Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000120582   
Kreatywność i postawa proinnowacyjna w budowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 505-516, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kreatywność ; innowacja ; postawa proinnowacyjna ; wartość dla klienta ; inteligentne specjalizacje

creativity ; innovation ; pro-innovation attitude ; customer value ; intelligent specializations

2/3
Nr opisu: 0000089279   
Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

kapitał klienta ; wartość dla klienta ; marka ; relacje

customer capital ; value for customer ; brand ; relations

3/3
Nr opisu: 0000112416   
Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda. Punktacja MNiSW 8.000

innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; wartość dla klienta ; kreatywność

innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie