

służba zdrowia ; usługi medyczne ; zamknięty zakład opieki zdrowotnej

health service ; medical services ; closed health care organization

48/118
Nr opisu: 0000068108   
Normalizacja zarządzania jakością a wymiary kulturowe kraju.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 9, s. 19-25, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie jakością ; certyfikacja ISO ; Unia Europejska

quality management ; ISO certification ; European Union

49/118
Nr opisu: 0000068490   
Ocena dostawców w procesie zakupu dóbr i usług przemysłowych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 10, s. 48-51, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

dostawca ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; ocena dostawców

supplier ; manufacturing company ; suppliers' estimation

50/118
Nr opisu: 0000072660   
Proces innowacyjny a nowe narzędzia doskonalenia jakości.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 2, s. 27-32, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie jakością ; zarządzanie innowacjami ; proces innowacyjny ; przewaga konkurencyjna

quality management ; innovation management ; innovation process ; competitive advantage

51/118
Nr opisu: 0000062978   
Wspomaganie metody FMEA w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 1, s. 15-21, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

metoda FMEA ; oprogramowanie ; zarządzanie procesami ; przedsiębiorstwo produkcyjne

FMEA method ; failure mode and effect analysis ; software ; process management ; manufacturing company

52/118
Nr opisu: 0000066767   
Wykorzystanie arkusza skróconej samooceny do analizy istotności jej kryteriów.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 6, s. 32-37, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

samoocena ; zarządzanie jakością ; system zarządzania jakością ; PN-ISO 10014:2008 ; badanie ankietowe

self-assessment ; quality management ; quality management system ; PN-ISO 10014:2008 ; survey

53/118
Nr opisu: 0000065452   
Zrównoważony rozwój organizacji na przykładzie PPH Utex Sp. z o.o..
[Aut.]: Patrycja Hąbek, A. Kłosek.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 4, s. 50-54, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ; studium przypadku ; odpowiedzialność społeczna ; społeczna odpowiedzialność biznesu

enterprise sustainable development ; case study ; social responsibility ; corporate social responsibility

54/118
Nr opisu: 0000061355   
Metoda Stars.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 11, s. 4-7, bibliogr. 13 poz.

metoda STARS ; kultura organizacyjna ; zarządzanie jakością ; zarządzanie personelem ; przywództwo ; praca zespołowa

STARS methodology ; organizational culture ; quality management ; personnel management ; leadership ; teamwork

55/118
Nr opisu: 0000059204   
Nowy model doskonałości EFQM.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 9, s. 4-8, bibliogr. 12 poz.

model doskonałości ; EFQM ; doskonalenie jakości ; system zarządzania jakością ; rozwój organizacji

excellence model ; EFQM ; quality improvement ; quality management system ; organizational development

56/118
Nr opisu: 0000057445   
Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.

usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf

medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method

57/118
Nr opisu: 0000054971   
Total quality leadership.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 1, s. 4-8, bibliogr. 12 poz.

przywództwo ; TQM ; TQL ; zarządzanie jakością ; kultura organizacyjna

leadership ; TQM ; TQL ; quality management ; organizational culture

58/118
Nr opisu: 0000058638   
Czy kryzys gospodarczy może wpłynąć na rozwój koncepcji CSR?.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 7, s. 13-17, bibliogr. 19 poz.

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; CSR ; etyka biznesu ; dekoniunktura

corporate social responsibility ; CSR ; business ethics ; downturn

59/118
Nr opisu: 0000054524   
Doskonalenie procesów produkcji i funkcji wsparcia w przedsiębiorstwie hutniczym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 12, s. 43-46, bibliogr. 7 poz.

proces produkcyjny ; doskonalenie procesu ; optymalizacja kosztów ; przedsiębiorstwo hutnicze

production process ; process improvement ; cost optimization ; metallurgical enterprise

60/118
Nr opisu: 0000046325   
Humanistyczne aspekty TQM. Na przykładzie angielskiej organizacji.
[Aut.]: Radosław Wolniak, E. Drzewowska.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 1, s. 39-45, bibliogr. 26 poz.

TQM ; zarządzanie organizacją ; satysfakcja pracownika

TQM ; organization management ; employee satisfaction

61/118
Nr opisu: 0000049012   
Orientacja indywidualistyczno-kolektywistyczna a wykorzystanie narzędzi pracy zespołowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 5, s. 21-25, bibliogr. 33 poz.

organizacja pracy ; indywidualizm ; kolektywizm ; praca zespołowa

work organization ; individualism ; collectivism ; teamwork

62/118
Nr opisu: 0000054523   
Proces certyfikacji w ocenie klientów.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Ł. Pajor.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 12, s. 38-42, bibliogr. 18 poz.

zarządzanie jakością ; certyfikacja ; ISO 9001 ; QMS ; EMS

quality management ; certification ; ISO 9001 ; QMS ; EMS

63/118
Nr opisu: 0000047020   
Przygotowanie przedsiębiorstwa do certyfikacji systemu jakości.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 2, s. 27-30, bibliogr. 4 poz.

zarządzanie jakością ; system jakości ; certyfikacja

quality management ; quality system ; certification

64/118
Nr opisu: 0000049013   
Wybrane komponenty systemu obsługi klienta na przykładzie rynku artykułów przemysłowych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 5, s. 50-53, bibliogr. 5 poz.

system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; proces decyzyjny

customer service ; metallurgical enterprise ; decision-making process

65/118
Nr opisu: 0000075378   
Zarządzanie kompetencjami pracowników w organizacji zorientowanej na jakość.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 9, s. 24-28, bibliogr. 7 poz.

zarządzanie kompetencjami ; zarządzanie personelem ; zarządzanie jakością

competences management ; personnel management ; quality management

66/118
Nr opisu: 0000098864   
Zastosowanie outsourcingu w procesie komunikacji w organizacji.
[Aut.]: Katarzyna Markowska.
-Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 6, s. 44-47, bibliogr. 9 poz.

outsourcing ; komunikacja interpersonalna ; organizacja

outsourcing ; interpersonal communication ; organization

67/118
Nr opisu: 0000050974   
Corporate community involvement. Jak przedsiębiorstwa mogą przyczyniać się do poprawy jakości życia społeczności, wśród których funkcjonują.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 5, s. 19-23, bibliogr. 20 poz.

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; CSR ; społeczne zaangażowanie biznesu ; CCI

corporate community responsibility ; CCR ; corporate community involvement ; CCI

68/118
Nr opisu: 0000040450   
Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorządowej.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.

obsługa klienta ; jakość usług ; urząd administracji samorządowej ; PN-EN ISO 9001

customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001

69/118
Nr opisu: 0000036675   
Nowa kultura obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 2, s. 35-38, bibliogr. 4 poz.

przedsiębiorstwo produkcyjne ; jakość ; obsługa klienta ; kultura

manufacturing company ; quality ; customer service ; culture

70/118
Nr opisu: 0000040449   
Podstawowe wyznaczniki jakości systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 50-52, bibliogr. 2 poz.

jakość ; system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; sprzedaż ; system zarządzania jakością

quality ; customer service ; metallurgical enterprise ; sale ; quality management system

71/118
Nr opisu: 0000039943   
Wprowadzenie do benchmarkingu hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 8, s. 37-42, bibliogr. 13 poz.

przedsiębiorstwo hutnicze ; benchmarking ; planowanie ; analiza ; wnioskowanie ; wdrożenie ; globalny benchmarking kosztów

metallurgical enterprise ; benchmarking ; planning ; analysis ; concluding ; implementation ; global benchmarking cost

72/118
Nr opisu: 0000032634   
Zasady wdrażania techniki 5S w urzędach miast i gmin.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 1, s. 37-40, bibliogr. 4 poz.

metoda 5S ; zarządzanie jakością ; selekcja ; segregacja ; sprzątanie ; standaryzacja ; samodyscyplina

5S method ; quality management ; selection ; segregation ; cleanup ; standardization ; selfdiscipline

73/118
Nr opisu: 0000039017   
Zintegrowane zarządzanie. Przedsiębiorstwo zarządzane w sposób zintegrowany jest bardziej konkurencyjne na rynku.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 7, s. 25-28, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie zintegrowane ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; zarządzanie jakością ; zarządzanie środowiskiem ; zarządzanie bezpieczeństwem pracy

integrated management ; enterprises competitiveness ; quality management ; environmental management ; safety management

74/118
Nr opisu: 0000039840   
Badania efektywności systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Jacek** Mazurkiewicz, I. Banaszak, Magdalena* Wierzbicka.
-Probl. Jakości 2007 R. 39 nr 8, s. 50-51

zarządzanie jakością ; system zarządzania jakością ; analiza ; efektywność

quality management ; quality management system ; analysis ; efficiency

75/118
Nr opisu: 0000029361   
Benchmarking placówek samorządu terytorialnego. Na przykładzie Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2007 nr 7, s. 48-51, bibliogr. 10 poz.

