Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WIZERUNEK FIRMY
Liczba odnalezionych rekordów: 22



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/22
Nr opisu: 0000126377   
Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

2/22
Nr opisu: 0000119790   
Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

3/22
Nr opisu: 0000120213   
Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]

wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja

corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication

4/22
Nr opisu: 0000104943
Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jakości świadczonych usług.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42

cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jakość produktu ; wizerunek firmy

product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image

5/22
Nr opisu: 0000109248   
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń. Punktacja MNiSW 10.000

interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy

stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation

6/22
Nr opisu: 0000088459
Brand identity and its role in an organization's image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.

tożsamość marki ; wizerunek firmy ; konsument

brand identity ; company image ; consumer

7/22
Nr opisu: 0000088486   
Customer loyalty to the brand and company image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.

tożsamość marki ; lojalność klienta ; wizerunek firmy

brand identity ; customer loyalty ; company image

8/22
Nr opisu: 0000089474
Działania w wymiarze klient.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.

marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding

relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding

9/22
Nr opisu: 0000089476
Działania w wymiarze marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.

marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy

corporate brand ; corporate identity

10/22
Nr opisu: 0000088240   
Źródła i determinanty ryzyka reputacji firmy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2013 R. 20 nr 10, s. 2-8. Punktacja MNiSW 9.000

zarządzanie przedsiębiorstwem ; ryzyko reputacji ; zarządzanie ryzykiem ; wizerunek firmy ; studium przypadku

enterprise management ; reputational risk ; risk management ; company image ; case study

11/22
Nr opisu: 0000080290
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58

marka ; wizerunek firmy ; public relations

brand ; company image ; public relations

12/22
Nr opisu: 0000070102   
Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe

company image ; service quality ; funeral services

13/22
Nr opisu: 0000083238
Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
[Aut.]: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
W: Public relations we współczesnym świecie. Między służbą organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image

14/22
Nr opisu: 0000067317
Czy można skutecznie zarządzać reputacją firmy?.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13

zarządzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy

management ; company image

15/22
Nr opisu: 0000073712
Public relations i marketing w praktyce.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.

marketing ; public relations ; wizerunek firmy

marketing ; public relations ; company image

16/22
Nr opisu: 0000074414
Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.

public relations ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa

public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission

17/22
Nr opisu: 0000049432   
A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.

zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; marka

metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand

18/22
Nr opisu: 0000051319
Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)

wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie wartości ; wartość przedsiębiorstwa

company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value

19/22
Nr opisu: 0000073599
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodność

company image ; public relations ; credibility

20/22
Nr opisu: 0000029637
Biznes odpowiedzialny społecznie.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Prz. Organ. 2007 nr 7/8, s. 17-20, bibliogr. 12 poz.

odpowiedzialność społeczna ; wizerunek firmy ; studium przypadku

social responsibility ; company image ; case study

21/22
Nr opisu: 0000028750
Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu.
[Aut.]: Dominika* Leszczyńska.
W: Jak możliwa jest filozofia organizacji?. Red.: Jerzy Broda, Aldona Musiał, Jacek Rąb. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2006, s. 182-200, bibliogr. 9 poz.

wizerunek firmy ; filozofia organizacji

company image ; organization philosophy

22/22
Nr opisu: 0000018367   
Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.

tożsamość ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarządzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamość wizualna

identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie