Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/13
Nr opisu: 0000133337
Analiza raportów reklamacyjnych w celu usprawnienia procesu produkcyjnego na przykładzie przedsiębiorstwa przemysłowego.
[Aut.]: Roksana Poloczek, Marzena Kuczyńska-Chałada, Joanna Furman.
W: Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 1. Red. Ryszard Knosala. Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2019, s. 457-466

proces produkcyjny ; usprawnianie ; reklamacja

production process ; improvement ; complaint

2/13
Nr opisu: 0000129115   
Complaint management system in building material factory.
[Aut.]: Maria Cieśla.
-Manage. Prod. Eng. Rev. 2019 vol. 10 nr 1, s. 50-57, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 70.000

reklamacja ; zarządzanie reklamacją ; obsługa klienta ; strategia logistyczna

complaint ; complaint management ; customer service ; logistics strategy

3/13
Nr opisu: 0000129424
Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Beata* Szczerba.
Zabrze, 2018, 2 t. (204; 63 k.), bibliogr. 210 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: prof. dr hab. inż. Barbara* Białecka, dr inż. Joanna Bartnicka

reklamacja ; zarządzanie ; jakość ; system ; branża motoryzacyjna ; ICT ; doskonalenie

complaint ; management ; quality ; system ; automotive industry ; ICT ; improvement

4/13
Nr opisu: 0000121723
Organization improvement using it systems to support the handling of cash register service complaints.
[Aut.]: Elżbieta Milewska.
W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 173-179, bibliogr. 13 poz.

urządzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń

fiscal device ; complaint ; application handling

5/13
Nr opisu: 0000126017   
Systemowe ujęcie doskonalenia procesu i produktu z wykorzystaniem metod i narzędzi zarządzania jakością.
[Aut.]: P. Barosz, Marta Dudek-Burlikowska, Marek Roszak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 118, s. 13-28, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

doskonalenie ; FMEA ; audyt ; reklamacja ; procesy

improvement ; FMEA ; audit ; complaint ; processes

6/13
Nr opisu: 0000120405   
Komponenty procesu reklamacyjnego na przykładzie przedsiębiorstw hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 12, s. 24-31, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reklamacja ; wyroby hutnicze ; przedsiębiorstwo hutnicze

complaint ; steel products ; steel company

7/13
Nr opisu: 0000119237
Management of complaints by a Polish manufacturer fiscal devices.
[Aut.]: Elżbieta Milewska.
W: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2017, 24-30 August 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Book 1, Modern science. Vol. 5, Business and management. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 599-606, bibliogr. 13 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

urządzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń ; BPMN

fiscal device ; complaint ; application handling ; BPMN

8/13
Nr opisu: 0000108608   
Ogólne założenia do budowy systemu zarządzania reklamacjami.
[Aut.]: Beata* Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 4, s. 100-108, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Metody i narzędzia inżynierii produkcji dla rozwoju inteligentnych specjalizacji. Red.: Gembalska-Kwiecień A.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; system ; zarządzanie

complaint ; system ; management

9/13
Nr opisu: 0000111247   
Raportowanie 8D w obsłudze reklamacji na przykładzie wyborów hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Organ. i Zarz. 2016 nr 2, s. 47-63, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

wyroby hutnicze ; reklamacja ; raportowanie 8D

steel products ; complaint ; 8D reporting

10/13
Nr opisu: 0000109731   
Zmiany w procesie obsługi reklamacji w hutach.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2016 R. 83 nr 10, s. 452-455, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 7.000

reklamacja ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze

reclamation ; customer service ; steel enterprise

11/13
Nr opisu: 0000089507      
An analysis of the causes of complaints about steel sheets in metallurgical product quality management systems.
[Aut.]: Bożena Gajdzik, Jacek Sitko.
-Metalurgija 2014 vol. 53 iss. 1, s. 135-138, bibliogr. 9 poz.. Impact Factor 0.959. Punktacja MNiSW 25.000

produkt hutniczy ; blacha stalowa ; system zarządzania jakością ; reklamacja

metallurgical product ; steel sheet ; quality management system ; complaint

12/13
Nr opisu: 0000086726   
Proces reklamacji jako narzędzie wspomagające proces produkcji.
[Aut.]: Agata* Juszczak, Barbara* Białecka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 33-49, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji

complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement

13/13
Nr opisu: 0000087131   
Skuteczne i efektywne zarządzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: B. Olszewska, Paweł** Szewczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 275-289, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji

complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement

stosując format:
Nowe wyszukiwanie