benchmarking ; samorząd terytorialny ; Gliwice

benchmarking ; local government ; Gliwice

76/118
Nr opisu: 0000039838   
Certyfikacja systemu zarządzania jakością w małych firmach na przykładzie branży budowlanej.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień, A. Witała.
-Probl. Jakości 2007 R. 39 nr 4, s. 42-46, bibliogr. 4 poz.

system zarządzania jakością ; analiza ; efektywność ; przedsiębiorstwo budowlane

quality management system ; analysis ; efficiency ; construction company

77/118
Nr opisu: 0000023874   
Komunikacja społeczna podstawą procesu zarządzania przez jakość. Na przykładzie Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2007 nr 2, s. 46-51, bibliogr. 5 poz.

komunikacja społeczna ; zarządzanie jakością ; przekaz informacji ; TQM

social communication ; quality management ; information transfer ; TQM

78/118
Nr opisu: 0000039837   
Perspektywy normalizacji w dziedzinie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2007 R. 39 nr 10, s. 24-28, bibliogr. 17 poz.

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; CSR ; ISO CR MSS

corporate social responsibility ; CSR ; ISO CR MSS

79/118
Nr opisu: 0000029360   
Polityka bezpieczeństwa informacji w organizacji publicznej. Na przykładzie urzędu pracy.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2007 nr 7, s. 25-30, bibliogr. 25 poz.

bezpieczeństwo informacji ; urząd pracy ; zagrożenia internetowe ; ochrona danych

information security ; work office ; Internet threats ; data protection

80/118
Nr opisu: 0000025351   
Uczenie się - podstawą rozwoju przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2007 R. 39 nr 3, s. 37-40, bibliogr. 9 poz.

benchmarking ; uczenie się ; zarządzanie wiedzą ; przedsiębiorstwo

benchmarking ; learning ; knowledge management ; enterprise

81/118
Nr opisu: 0000027919   
Unikanie niepewności a wdrażanie koncepcji zarządzania jakością.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2007 nr 5, s. 22-28, bibliogr. 44 poz.

zarządzanie jakością ; niepewność ; TQM ; zachowania społeczne

quality management ; uncertainty ; TQM ; social behavior

82/118
Nr opisu: 0000020096   
Controlling budżetowy a humanistyczne aspekty TQM.
[Aut.]: Radosław Wolniak, I. Bieniek.
-Probl. Jakości 2006 nr 7, s. 26-31, bibliogr. 9 poz.

kontroling ; TQM ; aspekt humanistyczny

controlling ; TQM ; humanistic aspect

83/118
Nr opisu: 0000017215   
Dystans wobec władzy w różnych krajach świata a zarządzanie jakością.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2006 nr 1, s. 25-31, bibliogr. 23 poz.

zarządzanie jakością ; władza ; polityka rządu

quality management ; authority ; government policy

84/118
Nr opisu: 0000030251   
Polityka Unii Europejskiej w promowaniu koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - CSR.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2006 nr 12, s. 20-24, bibliogr. 12 poz.

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; Unia Europejska

corporate social responsibility ; European Union

85/118
Nr opisu: 0000019475   
Rola pacjenta w ocenie jakości usług medycznych.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień, D. Glenc.
-Probl. Jakości 2006 nr 6, s. 38-39, bibliogr. 8 poz.

opieka medyczna ; pacjent ; jakość usług medycznych

medical care ; patient ; quality of medical services

86/118
Nr opisu: 0000032043   
Stan ustalony systemu produkcyjnego.
[Aut.]: Ryszard** Zdanowicz.
-Probl. Jakości 2006 nr 4, s. 32-37, bibliogr. 6 poz.

stan ustalony ; system produkcyjny ; szereg czasowy ; metoda Welch'a

steady state ; manufacturing system ; time series ; Welch's method

87/118
Nr opisu: 0000030254   
Zarządzanie jakością a koncepcja społecznej odpowiedzialności.
[Aut.]: Patrycja Hąbek, Paweł** Szewczyk.
-Probl. Jakości 2006 nr 1, s. 9-12, bibliogr. 12 poz.

zarządzanie jakością ; społeczna odpowiedzialność ; system zarządzania jakością

quality management ; social responsibility ; quality management system

88/118
Nr opisu: 0000085850   
Koncepcja ważonego wykresu Ishikawy.
[Aut.]: Aleksander Gwiazda.
-Probl. Jakości 2005 R. 37 nr 4, s. 13-17, bibliogr. 7 poz.

wykres Ishikawy ; analiza stratyfikacyjna

Ishikawa diagram ; stratification analysis

89/118
Nr opisu: 0000012022   
Modele ciągłego doskonalenia w Sześć Sigma.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2005 nr 5, s. 15-20, bibliogr. 23 poz.

