Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WARTOŚĆ FIRMY
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000091231   
Theoretical conceptions of optimal capital structure.
[Aut.]: Aneta Michalak.
W: Active citizenship by knowledge management & innovation. Proceedings of the Management, Knowledge and Learning International Conference 2013, Zadar, Croatia, 19-21 June 2013. Ed. by V. Dermol [et al.]. Bangkok : ToKnowPress, 2013, s. 221-228, bibliogr. 36 poz.

kapitał ; struktura kapitału ; wartość firmy ; edukacja ; zarządzanie

capital ; capital structure ; company value ; education ; management

2/8
Nr opisu: 0000080970   
Application of the balanced scorecard - not only the growth of company value for its owners.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2012, Jesenik, Czech Republic, November, 7th - 9th 2012. Congress proceedings. VSB - Technical University Ostrava, Technical University in Kosice, AGH University of Science & Technology. Krakow. Ostrava : Tanger, 2012, s. 31
Pełny tekst na CD-ROM

Strategiczna Karta Wyników ; wartość firmy ; energia odnawialna ; model

Balanced Scorecard ; company value ; renewable energy ; model

3/8
Nr opisu: 0000073344   
Company values in the process of changes resulting from the economic crisis.
[Aut.]: Anna Kochmańska.
W: Social'ni technologii. Aktual'ni problemi teorii ta praktiki. Kiivs'kij Nacional'nij Universitet im. Tarasa Ševčenka, Nacional'nij Pedagogičnij Universitet im. M. Dragomanova, Odes'kij Nacional'nij Universitet im. I. I. Mečnikova Klasičnij Privatnij Universitet. Zaporižžâ : Vidav. Klasičnogo Privatnogo Universitetu, 2010, s. 40-48, bibliogr. 17 poz. (Zbirnik Naukovih Prac' ; Klasičnij Privatnij Unìversitet vip. 45)

pracownik ; pracodawca ; wartość firmy ; kryzys ekonomiczny ; kultura korporacji ; program szkolenia ; organizacja ucząca się ; solidarność pracowników

worker ; employer ; company value ; economic crisis ; corporate culture ; training program ; learning organization ; employees solidarity

4/8
Nr opisu: 0000058241   
EVA in the process of evaluating customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 8-13, bibliogr. 8 poz.

kapitał kliencki ; wartość firmy ; zadowolenie klienta ; miara kapitału klienta

customer capital ; value of the business ; customer satisfaction ; measuring customer capital

5/8
Nr opisu: 0000076809
Kapitał intelektualny a wartość firmy.
[Aut.]: Ewa* Jabłońska-Kośmider.
W: Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości. Red. Wiesława Caputa, Danuta Szwajca. Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2008, s. 169-175, bibliogr. 8 poz.

kapitał intelektualny ; wartość firmy ; wartość niematerialna

intellectual capital ; company value ; immaterial value

6/8
Nr opisu: 0000028297
Analiza metod wyceny wartości majątku likwidowanych kopalń.
[Aut.]: Barbara Sorychta-Wojsczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 329-347, bibliogr. 14 poz.

wartość firmy ; wycena przedsiębiorstwa ; górnictwo węgla kamiennego ; likwidacja kopalni ; wycena nieruchomości

company value ; valuation of enterprise ; hard coal mining ; mine liquidation ; real estate valuation

7/8
Nr opisu: 0000023978
Jak wartości organizacji mogą uczynić firmę wielką?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 185-192, bibliogr. 4 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)

organizacja ; sukces ; wartość firmy

organization ; success ; company value

8/8
Nr opisu: 0000105110
Strategie rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Jan Brzóska, J. Pyka.
-Zesz. Nauk. POpol., Nauki Społ. 1996 z. 41, s. 17-30, bibliogr. 8 poz.

małe i średnie przedsiębiorstwa ; wartość firmy ; przewaga konkurencyjna ; strategia rozwoju

small and medium enterprises ; company value ; competitive advantage ; development strategy

stosując format:
Nowe wyszukiwanie