Wynik wyszukiwania
Zapytanie: USŁUGI
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/24
Nr opisu: 0000121505   
Improving the service with the Servqual method.
[Aut.]: Katarzyna Midor, M. Kucera.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2018 vol. 26 iss. 1, s. 60-65, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

doskonalenie ; usługi ; jakość ; metoda Servqual ; hurtownia farmaceutyczna

improvement ; service ; quality ; Servqual method ; pharmaceutical wholesaler

2/24
Nr opisu: 0000127200   
Jakość usług na przykładzie ośrodka szkolenia kierowców.
[Aut.]: Dawid Harynek, Renata Czech, M. Zabochnicka-Świątek, Piotr Czech, Katarzyna Turoń.
-Autobusy 2018 nr 12, s. 1068-1073, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 7.000

usługi ; jakość ; szkolenie kierowców

services ; quality ; driver training

3/24
Nr opisu: 0000127318   
Zjawisko serwicyzacji przedsiębiorstw produkcyjnych - dwoistość usług w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań produktowo-usługowych.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 343-355, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

serwicyzacja ; rozwiązania produktowo-usługowe ; usługi ; zarządzanie operacyjne

servitization ; product-service solutions ; services ; operational management

4/24
Nr opisu: 0000117347   
Łańcuch dostaw zintegrowanych rozwiązań produktowo-usługowych - studium przypadku.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 101, s. 325-338, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

łańcuch dostaw ; usługi ; studium przypadku

supply chain ; services ; case study

5/24
Nr opisu: 0000117197
Refurbishing process conditioning with tolerance, measurement uncertainty and worn progression analysis.
[Aut.]: Witold Janik.
W: The 5th International Conference on Modern Manufacturing Technologies in Industrial Engineering. ModTech 2017, June 14-17, 2017, Sibiu, Romania. Book of abstracts. Red. Constantin Carausu. Iasi : ModTech Publishing House, 2017, s. 104 ( 2286-4369)

stan techniczny ; wykrywanie strat materiałowych ; zużycie ; uszkodzenie ; zniszczenie ; usługi ; naprawa

technical state ; material loss detection ; wear ; damage ; destruction ; service ; repair ; overhaul

6/24
Nr opisu: 0000121654   
Supply chain of product-service solutions - case study.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
W: Carpathian Logistics Congress. CLC 2017, June 28th - 30th 2017, Liptovsky Jan, Slovakia. Conference proceedings. TANGER Ltd., VSB - Technical University Ostrava. Czech Republic, Technical University in Kosice. Slovakia, AGH University of Science & Technology. Cracow. Poland. Ostrava : Tanger, 2017, s. 275-281, bibliogr. 19 poz.

łańcuch dostaw ; usługi ; studium przypadku

supply chain ; services ; case study

7/24
Nr opisu: 0000117305
The method of technical state descriptions proper to computer aid applications.
[Aut.]: Witold Janik.
W: The 5th International Conference on Modern Manufacturing Technologies in Industrial Engineering. ModTech 2017, June 14-17, 2017, Sibiu, Romania. Book of abstracts. Red. Constantin Carausu. Iasi : ModTech Publishing House, 2017, s. 184 ( 2286-4369)

środek techniczny ; stan techniczny ; wspomaganie komputerowe przeglądu ; naprawa wspomagana komputerowo ; wykrywanie strat materiałowych ; zużycie ; uszkodzenie ; zniszczenie ; usługi ; naprawa ; przegląd

technical mean ; technical state ; computer aid overhaul ; computer aided repair ; material loss detection ; wear ; damage ; destruction ; service ; repair ; overhaul

8/24
Nr opisu: 0000118675   
Wykorzystanie metody Servqual do doskonalenia usługi - studium przypadku.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 191-201, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

metoda Servqual ; doskonalenie ; jakość ; hurtownia farmaceutyczna ; usługi

Servqual method ; improvement ; quality ; pharmaceutical wholesaler ; services

9/24
Nr opisu: 0000110475   
Innowacje usług w przedsiębiorstwach produkcyjnych - jak uniknąć "paradoksu usług".
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Organ. i Kier. 2016 nr 2, s. 87-103, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

innowacja ; usługi ; konfiguracja zasobów ; metoda DEMATEL

innovation ; services ; resources configuration ; DEMATEL method

10/24
Nr opisu: 0000105060   
Koncepcja modelu wspomagającego ocenę porównawczą wybranych procesów świadczenia usług z wykorzystaniem alternatywnych środków technicznych.
[Aut.]: Jan Kaźmierczak, Eugeniusz Piechoczek.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 828-837, bibliogr. 26 poz.

usługi ; zarządzanie usługami ; ujęcie procesowe ; konwersja ; efektywność świadczenia usług ; lotnictwo ; bezzałogowy obiekt latający

services ; service management ; process approach ; conversion ; effectiveness of services ; aviation ; unmanned flying object

11/24
Nr opisu: 0000104933
Automatyka przemysłowa i technika napędowa.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla, Mariusz Hetmańczyk.
W: Przewodnik szefa utrzymania ruchu 2015. Poznań : Forum Media Polska, 2015, s. 46-53

automatyka przemysłowa ; sprzęt techniczny ; produkt ; usługi ; służba utrzymania ruchu

industrial automation ; technical equipment ; product ; service ; maintenance staff

12/24
Nr opisu: 0000100034   
Doskonalenie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Joanna Michalska-Ćwiek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ciągłe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi

quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service

13/24
Nr opisu: 0000100720   
Innowacje usługowe - próba konceptualizacji.
[Aut.]: Magdalena Pichlak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 78, s. 367-377, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

innowacja ; usługi ; ujęcie makroekonomiczne ; ujęcie mikroekonomiczne

innovation ; services ; macroeconomic approach ; microeconomic approach

14/24
Nr opisu: 0000099186
Innovations in the field of enterprise quality management as an element of sustainable development implementation.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
W: GeoConference on Ecology, Economics, Education and Legislation. 14th International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM 2014, Albena, Bulgaria, 17-26 June 2014. Conference proceedings. Vol. 3. Sofia : STEF92 Technology, 2014, s. 215-222, bibliogr. 6 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704). Punktacja MNiSW 10.000

zrównoważony rozwój ; ISO 9001 ; system zarządzania jakością ; usługi

sustainable development ; ISO 9001 ; quality management system ; services

15/24
Nr opisu: 0000097583
Zarządzanie innowacjami w produkcji i usługach. Monografia. Red. Jan Kaźmierczak, Joanna Bartnicka.
Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2014, 330 s.

innowacja ; usługi ; produkcja ; zarządzanie

innovation ; services ; production ; management

16/24
Nr opisu: 0000075455
Specyfika konsumeryzmu na rynku usług gastronomicznych w Polsce.
[Aut.]: Paulina* Gajdziszewska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 349-359, bibliogr. 13 poz.

konsumeryzm ; gastronomia ; usługi ; prawo ; jakość

consumerism ; gastronomy ; services ; law ; quality

17/24
Nr opisu: 0000075457
Wpływ prosumentów - aktywnych i odpowiedzialnych konsumentów - na procesy rozwoju i innowacji.
[Aut.]: Marta Macełko, Izabela* Mendel.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 375-391, bibliogr. 40 poz.

konsumeryzm ; prosument ; usługi ; rozwój ; innowacja

consumerism ; prosumer ; services ; development ; innovation

18/24
Nr opisu: 0000067987
Ocena postrzeganej jakości pracy służb utrzymania ruchu w ujęciu dostawca-klient wewnętrzny.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 359-370, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi

quality management ; internal customer ; maintenance ; services

19/24
Nr opisu: 0000067979
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością w zakresie analizy niezgodności wyrobu w przedsiębiorstwie przemysłowym.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 251-259, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi

quality management ; internal customer ; maintenance ; services

20/24
Nr opisu: 0000051630
Funkcjonowanie biura zakupu usług w przedsiębiorstwie hutniczym - ujęcie modelowe i procesowe.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 9, s. 2-7

przedsiębiorstwo hutnicze ; biuro ; strategia zakupów ; logistyka zaopatrzenia ; usługi ; zakup usług

metallurgical enterprise ; office ; purchasing strategy ; supply logistics ; services ; purchase of services

21/24
Nr opisu: 0000073701
Struktura i harmonogram planu biznesu.
[Aut.]: Marek Krannich, Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 67-79, bibliogr. 2 poz.

plan biznesu ; misja przedsiębiorstwa ; cel strategiczny ; produkt ; usługi ; zarządzanie ; personel ; rynek ; marketing ; proces produkcyjny ; finanse ; analiza SWOT

business plan ; company mission ; strategic goal ; product ; services ; management ; personnel ; market ; marketing ; production process ; finance ; SWOT analysis

22/24
Nr opisu: 0000030075
Czynniki determinujące atrakcyjność treści komunikatu na stronie www firmy oferującej sprzęt komputerowy.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 333-342, bibliogr. 5 poz.

strona WWW ; atrakcyjność ; informacja biznesowa ; usługi ; cennik ; specyfikacja techniczna ; przedsiębiorstwo informatyczne ; sprzęt komputerowy

website ; attractiveness ; business information ; services ; price list ; technical specification ; IT enterprise ; hardware

23/24
Nr opisu: 0000029229
Prognoza oraz symulacja zjawisk cyklicznych z zastosowaniem metody wielomianów trygonometrycznych.
[Aut.]: R. Piszczek, Ewa* Tkocz-Piszczek.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. III Międzynarodowa konferencja naukowa, Demianowska Dolina, Słowacja, [6-8 września] 2006. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2006, s. 108 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; R. 57, nr 7 0860-6846)
Pełny tekst na CD

test Schustera ; metody numeryczne ; wielomiany trygonometryczne ; szeregi czasowe ; usługi ; sprzedaż ; prognozowanie

Schuster's test ; numerical methods ; trigonometric polynomial ; time series ; service ; selling ; forecasting

24/24
Nr opisu: 0000010503
Zarządzanie operacyjne - istota, zakres przedmiotowy.
[Aut.]: Józef Bendkowski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 21, s. 7-17, bibliogr. 6 poz.

zarządzanie operacyjne ; działalność gospodarcza ; usługi

operational management ; economic activity ; services

stosując format:
Nowe wyszukiwanie