sześć Sigma ; model doskonalenia ; zarządzanie jakością

Six Sigma ; model improvement ; quality management

90/118
Nr opisu: 0000011214   
Motywacja w systemie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.

zarządzanie jakością ; jakość usług ; system motywacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi

quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management

91/118
Nr opisu: 0000021317   
Obszary sprawiające trudności w systemach zarządzania jakością według normy ISO 9001: 2000.
[Aut.]: Mariusz Ligarski, J. Krysztofiuk.
-Probl. Jakości 2005 R. 37 nr 10, s. 32-39, bibliogr. 4 poz.

system zarządzania jakością ; ISO 9001:2000 ; certyfikacja

quality management system ; ISO 9001:2000 ; certification

92/118
Nr opisu: 0000021318   
Przepływ strumienia informacji a doskonalenie jakości procesu.
[Aut.]: Magdalena* Wierzbicka, Jacek** Mazurkiewicz.
-Probl. Jakości 2005 R. 37 nr 12, s. 24-26

ISO 9001:2000 ; przemysł ciężki ; zarządzanie dokumentami ; system zarządzania jakością

ISO 9001:2000 ; heavy industry ; document management ; quality management system

93/118
Nr opisu: 0000013471   
Wskaźniki kształtujące jakość usług pocztowych.
[Aut.]: Bożena Skotnicka.
-Probl. Jakości 2005 nr 8, s. 51-53, bibliogr. 5 poz.

usługi pocztowe ; jakość usług ; Poczta Polska

postal services ; quality of services ; Polish Post

94/118
Nr opisu: 0000010290   
Jakie wymagania normy ISO 9001:2000 sprawiają trudności polskim przedsiębiorstwom?. Wyniki badań dotyczących niezgodności wykrytych w auditach trzeciej strony.
[Aut.]: Mariusz Ligarski, K. Koczaj.
-Probl. Jakości 2004 nr 11, s. 24,29-33, bibliogr. 4 poz.

ISO 9001:2000 ; system zarządzania jakością ; certyfikacja ISO ; przedsiębiorstwo ; Polska ; audyt ; niezgodność audytu

ISO 9001:2000 ; quality management system ; ISO certification ; enterprise ; Poland ; audit ; audit nonconforming

95/118
Nr opisu: 0000009260   
Pojęcie GEMBA a normalizacja.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2004 nr 7, s. 9-13, bibliogr. 14 poz.

gemba kaizen ; kaizen ; koncepcja ; zarządzanie jakością

gemba kaizen ; kaizen ; idea ; quality management

96/118
Nr opisu: 0000009545   
Poprawa jakości produkcji w świetle wdrażania normy ISO 9000. Komputerowe wspomagania w systemach zarządzania jakością CAQ (Computer Aided Ouality).
[Aut.]: Ryszard** Zdanowicz.
-Probl. Jakości 2004 nr 9, s. 13-19, bibliogr. 6 poz.

system zarządzania jakością ; komputerowe wspomaganie jakości ; ISO 9001 ; baza danych ; program komputerowy

quality management system ; computer aided quality ; ISO 9001 ; database ; computer program

97/118
Nr opisu: 0000010588   
Wykorzystanie metody SERVQUAL.
[Aut.]: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
-Probl. Jakości 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.

stacja paliw ; jakość usług ; metoda Servqual ; zarządzanie jakością

petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management

98/118
Nr opisu: 0000001371
Analiza jakości wyrobów podstawą zmian w technologii.
[Aut.]: Jacek** Mazurkiewicz, T. Mroczka, S. Starzykowski.
-Probl. Jakości 2003 nr 1, s. 38-40

jakość produkcji ; analiza statystyczna ; wada produkcyjna

quality of production ; statistical analysis ; manufacturing defect

99/118
Nr opisu: 0000004863
Analiza wpływu komputeryzacji metod i narzędzi zarządzania jakością na efektywność przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2003 nr 10, s. 23-27, bibliogr. 12 poz.

zarządzanie jakością ; efektywność przedsiębiorstwa ; komputeryzacja ; narzędzia zarządzania

quality management ; enterprises efficiency ; computerization ; management tools

100/118
Nr opisu: 0000003194
Badania efektywności rozwiązań i inwestycji jakościowych.
[Aut.]: Katarzyna* Dubas, Eugeniusz* Krzemień.
-Probl. Jakości 2003 nr 6, s. 20-25,28-29, bibliogr. 18 poz.

system zarządzania jakością ; efektywność przedsiębiorstwa ; rachunek kosztów ; inwestycja jakościowa

quality management system ; enterprises efficiency ; cost accounting ; quality investment

