Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE USŁUGAMI
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000105060   
Koncepcja modelu wspomagającego ocenę porównawczą wybranych procesów świadczenia usług z wykorzystaniem alternatywnych środków technicznych.
[Aut.]: Jan Kaźmierczak, Eugeniusz Piechoczek.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 828-837, bibliogr. 26 poz.

usługi ; zarządzanie usługami ; ujęcie procesowe ; konwersja ; efektywność świadczenia usług ; lotnictwo ; bezzałogowy obiekt latający

services ; service management ; process approach ; conversion ; effectiveness of services ; aviation ; unmanned flying object

2/5
Nr opisu: 0000088540   
Funkcje Information Technology Infrastructure Library w zarządzaniu usługami IT.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 293-307, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

ITIL ; zarządzanie usługami ; Service Desk

ITIL ; service management ; Service Desk

3/5
Nr opisu: 0000073661   
The concept study of Servqual method's gap.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.. Impact Factor 0.728. Punktacja MNiSW 25.000

zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy

quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model

4/5
Nr opisu: 0000080763      
Zastosowanie ITIL (Information Technology Infrastructure Library) w zarządzaniu usługami IT.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt.
-Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 88, s. 175-183, bibliogr. 4 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

IT ; zarządzanie usługami ; ITIL ; Service Desk

IT ; service management ; ITIL ; Service Desk

5/5
Nr opisu: 0000039862   
Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector.
[Aut.]: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
-Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.. Impact Factor 0.225

motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług

motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality

stosując format:
Nowe wyszukiwanie