Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RYNEK EDUKACYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000110095
Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku

marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy

2/4
Nr opisu: 0000114360
Rynkowy charakter szkolnictwa zawodowego a rola informacji o rynku pracy.
[Aut.]: B. Batko, Barbara Trzaska.
W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. Red. Dominika Czajkowska-Ziobrowska, Andrzej Zduniak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009, s. 33-38

rynek edukacyjny ; rynek pracy ; informacja

educational market ; labor market ; information

3/4
Nr opisu: 0000110343
Cykl działań marketingowych szkoły.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Przejawy i formy nowoczesnego zarządzania i komunikacji społecznej. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 173-178, bibliogr. 6 poz. (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; szkoła

marketing of educational institutions ; educational market ; school

4/4
Nr opisu: 0000110403
Marketing as a method of improving the educational institution management.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Zarządzanie, doskonalenie, zmiany. Red. Leopold Jeziorski, Stanisław Borkowski. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. "Humanitas". Wyższa Szkoła Humanitas, 2008, s. 97-103, bibliogr. 11 poz.

marketing ; otoczenie rynkowe ; rynek edukacyjny ; marketing oświatowy ; szkoła publiczna

marketing ; market environment ; educational market ; educational marketing ; public school

stosując format:
Nowe wyszukiwanie