Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WIZERUNEK MIASTA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000120378
Szkło we współczesnej architekturze.
[Aut.]: Ewa Wala.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2017, 291 s., bibliogr. 280 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 690)

architektura szklana ; architektura współczesna ; wizerunek miasta ; fasada ; transparentność ; wnętrze

glass architecture ; contemporary architecture ; image of city ; facade ; transparency ; interior

2/14
Nr opisu: 0000111402
Działania rewitalizacyjne w kreowaniu tożsamości i wizerunku miasta - przykład Mikołowa.
[Aut.]: Ewa Wala.
W: Założenia ogrodowo-parkowe we współczesnych miastach. Wybrane aspekty programowania przekształceń Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie. Red. Jan Rabiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, s. 35-46, bibliogr. 7 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 612)

miasto ; rewitalizacja ; przestrzeń publiczna ; wizerunek miasta ; Mikołów

town ; revitalization ; public space ; image of city ; Mikołów

3/14
Nr opisu: 0000100689   
Przekształcenia centralnych przestrzeni publicznych miast średniej wielkości w aspekcie jakości wizerunku i tożsamości.
[Aut.]: Anna Gumińska.
W: Badania interdyscyplinarne w architekturze 1. BIWA 1. Monografia konferencyjna. [Dokument elektroniczny]. T. 2, Przestrzenie publiczne w mieście. Red. Beata Komar, Joanna Biedrońska, Anna Szewczenko. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 125-136, bibliogr. 5 poz.

tożsamość miasta ; wizerunek miasta ; przestrzeń publiczna

identity of city ; image of city ; public space

4/14
Nr opisu: 0000104141   
Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marta Macełko.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 4, s. 227-241, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

public relations ; kapitał symboliczny miasta ; wizerunek miasta

public relations ; symbolic capital of the city ; image of city

5/14
Nr opisu: 0000091405   
Media społecznościowe w strategii public relations miast.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. SGGW Warszawa, Polit. Eur. Finans. Mark. 2013 nr 10, s. 361-370, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

media społecznościowe ; public relations ; miasto ; wizerunek miasta

social media ; public relations ; city ; image of city

6/14
Nr opisu: 0000070734
Mosty, które zmieniają miasta.
[Aut.]: Marek Salamak, Klaudiusz Fross.
-Mosty 2010 nr 3, s. 70-77, bibliogr. 17 poz.

most ; funkcje mostu ; przestrzeń urbanistyczna ; wizerunek miasta

bridge ; bridge functions ; urban space ; image of city

7/14
Nr opisu: 0000058225
Czynnik urody miasta w kreacji wizerunku przestrzennego.
[Aut.]: Szymon Opania.
W: ULAR 4. Odnowa krajobrazu miejskiego. Uroda miasta. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Ustroń, 28-29 maj 2009 = Urban landscape renewal. Attractiveness of the city. Proceedings of international scientific conference Silesian University of Technology Faculty of Architecture. Red. Anna Sulimowska-Ociepka, Katrzyna Ujma-Wąsowicz, Krzysztof Zalewski, Szymon Rendchen. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2009, s. 635-639, bibliogr. 10 poz.
Tłum. w j. ang., s. 639-643

wizerunek miasta ; przestrzeń miejska

image of city ; urban space

8/14
Nr opisu: 0000058221
Introwertyczna uroda miasta.
[Aut.]: Beata Komar.
W: ULAR 4. Odnowa krajobrazu miejskiego. Uroda miasta. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Ustroń, 28-29 maj 2009 = Urban landscape renewal. Attractiveness of the city. Proceedings of international scientific conference Silesian University of Technology Faculty of Architecture. Red. Anna Sulimowska-Ociepka, Katrzyna Ujma-Wąsowicz, Krzysztof Zalewski, Szymon Rendchen. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2009, s. 529-534, bibliogr. 10 poz.
Tłum. w j. ang., s. 534-540

centrum handlowo-wypoczynkowe ; miasto postindustrialne ; wizerunek miasta ; przestrzeń publiczna

shopping and leisure centre ; post-industrial city ; image of city ; public space

9/14
Nr opisu: 0000047553
Jak zmienić wizerunek miasta.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2009 nr 2, s. 21-26

tożsamość miasta ; wizerunek miasta ; Bytom

identity of city ; image of city ; Bytom

10/14
Nr opisu: 0000058205
Szklana architektura w kontekście miejskim.
[Aut.]: Ewa Wala.
W: ULAR 4. Odnowa krajobrazu miejskiego. Uroda miasta. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Ustroń, 28-29 maj 2009 = Urban landscape renewal. Attractiveness of the city. Proceedings of international scientific conference Silesian University of Technology Faculty of Architecture. Red. Anna Sulimowska-Ociepka, Katrzyna Ujma-Wąsowicz, Krzysztof Zalewski, Szymon Rendchen. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2009, s. 263-268, bibliogr. 11 poz.
Tłum. w j. ang., s. 268-274

architektura szklana ; architektura nowoczesna ; wizerunek miasta

glass architecture ; modern architecture ; image of city

11/14
Nr opisu: 0000058195
Współczesny wizerunek małego miasta.
[Aut.]: Katarzyna Mazur-Belzyt.
W: ULAR 4. Odnowa krajobrazu miejskiego. Uroda miasta. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Ustroń, 28-29 maj 2009 = Urban landscape renewal. Attractiveness of the city. Proceedings of international scientific conference Silesian University of Technology Faculty of Architecture. Red. Anna Sulimowska-Ociepka, Katrzyna Ujma-Wąsowicz, Krzysztof Zalewski, Szymon Rendchen. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2009, s. 171-176, bibliogr. 5 poz.
Tłum. w j. ang., s. 176-182

wizerunek miasta ; małe miasto ; struktura przestrzenna

image of city ; small town ; spatial structure

12/14
Nr opisu: 0000081114
Współczesne panoramy miasta jako czynnik poprawny wizerunku Górnego Śląska.
[Aut.]: Szymon Opania.
W: Wizualność miasta. Wytwarzanie miejskiej ikonosfery. Red. M. Krajewski. Poznań : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2007, s. 311-317, bibliogr. 7 poz. (Badania Interdyscyplinarne ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu nr 10 1895-376X)

Górny Śląsk ; wizerunek miasta ; wartość kulturowa ; zagospodarowanie przestrzenne

Upper Silesia ; image of city ; cultural value ; site planning

13/14
Nr opisu: 0000051177
Zabrze, przemiany struktury przestrzennej w czasach Republiki Weimarskiej i ich wpływ na współczesny wizerunek miasta. Dawne granice i obecne ograniczenia.
[Aut.]: Jerzy Pocisk-Dobrowolski.
W: ULAR 3. Odnowa krajobrazu miejskiego. Bramy i granice miasta. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Gliwice, 08-09 listopada 2007 = Urban landscape renewal. Gates and urban borders. Proceedings of international scientific conference Silesian University of Technology Faculty of Architecture. Red. Nina Juzwa [i in.]. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2007, s. 309-320, bibliogr. 15 poz.

Zabrze ; Republika Weimarska ; struktura przestrzenna ; wizerunek miasta

Zabrze ; Weimar Republic ; spatial structure ; image of city

14/14
Nr opisu: 0000036643
O modelach Jeruzalem Nowego i ich obrazach.
[Aut.]: Antonina** Żaba.
W: Świątynia jest święta. Sympozjum poświęcone architekturze i sztuce sakralnej, Gliwice, 28 października 2006 r.. Red. Anna Szadkowska. [Gliwice] : [Kuria Diecezjalna w Gliwicach], 2006, s. 43-56, bibliogr. 13 poz.

wnętrze ; świątynia ; wizerunek miasta

interior ; temple ; image of city

stosując format:
Nowe wyszukiwanie