Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000120207   
Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2017 nr 322, s. 230-242, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja ; ryzyko reputacji ; media społecznościowe

reputation ; reputational risk ; social media

2/6
Nr opisu: 0000111518   
Corporate reputation and customer loyalty as the measures of competitive enterprise position - empirical analyses on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2016 vol. 7 nr 1, s. 91-106, bibliogr.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna ; sektor bankowości

reputation ; customer loyalty ; competitive position ; banking sector

3/6
Nr opisu: 0000105464
Możliwości oceny zaangażowania przedsiębiorstw w działania społecznie odpowiedzialne a ich polityka informacyjna w zakresie CSR.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Tomasz Nawrocki.
-Prz. Organ. 2016 nr 4, s. 44-52, bibliogr. 34 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

CSR ; polityka informacyjna przedsiębiorstwa ; reputacja ; spółka giełdowa ; udziałowiec

CSR ; information policy of enterprise ; reputation ; listed company ; shareholder

4/6
Nr opisu: 0000111483
Ryzyko reputacji jako nowa kategoria ryzyka w bankowości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Wielowymiarowość podejścia procesowego w zarządzaniu. Red. Agnieszka Bitkowska i Elżbieta Weiss. Warszawa : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2016, s. 167-179, bibliogr. 25 poz.

reputacja ; ryzyko reputacji ; zarządzanie ryzykiem reputacji

reputation ; reputation risk ; management of reputation risk

5/6
Nr opisu: 0000115323   
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w kontekście redukcji ryzyka reputacyjnego.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 163-173, bibliogr. 27 poz poz. (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)

reputacja ; ryzyko reputacji ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

reputation ; reputational risk ; corporate social responsibility

6/6
Nr opisu: 0000113650
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
Warszawa : CeDeWu, 2016, 212 s., bibliogr.

reputacja ; zaufanie ; interesariusz przedsiębiorstwa

reputation ; trust ; stakeholder of the company

stosując format:
Nowe wyszukiwanie