Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RYNEK TURYSTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000075962   
Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech.
[Aut.]: M. Żemła, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 82, s. 165-178. Punktacja MNiSW 6.000

rynek turystyczny ; atrakcyjność turystyczna ; Polska ; Republika Czeska

tourist market ; tourist attractiveness ; Poland ; Czech Republic

2/4
Nr opisu: 0000066831
Rozwój obszarów turystycznych i uzdrowiskowych w koncepcjach S.C. Ploga i R.W. Butlera.
[Aut.]: Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 305-322, bibliogr. 38 poz.

turystyka ; zarządzanie turystyką ; turystyka zdrowotna ; uzdrowisko ; rynek turystyczny ; atrakcyjność turystyczna

tourism ; tourism management ; health tourism ; spa ; tourist market ; tourist attractiveness

3/4
Nr opisu: 0000050641
Klaster perspektywą dla przedsiębiorstw turystycznych w Polsce.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 4, s. 65-72, bibliogr. 3 poz.

klaster ; przedsiębiorstwo turystyczne ; rynek turystyczny ; konkurencyjność przedsiębiorstw

cluster ; tourist enterprise ; tourist market ; enterprises competitiveness

4/4
Nr opisu: 0000046543
Symulacyjny model decyzyjny wyboru miejscowości wypoczynkowej przez turystów.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 45, s. 215-225, bibliogr. 11 poz.

proces decyzyjny ; model symulacyjny ; preferencje konsumenta ; rynek turystyczny

decision-making process ; simulation model ; consumer preferences ; tourist market

stosując format:
Nowe wyszukiwanie