Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WIZERUNEK
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

2/12
Nr opisu: 0000108677
Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof* Herman, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko

image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort

3/12
Nr opisu: 0000108678
Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
[Aut.]: Krzysztof* Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe

brand ; image ; spa ; internet media

4/12
Nr opisu: 0000095024
Możliwości wykorzystania wartości kulturowych i tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranych realizacji prokrajobrazowych we Francji.
[Aut.]: Szymon Opania.
-Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 31, s. 37-45, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

krajobraz ; wartości kulturowe ; tożsamość przestrzenna ; wizerunek

landscape ; cultural values ; spatial identity ; image

5/12
Nr opisu: 0000095023
Przykłady koncepcji kształtowania krajobrazu w planowaniu przestrzennym.
[Aut.]: Szymon Opania.
W: Krajobraz jako nośnik idei. Ujęcie analityczne. Praca zbiorowa. Red.: K. Kołodziejczyk, D. Chylińska, A. Zaręba. Uniwersytet Wrocławski. Zakład Geografii Regionalnej i Turystyki. Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego. Wrocław : Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Wrocławskiego, 2014, s. 37-51, bibliogr. 12 poz. (Studia Krajobrazowe ; t. 4B)

koncepcja ; planowanie przestrzenne ; krajobraz ; wizerunek ; tożsamość

conception ; spatial planning ; landscape ; image ; identity

6/12
Nr opisu: 0000100928
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 312 s.

komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku

visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law

7/12
Nr opisu: 0000098705
Konwergencja mediów a naruszenie dóbr osobistych.
[Aut.]: Agnieszka* Grzesiok-Horosz.
W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 233-243, bibliogr. 44 poz. (Media and Public Relations ; )

konwergencja ; dobra osobiste ; wizerunek ; prywatność ; cześć

convergence ; personal rights ; image ; privacy ; respect

8/12
Nr opisu: 0000089274
Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.

innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych

innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs

9/12
Nr opisu: 0000099750
Profesìjnij ìmìdž sučasnogo fahìvcâ.
[Aut.]: Alla Lobanova, O. S. Slavina.
W: Sučsnì profesìjnì modelì uspįšnogo fahìvcâ. Materìalu mìžnarodnoï students'koï konferencjìï, 16 grudniâ 2013 r.. Krivyj Rig : Vidavičij Centr DVNZ "KNU", 2013, s. 51-57

wizerunek ; rzeczywistość symboliczna ; motywacja ; zdolność adaptacji ; autorefleksja ; autoprezentacja

image ; symbolic reality ; motivation ; adaptability ; self-reflection ; self-presentation

10/12
Nr opisu: 0000110237
Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.

organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; proces ; procedury marketingu ; komunikacja

non-profit organization ; public sector image ; process ; marketing procedures ; communication

11/12
Nr opisu: 0000028301
Budowa i kreowanie image'u marki szkoły wyższej jako elementu systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Joanna Toczyńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 367-376, bibliogr. 10 poz.

system edukacji ; jakość kształcenia ; szkoła wyższa ; marka ; wizerunek ; Politechnika Śląska ; zarządzanie jakością

education system ; quality of education ; university ; brand ; image ; Silesian University of Technology ; quality management

12/12
Nr opisu: 0000011783
Kształtowanie wizerunku gminy - elementy systemu tożsamości wizualnej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Prz. Organ. 2003 nr 10, s. 35-37, bibliogr. 24 poz.

promocja regionu ; gmina ; wizerunek ; marketing ; tożsamość wizualna

region promotion ; community ; image ; marketing ; visual identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie