Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA FIRMY
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000125626
Dilemmas of reputation risk management: theoretical study.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Corp. Reputation Rev. 2018 vol. 21 iss. 4, s. 165-178, bibliogr. 76 poz.

reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusze ; zarządzanie ryzykiem

corporate reputation ; reputation risk ; stakeholders ; risk management

2/25
Nr opisu: 0000126377   
Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

3/25
Nr opisu: 0000126749   
Reputation risk insurance as a challenge for insurance companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca, W. Caputa.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 1037-1047, bibliogr.

reputacja firmy ; ryzyko utraty reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji

corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance

4/25
Nr opisu: 0000119790   
Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

5/25
Nr opisu: 0000116116   
The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media

6/25
Nr opisu: 0000100082   
Współpraca z interesariuszami w zakresie CSR w kontekście budowania reputacji przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 323-335, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

CSR ; interesariusz ; reputacja firmy ; zarządzanie

CSR ; stakeholder ; corporate reputation ; enterprise

7/25
Nr opisu: 0000106196   
Znaczenie dialogu z interesariuszami w kreowaniu reputacji przedsiębiorstwa jako inteligentnej organizacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 127-137, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

organizacja inteligentna ; interesariusz ; reputacja firmy

intelligent organization ; stakeholder ; corporate reputation

8/25
Nr opisu: 0000096732   
Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez innowacyjność.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 617-629, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo ; reputacja firmy ; innowacyjność ; interesariusz

enterprise ; corporate reputation ; innovativeness ; stakeholder

9/25
Nr opisu: 0000092797
Identyfikacja kosztów pogorszenia reputacji przedsiębiorstwa z perspektywy interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska, Tomasz Nawrocki.
-Prz. Organ. 2014 nr 4, s. 10-15, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

reputacja firmy ; interesariusz ; sytuacja kryzysowa

corporate reputation ; stakeholder ; crisis situation

10/25
Nr opisu: 0000092566   
Identyfikacja stylów zarządzania w aspekcie kreowaniaa reputacji przedsiębiorstwa jako pracodawcy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Organ. i Zarz. 2014 nr 2, s. 99-112, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

styl zarządzaania ; reputacja firmy ; interesariusz ; marka przedsiębiorstwa

management style ; company reputation ; stakeholder ; corporate brand

11/25
Nr opisu: 0000098593   
Manager as a creator of corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca, M. Gąsiorek.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 1, s. 1-10, bibliogr. 18 poz.

reputacja firmy ; zarządzanie ; interesariusz

corporate reputation ; management ; stakeholder

12/25
Nr opisu: 0000097418   
Reputation crisis response strategies on the example of selected polish companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
-Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 54-57, bibliogr. 26 poz.

reputacja firmy ; reputacja kryzysowa ; strategia reagowania kryzysowego

corporate reputation ; crisis reputation ; crisis response strategy

13/25
Nr opisu: 0000098466   
Rola społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2014 z. 8, s. 341-351, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

reputacja firmy ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; interesariusz

corporate reputation ; corporate social responsibility ; stakeholder

14/25
Nr opisu: 0000098595   
Ryzyko reputacji jako wyzwanie dla menedżerów w erze globalizacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Organ. i Kier. 2014 nr 4, s. 141-156, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusz ; zarządzanie ryzykiem

corporate reputation ; reputational risk ; stakeholder ; risk management

15/25
Nr opisu: 0000097421   
Sources of reputation crisis and possibilities of its management.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
-Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 74-77, bibliogr. 32 poz.

reputacja firmy ; interesariusz ; ryzyko reputacji ; zarządzanie kryzysowe

corporate reputation ; stakeholder ; reputational risk ; crisis management

16/25
Nr opisu: 0000097429   
The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.

reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping

corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping

17/25
Nr opisu: 0000109248   
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń. Punktacja MNiSW 10.000

interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy

stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation

18/25
Nr opisu: 0000092441   
Communication of company with the environment in process building reputation.
[Aut.]: Alina Gorczyńska, Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 2, s. 1-7, bibliogr.

reputacja firmy ; komunikacja ; interesariusze ; nowe formy mediów ; klasyfikacja JEL

company reputation ; communication ; stakeholders ; media new forms ; JEL classification

19/25
Nr opisu: 0000081029   
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys

corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis

20/25
Nr opisu: 0000067317
Czy można skutecznie zarządzać reputacją firmy?.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13

zarządzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy

management ; company image

21/25
Nr opisu: 0000080898
Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655

marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka

brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand

22/25
Nr opisu: 0000078565
Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.

przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy

competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation

23/25
Nr opisu: 0000051319
Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)

wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie wartości ; wartość przedsiębiorstwa

company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value

24/25
Nr opisu: 0000073599
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodność

company image ; public relations ; credibility

25/25
Nr opisu: 0000018367   
Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.

tożsamość ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarządzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamość wizualna

identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie