Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000133561   
Digital customer as a creator of the reputation of modern companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2019 vol. 11 iss. 1, s. 255-266, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 40.000

klient cyfrowy ; reputacja korporacyjna ; zarządzanie reputacją ; interesariusz

digital customer ; corporate reputation ; reputation management ; stakeholder

2/4
Nr opisu: 0000128934   
Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa - implikacje dla zarządzania.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2018 nr 351, s. 152-163, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; wymiary reputacji

corporate reputation ; reputation management ; reputation dimensions

3/4
Nr opisu: 0000116116   
The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media

4/4
Nr opisu: 0000111529
Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media

stosując format:
Nowe wyszukiwanie