Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZADOWOLENIE KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/20
Nr opisu: 0000126274   
Comparative analysis of the level of satisfaction with the services received at the business incubators in USA and Poland - pre-incubation and incubation stage.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. E. Grebski.
-Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 20, s. 38-42, bibliogr.. Punktacja MNiSW 5.000

zadowolenie klienta ; centrum inkubatora ; innowacyjność ; etap inkubacji ; na etapie inkubacji

customer satisfaction ; incubator centre ; innovativeness ; incubation stage ; per-incubation stage

2/20
Nr opisu: 0000121853   
The mediating role of firm innovativeness in the relationship between knowledge sharing and customer satisfaction in SMEs.
[Aut.]: Anna Michna.
-Eng. Econ. 2018 vol. 29 iss. 1, s. 93-103, bibliogr.. Impact Factor 0.709. Punktacja MNiSW 20.000

zadowolenie klienta ; dzielenie się wiedzą ; innowacyjność ; MŚP ; Polska

customer satisfaction ; knowledge sharing ; innovativeness ; SME ; Poland

3/20
Nr opisu: 0000126275   
The use of QFD method advantages and limitation.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 18, s. 14-17, bibliogr.. Punktacja MNiSW 5.000

zadowolenie klienta ; QFD ; Rozwinięcie Funkcji Jakości ; doskonalenie jakości ; metody jakościowe

customer satisfaction ; QFD ; Quality Function Deployment ; quality improvement ; quality methods

4/20
Nr opisu: 0000122080
Funkcjonowanie e-administracji w kontekście potrzeb osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Koncepcje i instrumenty zarządzania w administracji publicznej. Red. Anna Gołębiowska, Piotr Benedykt Zientarski. Warszawa : Kancelaria Senatu, 2017, s. 319-340, bibliogr.

e-administracja ; klient niepełnosprawny ; rodzaje niepełnosprawności ; stopień niepełnosprawności ; SERPREV ; zadowolenie klienta

e-administration ; customer ; disability ; degree of disability ; SERPREV ; customer satisfaction

5/20
Nr opisu: 0000114944   
Koncepcja wykorzystania analizy Kano w metodzie QFD.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2017, s. 400-409, bibliogr. 24 poz.

metoda QFD ; analiza Kano ; projektowanie jakości ; zadowolenie klienta ; atrybut produktu

QFD method ; Kano analysis ; quality design ; customer satisfaction ; product attribute

6/20
Nr opisu: 0000105625   
How to improve WEEE management?. Novel approach in mobile collection with application of artificial intelligence.
[Aut.]: Aleksander Król, Piotr Nowakowski, Bogna Mrówczyńska.
-Waste Manage. 2016 vol. 50, s. 222-233, bibliogr. 56 poz.. Impact Factor 4.030. Punktacja MNiSW 40.000

zbiórka ZSEE ; logika rozmyta ; algorytm genetyczny ; zadowolenie klienta ; optymalizacja trasy

WEEE collection ; fuzzy logic ; genetic algorithm ; customer satisfaction ; route optimisation

7/20
Nr opisu: 0000108798   
Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji

quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication

8/20
Nr opisu: 0000096650
Client in the center metallurgical enterprise organization.
[Aut.]: Bożena Gajdzik, Marzena Kuczyńska-Chałada.
W: Technologies and properties of modern utility materials XXII. Selected, peer reviewed papers from the XXII Conference on Technologies and Properties of Modern Utility Materials (TPMUM 2014), May 16, 2014, Katowice, Poland. Ed. by Jacek Mendala, Paweł Gradoń. Stafa-Zurich : Trans Tech Publications, 2015, s. 185-188 (Solid State Phenomena ; vol. 226 1662-9779)

strategia klientocentryczna ; doskonalenie procesu ; zadowolenie klienta ; zaangażowanie pracownika

client centricity strategy ; process improvement ; customer satisfaction ; employee engagement

9/20
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

10/20
Nr opisu: 0000100087   
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze świadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik

quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik

11/20
Nr opisu: 0000088466   
Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne

metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise

12/20
Nr opisu: 0000072409   
Augmented reality system for aiding engineering design process of machinery systems.
[Aut.]: Marcin Januszka, Wojciech Moczulski.
-J. Syst. Sci. Syst. Eng. 2011 vol. 20 iss. 3, s. 294-309, bibliogr. 26 poz.

rozszerzona rzeczywistość ; interfejs człowiek-komputer ; CAD ; zadowolenie klienta ; komputerowo wspomagane podejmowanie decyzji

augmented reality ; human-computer interface ; CAD ; customer satisfaction ; computer aided decision making

13/20
Nr opisu: 0000078552
Customer asset management - the core and basic strategies.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 180-184, bibliogr. 6 poz.

aktywa klienta ; zadowolenie klienta ; zarządzanie aktywami klientów

customer asset ; customer satisfaction ; customer asset management

14/20
Nr opisu: 0000067983
Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
[Aut.]: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.

jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług

quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality

15/20
Nr opisu: 0000073655
Analiza zadowolenia klienta ze świadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Nowe wyzwania dla zarządzania w świetle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. Świerczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.

usługi publiczne ; jakość usług ; Servqual ; zadowolenie klienta

public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction

16/20
Nr opisu: 0000058126
Badanie poziomu obsługi klientów w systemie logistycznym miasta.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 251-265, bibliogr. 6 poz.

obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; jakość życia ; badanie ankietowe ; Gliwice

customer service ; customer satisfaction ; quality of life ; survey ; Gliwice

17/20
Nr opisu: 0000058241   
EVA in the process of evaluating customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 8-13, bibliogr. 8 poz.

kapitał kliencki ; wartość firmy ; zadowolenie klienta ; miara kapitału klienta

customer capital ; value of the business ; customer satisfaction ; measuring customer capital

18/20
Nr opisu: 0000030204
Pomiar skuteczności systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
-Ekon. Organ. Przeds. 2007 R. 58 nr 5, s. 79-84, bibliogr. 6 poz.

system zarządzania jakością ; ISO 9000 ; audyt wewnętrzny ; monitorowanie procesów ; samoocena ; zadowolenie klienta ; Strategiczna Karta Wyników

quality management system ; ISO 9000 ; internal audit ; process monitoring ; self-assessment ; client's satisfaction ; Balanced Scorecard

19/20
Nr opisu: 0000078286
Metody prognozowania wykorzystywane w przedsiębiorstwie górniczym.
[Aut.]: Dariusz* Kaleta, Anna Manowska.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. VI Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 23-25 marca 2006 r. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2006, s. 403-408, bibliogr. 5 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 116 Seria: Konferencje ; nr 47 0324-9670)

prognoza ; prognozowanie ; sztuczna sieć neuronowa ; zadowolenie klienta

forecast ; forecasting ; artificial neural network ; customer satisfaction

20/20
Nr opisu: 0000032476
Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
[Aut.]: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.

klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; zadowolenie klienta

internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie