Wynik wyszukiwania
Zapytanie: USŁUGI BANKOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000100034   
Doskonalenie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Joanna Michalska-Ćwiek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ciągłe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi

quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service

2/2
Nr opisu: 0000011556
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.

metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług

Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service

stosując format:
Nowe wyszukiwanie