Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SEGMENTACJA RYNKU
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000112045
Segmentation of target recipients of steel products for an investor initiating its operations in the local market.
[Aut.]: Jan Brzóska, Marek Krannich.
W: METAL 2016. 25th Anniversary International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 25th - 27th, 2016. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1883-1888, bibliogr. 13 poz.

segmentacja rynku ; produkt ze stali ; przedsiębiorczość ; przewaga konkurencyjna

market segmentation ; steel products ; entrepreneurship ; competitive edge ; market offer assumptions

2/9
Nr opisu: 0000080919
Multidimensional segmentation of Polish ski resorts visitors.
[Aut.]: Adam Szromek, M. Żemła, A. Hadzik.
-J. Tour. Chall. Trends 2012 vol. 5 no. 1, s. 41-46

sport zimowy ; segmentacja rynku ; turystyka sportowa

winter sport ; market segmentation ; sport tourism

3/9
Nr opisu: 0000110274
Dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy jako efekt działań marketingowych.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
-Biblioteka Regionalisty 2011 nr 11, s. 337-346, bibliogr.

konkurencja ; rynek ; marketing oświatowy ; segmentacja rynku

competition ; market ; educational marketing ; market segmentation

4/9
Nr opisu: 0000110095
Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku

marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy

5/9
Nr opisu: 0000109871
Marketing jako efektywne podejście do zarządzania placówką oświatową w dobie kryzysu światowego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.

marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku

marketing ; public school ; market segmentation

6/9
Nr opisu: 0000109873
Marketing placówek oświatowych - strategie, modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny Śliwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91 (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa

marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy

7/9
Nr opisu: 0000117572
Procedury marketingowe, a bezpieczeństwo rynkowe przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne dylematy bezpieczeństwa - teoria i praktyka. Red. Jan Pięta, Bogusław Purski. Warszawa : Wydaw. Naukowe Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa i Ochrony, 2009, s. 126-133, bibliogr. 10 poz.

bezpieczeństwo rynkowe ; segmentacja rynku ; marketing

market security ; segmentation of market ; marketing

8/9
Nr opisu: 0000078532
Segmentation of Polish consumers based on lifestyles.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. M. Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 328-334, bibliogr. 7 poz.

segmentacja rynku ; styl życia ; profile konsumenckie

market segmentation ; lifestyle ; consumer profiles

9/9
Nr opisu: 0000011059
Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.

automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku

cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie