Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZNAK TOWAROWY
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000085760
Oznaczenia odróżniające.
[Aut.]: Tomasz Szewc.
W: Podstawy ochrony własności intelektualnej. Praca zbiorowa. Pod red.: Małgorzaty Baron-Wiaterek, Piotra Horosza, Tomasza Szewca. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 100-122

znak towarowy ; chronione oznaczenie geograficzne ; gwarantowana tradycyjna specjalność ; ochrona własności przemysłowej

trademark ; protected geographical indication ; traditional speciality guaranteed ; industrial property protection

2/9
Nr opisu: 0000085790
Zwalczanie nieuczciwej konkurencji.
[Aut.]: Piotr* Horosz.
W: Podstawy ochrony własności intelektualnej. Praca zbiorowa. Pod red.: Małgorzaty Baron-Wiaterek, Piotra Horosza, Tomasza Szewca. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 150-172

nieuczciwa konkurencja ; ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; prawo polskie ; ochrona własności przemysłowej ; ochrona własności intelektualnej ; chronione oznaczenie geograficzne ; znak towarowy ; nieuczciwa reklama

unfair competition ; Law on unfair competition ; Polish law ; industrial property protection ; intellectual property protection ; protected geographical indication ; trademark ; unfair advertising

3/9
Nr opisu: 0000081810
Artykul 7. [Brak związku między rodzajem produktu a rejestracją znaku].
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: Konwencja Paryska o ochronie własności przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 254-255

znak towarowy ; produkt ; prawo

trademark ; product ; law

4/9
Nr opisu: 0000081809
Artykuł 6 sexies. [Obowiązek ochrony znaków usługowych].
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: Konwencja Paryska o ochronie własności przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 248-251

znak usługowy ; znak towarowy ; prawo

service trade mark ; trademark ; law

5/9
Nr opisu: 0000081808
Artykuł 6 ter. [Przeszkody rejestracji i przesłanki unieważnienia znaków zawierających herby, flagi, godła itp.].
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: Konwencja Paryska o ochronie własności przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 208-222

znak towarowy ; herb ; flaga ; godło ; prawo

trademark ; crest ; flag ; emblem ; law

6/9
Nr opisu: 0000081797
Artykuł 6. [Warunki zgłaszania i rejestracji znaków towarowych. Niezależność krajowych rejestracji znaku].
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: Konwencja Paryska o ochronie własności przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 190-194

znak towarowy ; prawo

trademark ; law

7/9
Nr opisu: 0000021612
Wartość niematerialna w aspekcie ochrony prawnej.
[Aut.]: Tatiana Karkoszka, Beata Krupińska.
W: Intellect 2005. Kapitał intelektualny jako szansa na poprawę jakości zarządzania w warunkach globalizacji. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 25-27 XI 2005. T. 2. Pod red. E. Skrzypek. Lublin : Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2005, s. 115-121, bibliogr. 14 poz.

wynalazek ; projekt racjonalizatorski ; znak towarowy ; ochrona prawna

invention ; proposal for an improvement ; trademark ; law protection

8/9
Nr opisu: 0000086635
Cybersquatting.
[Aut.]: Jarosław Antoniuk.
W: Społeczeństwo informacyjne. Wizja czy rzeczywistość? II Ogólnopolska konferencja naukowa. T. 2. Red. Lesław H. Haber. Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych Stosowanych. Kraków : Uczelniane Wydaw. Naukowo-Dydaktyczne AGH, 2004, s. 109-117, bibliogr. 15 poz.

cybersquatting ; znak towarowy ; prawo ochronne ; nieuczciwa konkurencja

cybersquatting ; trademark ; protection right ; unfair competition

9/9
Nr opisu: 0000086589
Funkcje znaku towarowego w Internecie.
[Aut.]: Jarosław Antoniuk.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 163-168, bibliogr. 13 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

znak towarowy ; marketing ; internet

trademark ; marketing ; internet

stosując format:
Nowe wyszukiwanie