Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMA
Liczba odnalezionych rekordów: 21



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/21
Nr opisu: 0000126123
Kontrowersje w reklamie - czy jeszcze wartości nienaruszone?.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 września 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2018, s. 72

reklama ; kontrowersje

advertising ; controversy

2/21
Nr opisu: 0000120973
Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations

3/21
Nr opisu: 0000120181
Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity

4/21
Nr opisu: 0000112649   
Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.

reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie

advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement

5/21
Nr opisu: 0000108552   
Internet of things in marketing: opportunities and security issues.
[Aut.]: I. Abashidze, Marcin* Dąbrowski.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2016 R. 6 nr 4, s. 217-221, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing internetowy ; Internet Rzeczy ; reklama

internet marketing ; Internet of Things ; advertising

6/21
Nr opisu: 0000103895
Design and coding an integrated Facebook web application.
[Aut.]: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, Dąbrowa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.

media społecznościowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społecznościowych

social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing

7/21
Nr opisu: 0000129126
Etyka w reklamie leków wydawanych bez recepty.
[Aut.]: Dominika Marciniak, Michał Winnicki.
W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 165-173, bibliogr. 34 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)

reklama ; etyka ; leki OTC

advertising ; ethics ; over-the-counter medicines

8/21
Nr opisu: 0000101936   
Motywy erotyki, śmierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu".
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.

reklama ; manipulacja ; reklama szokująca ; tabu kulturowe

advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos

9/21
Nr opisu: 0000103409
Park kulturowy a działania reklamowe w miastach.
[Aut.]: Kinga* Palus, Joanna Zabawa-Krzypkowska.
W: II Forum Przestrzenie Miejskie. Ogólnopolska konferencja naukowa pt. "Infrastruktura mieszkaniowa, kulturalna i rekreacyjno-sportowa w polskich miastach", 16 września 2015, Warszawskie Centrum EXPO XXI. Zbiór referatów. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 6 poz.

dziedzictwo kulturowe ; krajobraz kulturowy ; park kulturowy ; reklama

cultural heritage ; cultural landscape ; cultural park ; advertising

10/21
Nr opisu: 0000100928
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 312 s.

komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku

visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law

11/21
Nr opisu: 0000088493   
Koszty założenia oraz działalności sklepu internetowego.
[Aut.]: Aleksandra Czupryna-Nowak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 33-42, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

handel elektroniczny ; działalność gospodarcza ; koszty ; oprogramowanie komputerowe ; grafika komputerowa ; hosting ; domena internetowa ; reklama

e-commerce ; economic activity ; costs ; computer software ; computer graphics ; hosting ; internet domain ; advertisement

12/21
Nr opisu: 0000075348
Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralność i etyka reklamy.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.

reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations

advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations

13/21
Nr opisu: 0000058833
Wybór domeny internetowej z uwzględnieniem wariantów potocznego nazewnictwa.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 391-397, bibliogr. 6 poz.

domena internetowa ; strona internetowa ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

14/21
Nr opisu: 0000074141
Public relations czy reklama?. O komunikacji XXI wieku.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.

reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa

advertisement ; public relations ; marketing communication

15/21
Nr opisu: 0000078039   
Warianty potoczności nazwy jako kryterium wyboru domeny internetowej.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO 2008. Informatyka ekonomiczna jako dziedzina nauki i dydaktyki. Praca zbiorowa. Pod red. M. Pańkowskiej, T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008, s. 363-369, bibliogr. 6 poz. (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

domena internetowa ; strona WWW ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

16/21
Nr opisu: 0000025418
Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13

domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing

internet domain ; website ; advertisement ; marketing

17/21
Nr opisu: 0000028365
Wizualizacja i autoreklama projektu na przykładzie estakady w Nanterre we Francji.
[Aut.]: Marek Salamak.
-Inż. i Bud. 2007 R. 63 nr 4, s. 194-195, bibliogr. 6 poz.

reklama ; autoreklama ; wizualizacja ; promocja projektu ; estakada

advertisement ; self-advertisement ; visualization ; project promotion ; bridge

18/21
Nr opisu: 0000010984   
Promocja przedsiębiorstw należących do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka. Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.

promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring

promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring

19/21
Nr opisu: 0000010179
Character merchandising jako nowa forma reklamy.
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 147-156, bibliogr. 5 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

character merchandising ; reklama ; przepisy prawne

character merchandising ; advertising ; legal regulations

20/21
Nr opisu: 0000078194   
Metody eliminacji zjawiska znużenia stroną www.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO'2004. [Konferencja]. Praca zbiorowa. Pod red. T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2004, s. 247-253, bibliogr. 7 poz.

strona internetowa ; komunikacja marketingowa ; habituacja ; reklama

website ; marketing communication ; habituation ; advertisement

21/21
Nr opisu: 0000080685
Działania wspomagające na rynku o zerowym przepływie zwrotnym.
[Aut.]: Jan* Ostoj.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 109-128

rachunek przepływów zerowych ; cena ; podaż ; popyt ; reklama

zero cash flow ; price ; intake ; demand ; advertisement

stosując format:
Nowe wyszukiwanie