101/118
Nr opisu: 0000011782
Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2003 nr 10, s. 7-11

administracja samorządowa ; jakość usług ; samorząd terytorialny ; województwo śląskie

local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship

102/118
Nr opisu: 0000004755
Koncepcja 30. macierzowego rozwinięcia metody QFD.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2003 nr 9, s. 17-24,29, bibliogr. 7 poz.

metoda QFD ; zarządzanie jakością ; orientacja marketingowa

QFD method ; quality management ; marketing orientation

103/118
Nr opisu: 0000003549
Zrównoważony rozwój.
[Aut.]: Paweł** Szewczyk, Patrycja Bugla, Michał Molenda.
-Probl. Jakości 2003 nr 8, s. 33-35

zrównoważony rozwój ; konferencja międzynarodowa

sustainable development ; international conference

104/118
Nr opisu: 0000000715
Przepływ informacji w procesach zarządzania łańcuchem dostaw.
[Aut.]: Stanisław* Tkaczyk, Marek Roszak.
-Probl. Jakości 2002 nr 10, s. 20-25, bibliogr. 27 poz.

105/118
Nr opisu: 0000000714
Rola marketingu w tworzeniu jakości.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Alicja* Gębczyńska.
-Probl. Jakości 2002 nr 2, s. 22,27-29, bibliogr. 11 poz.

106/118
Nr opisu: 0000000712
Statystyczna analiza wydolności procesu - jako miara zdolności jakościowej.
[Aut.]: Ewa* Kowalska-Napora, P. Napora.
-Probl. Jakości 2002 nr 4, s. 31-33, bibliogr. 1 poz.

107/118
Nr opisu: 0000000710
Wpływ zastosowania metody FMEA na koszty jakości w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2002 nr 5, s. 37-41, bibliogr. 15 poz.

108/118
Nr opisu: 0000000716
Wybrane aspekty zarządzania w oparciu o kryterium jakości w organizacjach samorządowych w Polsce.
[Aut.]: Stanisław* Tkaczyk, M. Lipczyk.
-Probl. Jakości 2002 nr 9, s. 39-41

109/118
Nr opisu: 0000001346
Aspekty inżynierii jakości.
[Aut.]: Stanisław* Tkaczyk.
-Probl. Jakości 2001 nr 11, s. 7-11, bibliogr. 29 poz.

110/118
Nr opisu: 0000001801
Europejska wizja jakości.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Paweł** Szewczyk.
-Probl. Jakości 2001 nr 12, s. 6-9

111/118
Nr opisu: 0000001996
Komputerowe wspomaganie zastosowania metody FMEA.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2001 nr 8, s. 16-20,25, bibliogr. 21 poz.

112/118
Nr opisu: 0000001882
Współczynnik zdolności procesu i związki z rozkładem normalnym.
[Aut.]: Jacek** Mazurkiewicz, J. Kliś, A. Magner.
-Probl. Jakości 2001 nr 9, s. 26-28, bibliogr. 1 poz.

113/118
Nr opisu: 0000002011
Wykorzystanie metody FMEA do poprawy jakości.
[Aut.]: Ryszard** Zdanowicz, Gabriel Kost.
-Probl. Jakości 2001 nr 7, s. 35-40, bibliogr. 6 poz.

114/118
Nr opisu: 0000002012
Zastosowanie komputerowego wspomagania w metodzie QFD.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2001 nr 7, s. 31-34, bibliogr. 21 poz.

115/118
Nr opisu: 0000002064
Wdrażanie problematyki jakościowej w programach nauczania wyższej szkoły technicznej.
[Aut.]: Stanisław* Tkaczyk.
-Probl. Jakości 2000 nr 9, s. 27-31, bibliogr. 16 poz.

116/118
Nr opisu: 0000049095
Recenzja. [Aut.]: Andrzej Wyciślik. -Probl. Jakości 1998 nr 6, s. 44
[Praca recenzowana]: Instrumrntalne metody badania wody i ścieków / J. Dojlido, J. Zerbe. Warszawa 1997

117/118
Nr opisu: 0000049097
Recenzja. [Aut.]: Andrzej Wyciślik. -Probl. Jakości 1998 nr 7, s. 40
[Praca recenzowana]: Jakość pracy w laboratorium. Badania wody / [Red.]: J. Dojlido. Warszawa 1998

118/118
Nr opisu: 0000048519
Recenzja. [Aut.]: Andrzej Wyciślik. -Probl. Jakości 1996 t. 28 nr 11, s. 45-46
[Praca recenzowana]: Katalog Polskich Norm 1996. Warszawa 1996

stosując format:
Nowe wyszukiwanie