Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TOŻSAMOŚĆ PRZESTRZENNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000101289   
Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią - studium na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Marek* Synowiec, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 273-288, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing terytorialny ; tożsamość przestrzenna ; Zabrze

territorial marketing ; spatial identity ; Zabrze

2/3
Nr opisu: 0000095024
Możliwości wykorzystania wartości kulturowych i tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranych realizacji prokrajobrazowych we Francji.
[Aut.]: Szymon Opania.
-Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 31, s. 37-45, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

krajobraz ; wartości kulturowe ; tożsamość przestrzenna ; wizerunek

landscape ; cultural values ; spatial identity ; image

3/3
Nr opisu: 0000024048
Tożsamość przestrzeni i miejsc w dobie globalizacji - w poszukiwaniu nowej utopii.
[Aut.]: Magdalena Żmudzińska-Nowak.
W: ULAR 2. Odnowa krajobrazu miejskiego. Tożsamość miejsca w dobie globalizacji. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Gliwice, 22-23 czerwca 2006. Red. Nina Juzwa [i in.]. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2006, s. 101-107, bibliogr. 25 poz.

utopia przestrzenna ; globalizacja ; przestrzeń miejska ; tożsamość przestrzenna ; tożsamość miejsca

spatial utopia ; globalization ; urban space ; spatial identity ; place identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie