Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WPŁYW SPOŁECZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000097196      
Corporate Social Responsibility a środowiskowe i społeczne skutki likwidacji kopalń.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2014 nr 16, s. 27-45, bibliogr. 52 poz.
Tytuł zeszytu: Problemy zarządzania. Konteksty - innowacje - praktyka. Red. A. Samborski. Punktacja MNiSW 6.000

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; CSR ; przemysł wydobywczy ; likwidacja kopalni ; wpływ społeczny

corporate social responsibility ; CSR ; mining industry ; mine liquidation ; social impact

2/6
Nr opisu: 0000087915
Problematyka wpływu społecznego i motywacji jednostek do stosowania odnawialnych źródeł energii.
[Aut.]: Anita* Pollak, Agata* Hilarowicz.
W: Odnawialne źródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 84-101, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 477)

odnawialne źródła energii ; wpływ społeczny ; budownictwo

renewable energy sources ; social influence ; building engineering

3/6
Nr opisu: 0000075458
Etyczne aspekty wpływu społecznego.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 393-407, bibliogr. 25 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; wpływ społeczny ; zasoby ludzkie ; organizacja

business ethics ; professional ethics ; social influence ; human resources ; organization

4/6
Nr opisu: 0000075409
Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralności współczesnych liderów.
[Aut.]: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja

business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation

5/6
Nr opisu: 0000030061
Model wpływu zachowań otoczenia na decyzje konsumenckie.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 153-160, bibliogr. 6 poz.

zachowanie konsumenta ; wpływ społeczny ; otoczenie ; symulacja ; automat komórkowy

consumer behaviour ; social influence ; environment ; simulation ; cellular automata

6/6
Nr opisu: 0000073474
Przesłanki relacji z partnerem handlowym.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s. 122-130, bibliogr. 18 poz.

partner handlowy ; lojalność klienta ; wpływ społeczny

trading partner ; customer loyalty ; social impact

stosując format:
Nowe wyszukiwanie