Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000106432   
Modelowanie relacji z dostawcą na bazie doświadczeń CRM - badania ankietowe.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska, K. Warzecha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 89, s. 379-395, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

CRM ; SRM ; zarządzanie relacjami z klientami ; zarządzanie relacjami z dostawcami

CRM ; SRM ; Customer Relationship Management ; management of supplier relationships

2/10
Nr opisu: 0000093353   
Innowacyjne podejście do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli śląskich MMŚP.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MMŚP

customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector

3/10
Nr opisu: 0000090732
Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górnicznym jako element strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z klientem.
[Aut.]: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
W: Zarządzanie strategiczne, strategie w zarządzaniu, Gliwice, 15.06.2011. [Dokument elektroniczny]. Politechnika Śląska. Wydział Górnictwa i Geologii. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-15, bibliogr. 21 poz.

dystrybucja selektywna ; przedsiębiorstwo górnicze ; zarządzanie relacjami z klientami ; zarządzanie procesowe

selective distribution ; mining company ; Customer Relationship Management ; process management

4/10
Nr opisu: 0000048650   
Badania nad wykorzystaniem kapitału społecznego przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 87-99, bibliogr. 17 poz.

relacje z klientem ; CRM ; zarządzanie relacjami z klientami ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; wiedza ; zaufanie

realtionships with customer ; CRM ; Customer Relationship Management ; social capital of the company ; knowledge ; trust

5/10
Nr opisu: 0000074140
Kapitał społeczny w zarządzaniu relacjami z klientami.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.

przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM

enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM

6/10
Nr opisu: 0000038861   
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management

7/10
Nr opisu: 0000032418
Wdrożenie systemu CRM jako etap zarządzania projektem informatycznym.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; wdrożenie systemu ; efektywność przedsiębiorstwa

Customer Relationship Management ; CRM ; implementation of system ; efficiency of enterprise

8/10
Nr opisu: 0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 4, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

9/10
Nr opisu: 0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 2, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

10/10
Nr opisu: 0000017710
CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarządzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.

CRM ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; Customer Relationship Management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie