Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SATYSFAKCJA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/24
Nr opisu: 0000120416
Ocena potencjału wirtualnej platformy sprzedaży oprogramowania z perspektywy klienta.
[Aut.]: Filip Liebert.
W: Dokonania naukowe młodych naukowców. Monografia naukowa. T. 2. Pod red. Jewiarz Marcin, Wróbel Marek. Kraków : Traicon, 2017, s. 340-357, bibliogr.

dystrybucja cyfrowa ; satysfakcja klienta ; platforma internetowa Steam ; branża gier komputerowych

digital distribution ; customer satisfaction ; virtual Steam platform ; video games industry

2/24
Nr opisu: 0000118649   
Sposoby doskonalenia satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 58-71, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena. Punktacja MNiSW 6.000

satysfakcja klienta ; doskonalenie ; jakość ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; badanie

customer satisfaction ; improvement ; quality ; manufacturing company ; survey

3/24
Nr opisu: 0000100758
Budowanie strategii lojalnościowej na przykładzie stacji benzynowych.
[Aut.]: A. Bogacki, Maria Cieśla, M. Juzek, K. Turoń.
W: WSL forum 2015. VI Międzynarodowa naukowa konferencja logistyczna, Poznań, 15.05.2015 = VI International Scientific Conference on Logistics. Streszczenia. [B.m.] : [b.w.], 2015, s. 7

program lojalnościowy ; satysfakcja klienta ; konkurencyjność

loyalty program ; customer satisfaction ; competitiveness

4/24
Nr opisu: 0000103471      
Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe

customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services

5/24
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

6/24
Nr opisu: 0000101014   
Wprowadzenie Kaizen w urzędzie miasta.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 7/8, s. 24-31, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kaizen ; system zarządzania jakością ; pomiar efektywności ; doskonalenie organizacji ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; jednostka samorządowa

kaizen ; quality management system ; efficiency measurement ; organizational determinant ; customer satisfaction ; city office ; local government unit

7/24
Nr opisu: 0000101343   
Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomocą metod i narzędzi zarządzania jakością oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym.
[Aut.]: S. Zendla, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

metody jakościowe ; narzędzia jakości ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze

quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service

8/24
Nr opisu: 0000088484   
Bank komercyjny w opinii klientów indywidualnych.
[Aut.]: Michał Bartnicki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 7-19, bibliogr. 10poz.. Punktacja MNiSW 11.000

satysfakcja klienta ; bank komercyjny ; ocena przedsiębiorstwa ; ocena pracownika ; sektor bankowości ; klient indywidualny

client's satisfaction ; commercial bank ; enterprise assessment ; employee assessment ; banking sector ; individual customer

9/24
Nr opisu: 0000088466   
Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne

metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise

10/24
Nr opisu: 0000072531
Zastosowanie 8 zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu mechanicznego.
[Aut.]: K. Drozd, Marta Dudek-Burlikowska.
W: VIII Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Odlewników SFEROID '2012, Ustroń-Jaszowiec, 31 maja - 2 czerwca 2012. Red. Jan Szajnar, Andrzej Studnicki, Jacek Suchoń. Gliwice : Komisja Odlewnictwa PAN. Oddział Katowice, 2012, s. 21-26, bibliogr. 11 poz. (Zeszyty Studenckich Prac Naukowych "Sferoid" ; z. 12)

zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo ; przemysł mechaniczny ; zasady zarządzania jakością ; satysfakcja klienta

quality management ; enterprise ; mechanical industry ; quality management principles ; client's satisfaction

11/24
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

12/24
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

13/24
Nr opisu: 0000079815
Preferencje komunikacyjne mieszkańców Aglomeracji Górnośląskiej wraz z oceną satysfakcji z transportu zbiorowego.
[Aut.]: Grzegorz Karoń.
W: Problemy rozwoju transportu regionalnego TRANS-REG. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych społeczeństwa poprzez promocję transportu zbiorowego. Międzynarodowa konferencja, Dąbrowa Górnicza, 14 maja 2010. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2010, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 9 poz.

Aglomeracja Górnośląska ; transport zbiorowy ; transport miejski ; satysfakcja klienta

Upper Silesian Agglomeration ; public transport ; urban transport ; client's satisfaction

14/24
Nr opisu: 0000071459   
The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method.
[Aut.]: Katarzyna Midor, Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.

ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta

work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction

15/24
Nr opisu: 0000050091   
Analysis of the clients' satisfaction in the accredited laboratory.
[Aut.]: Danuta** Szewieczek, Tatiana Karkoszka, A. Zając.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2009 vol. 35 iss. 1, s. 95-102, bibliogr. 29 poz.

akredytacja ; laboratorium akredytowane ; laboratorium wzorcujące ; laboratorium badawcze ; satysfakcja klienta

accreditation ; accredited laboratory ; calibration laboratory ; testing laboratory ; client's satisfaction

16/24
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

17/24
Nr opisu: 0000037791
Badanie satysfakcji klientów jako element systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Joanna Toczyńska, W. Kurka.
W: Czynniki kształtujące elementy systemu zarządzania współczesną organizacją. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 237-250, bibliogr. 6 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 158)

satysfakcja klienta ; zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo produkcyjne

client's satisfaction ; quality management ; manufacturing company

18/24
Nr opisu: 0000077852   
Rachunek kosztów w procesie minimalizacji kosztu satysfakcji klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PBiałost., Ekon. Zarz. 2008 z. 12, s. 299-311, bibliogr. 15 poz.

satysfakcja klienta ; rachunek kosztów ; rachunkowość zarządcza

client's satisfaction ; cost account ; management accounting

19/24
Nr opisu: 0000038560
Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 190 s., bibliogr.
Skrypt nr 2422

satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI

client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI

20/24
Nr opisu: 0000032416
Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s 366-374, bibliogr. 10 poz.

rachunek kosztów ; wartość przedsiębiorstwa ; wartość klienta ; satysfakcja klienta

cost account ; enterprise value ; customer value ; customer satisfaction

21/24
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

22/24
Nr opisu: 0000032408
Zadowolenie i lojalność klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 519-528, bibliogr. 15 poz.

przewaga konkurencyjna ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa

competitive advantage ; customer satisfaction ; customer loyalty ; competitive enterprise position

23/24
Nr opisu: 0000047794
Lojalność klienta jako źródło konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.

klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; konkurencyjność przedsiębiorstw

customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness

24/24
Nr opisu: 0000032476
Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
[Aut.]: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.

klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; zadowolenie klienta

internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie