Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000110012
The impact of structure network parameters on consumers behavior: a cellular automata model.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: Information systems architecture and technology. Proceedings of 37th International Conference on Information Systems Architecture and Technology - ISAT 2016. Pt. 3. Eds. Jerzy Świątek, Zofia Wilimowska, Leszek Borzemski, Adam Grzech. Cham : Springer International Publishing, 2017, s. 237-247, bibliogr. 37 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 523 2194-5357)

word of mouth ; zachowania konsumentów ; struktura sieciowa ; automat komórkowy ; model agentowy

word of mouth ; consumer behavior ; network structure ; cellular automata ; agent-based model

2/11
Nr opisu: 0000110573   
From consumer decision to market share - unanimity of majority?.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
-JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.. Impact Factor 0.992. Punktacja MNiSW 30.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior

3/11
Nr opisu: 0000096726   
Podejście agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 547-555, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dyfuzja innowacji ; marketing szeptany ; zachowania konsumentów ; model agentowy ; automat komórkowy

diffusion of innovation ; word of mouth marketing ; consumer behaviour ; agent-based model ; cellular automaton

4/11
Nr opisu: 0000091728   
Podejście agentowe w modelowaniu zachowań konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 199-207, bibliogr. 41 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automaton ; consumer behaviour

5/11
Nr opisu: 0000088519   
Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol

word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly

6/11
Nr opisu: 0000066837
Prosument jako lider opinii publicznej.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 399-406, bibliogr. 11 poz.

prosument ; komunikowanie marketingowe ; zachowania konsumentów ; marketing zakupów

prosumer ; marketing communication ; consumer behaviour ; buyer marketing

7/11
Nr opisu: 0000058815
Model zachowań konsumentów, w którym cena jest najważniejszym kryterium wyboru.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, M. Kmita.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 165-173, bibliogr. 11 poz.

zachowania konsumentów ; automat komórkowy

consumer behaviour ; cellular automaton

8/11
Nr opisu: 0000030632
Doskonalenie skuteczności promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów

travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior

9/11
Nr opisu: 0000030998
Symulacja zachowań konsumentów oparta na automatach komórkowych.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: Badania operacyjne i systemowe 2006. Wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce. Red.: J. Stachowicz, A. Straszak, S. Walukiewicz. Polskie Towarzystwo Badań Operacyjnych i Systemowych, Instytut Badań Systemowych PAN, Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Warszawa : Akademicka Oficyna Wydaw. EXIT, 2006, s. 221-226, bibliogr. 5 poz.

automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; badania ankietowe

cellular automata ; consumer behavior ; survey

10/11
Nr opisu: 0000029692
Weryfikacja modelu zachowań konsumentów opartego na modelu Axelroda.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 38, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.

konsument ; model Axelroda ; zachowania konsumentów

consumer ; Axelrod model ; consumer behaviour

11/11
Nr opisu: 0000078497
Zachowania konsumenta na rynku nieruchomości mieszkaniowych.
[Aut.]: Ewa* Stachura.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 48-59

nieruchomość ; rynek nieruchomości ; zachowania konsumentów

real estate ; real estate market ; consumer behaviour

stosując format:
Nowe wyszukiwanie