Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGIA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000089505   
Development of market strategies of metallurgical enterprises after restructuring of steel industry.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Metalurgija 2014 vol. 53 iss. 1, s. 131-134, bibliogr. 13 poz.. Impact Factor 0.959. Punktacja MNiSW 25.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; strategia marketingowa ; proces restrukturyzacji ; stalownia

metallurgical enterprise ; marketing strategy ; restructuring process ; steel plant

2/8
Nr opisu: 0000089478
Działania w wymiarze strategie.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 145-155, bibliogr.

innowacyjność ; mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa ; strategia przedsiębiorstwa ; strategia marketingowa

innovation ; micro, small and medium enterprises ; enterprise strategy ; marketing strategy

3/8
Nr opisu: 0000092547   
Marketing self-diagnostic tool for SMEs - assumptions of the project.
[Aut.]: Piotr Weryński.
-J. Positive Manage. 2013 vol. 4 no. 1, s. 92-109, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

innowacja ; marketing ; potrzeby marketingowe ; relacje biznesowe ; społeczność naukowa ; świadomość marki ; strategia marketingowa

innovation ; marketing ; marketing needs ; business relationships ; scientific community ; branding awareness ; marketing strategy

4/8
Nr opisu: 0000109873
Marketing placówek oświatowych - strategie, modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny Śliwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91 (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa

marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy

5/8
Nr opisu: 0000078156
Strategia marketingowa elementem zarządzania firmą w sektorze maszynowym.
[Aut.]: Grażyna** Hat-Garncarz, J. Podgrabińska.
W: Napędy maszyn transportowych. VII Konferencja, Katowice, 23 października 2009. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-17, bibliogr. 9 poz.

przemysł maszynowy ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; strategia marketingowa

machine building industry ; enterprise management ; marketing strategy

6/8
Nr opisu: 0000050492   
Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jakości obsługi klienta przemysłu węglowego. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Anna Bluszcz.
Gliwice, 2008, 205 k., [17] k. tabl., bibliogr. 221 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Górnictwa i Geologii. Promotor: dr hab. inż. Henryk** Przybyła

rynek węgla ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia marketingowa ; dystrybucja węgla ; obsługa klienta ; analiza porównawcza

coal market ; mining company ; marketing strategy ; coal distribution ; customer service ; comparative analysis

7/8
Nr opisu: 0000022142
Organizacja marketingu i sprzedaży przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego.
[Aut.]: Henryk Dźwigoł.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 19-27 bibliogr. 12 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

strategia marketingowa ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia przedsiębiorstwa ; rynek docelowy

marketing strategy ; mining enterprise ; enterprise strategy ; target market

8/8
Nr opisu: 0000011059
Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.

automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku

cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie