Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HANDEL WEWN
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000121395   
Orientacje strategiczne a efektywność organizacji. Perspektywa konfiguracyjna.
[Aut.]: Anna Kwiotkowska.
-Handel Wewn. 2017 nr 3, t. 1, s. 213-222, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

orientacja strategiczna ; efektywność ; konfiguracja organizacyjna ; jakościowa analiza porównawcza

strategic orientation ; performace ; organizational configuration ; qualitative comparative analysis

2/4
Nr opisu: 0000121909   
System pomiaru efektywności a efektywność funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Magdalena Gębczyńska.
-Handel Wewn. 2017 nr 3, t. 1, s. 99-107, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

system pomiaru efektywności ; efektywność funkcjonowania ; MSP

performance measurement system ; effectiveness ; SME

3/4
Nr opisu: 0000112645   
Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa

new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication

4/4
Nr opisu: 0000097850
Rola marketingu w kształtowaniu postępowania konsumentów w dojrzałej gospodarce rynkowej.
[Aut.]: Małgorzata Hordyńska.
-Handel Wewn. 2013 nr 3, s. 22-29, bibliogr. 9 poz.
Tytuł zeszytu: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, t. 1. Punktacja MNiSW 12.000

ochrona środowiska ; zarządzanie środowiskiem ; marketing ekologiczny ; zrównoważona konsumpcja ; etyka ekologiczna

environmental protection ; environment management ; ecomarketing ; sustainable consumption ; ecological ethics

stosując format:
Nowe wyszukiwanie