Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CAS ZNALOSTNI SPOL J KNOWL SOC
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000120307   
Implementation of intelligent solutions in Polish companies - opportunities and barriers.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2016 R. 4 c. 2, s. 36-47, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

organizacja inteligentna ; zarządzanie wiedzą ; inteligentne rozwiązania

intelligent organization ; knowledge management ; intelligent solutions

2/7
Nr opisu: 0000111528   
Determinants of the effectiveness of social advertising impact.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2015 R. 3 c. 2, s. 1-9, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reklama społeczna ; social marketing ; CSR

social advertising ; social marketing ; CSR

3/7
Nr opisu: 0000097428   
Demutualization of stock exchanges and its social consequences.
[Aut.]: Alina Rydzewska.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 32-38, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

demutualizacja ; giełda papierów wartościowych ; przedsiębiorstwo ; społeczeństwo

demutualization ; stock exchange ; company ; society

4/7
Nr opisu: 0000098593   
Manager as a creator of corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca, M. Gąsiorek.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 1, s. 1-10, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; zarządzanie ; interesariusz

corporate reputation ; management ; stakeholder

5/7
Nr opisu: 0000097429   
The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping

corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping

6/7
Nr opisu: 0000092441   
Communication of company with the environment in process building reputation.
[Aut.]: Alina Gorczyńska, Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 2, s. 1-7, bibliogr.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; komunikacja ; interesariusze ; nowe formy mediów ; klasyfikacja JEL

company reputation ; communication ; stakeholders ; media new forms ; JEL classification

7/7
Nr opisu: 0000089279   
Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

kapitał klienta ; wartość dla klienta ; marka ; relacje

customer capital ; value for customer ; brand ; relations

stosując format:
Nowe wyszukiwanie