Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 28



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/28
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

2/28
Nr opisu: 0000128014
Sponsoring i public relations w sporcie.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, Edyta Wiśniewska-Placheta, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 22. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 93-101, bibliogr. 9 poz.

sponsoring ; public relations ; media relations ; community relations ; sport

sponsorship ; public relations ; media relations ; community relations ; sport

3/28
Nr opisu: 0000120973
Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations

4/28
Nr opisu: 0000112243   
Etyka public relations - standardy zawodu specjalisty ds. public relations w Polsce.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 98, s. 27-38, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

public relations ; etyka ; kodeks branżowy

public relations ; ethics ; industry code

5/28
Nr opisu: 0000115311   
Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu społecznym.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, J. Karwot.
W: Wymiary odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Pod red. Aleksandry Kuzior. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 61-69, bibliogr. 12 poz. (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 4 2451-456X)

kreowanie wizerunku ; public relations ; otoczenie społeczne ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR

image creation ; public relations ; social environment ; corporate social responsibility ; CSR

6/28
Nr opisu: 0000112645   
Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa

new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication

7/28
Nr opisu: 0000114923   
Public relations in the marketing of product innovations.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Organ. i Zarz. 2016 nr 3, s. 49-63, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing innowacji ; public relations ; media relations ; marketing

marketing of innovation ; public relations ; media relations ; marketing

8/28
Nr opisu: 0000104141   
Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marta Macełko.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 4, s. 227-241, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

public relations ; kapitał symboliczny miasta ; wizerunek miasta

public relations ; symbolic capital of the city ; image of city

9/28
Nr opisu: 0000100928
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 312 s.

komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku

visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law

10/28
Nr opisu: 0000091405   
Media społecznościowe w strategii public relations miast.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. SGGW Warszawa, Polit. Eur. Finans. Mark. 2013 nr 10, s. 361-370, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

media społecznościowe ; public relations ; miasto ; wizerunek miasta

social media ; public relations ; city ; image of city

11/28
Nr opisu: 0000075725   
Komunikacja społeczna jako element e-biznesu wywierający wpływ na konkurencyjność MSP.
[Aut.]: Sandra Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 63-70, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

komunikacja społeczna ; biznes elektroniczny ; konkurencyjność ; małe i średnie przedsiębiorstwa ; public relations

social communication ; e-business ; competitiveness ; small and medium enterprises ; public relations

12/28
Nr opisu: 0000080290
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58

marka ; wizerunek firmy ; public relations

brand ; company image ; public relations

13/28
Nr opisu: 0000075895
Marketing partnerski biblioteki - tworzenie relacji z otoczeniem.
[Aut.]: Ewa Stawiarska, Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Gdzie jesteś czytelniku?. Rola biblioteki w strategii i działalności uczelni wyższej. XXV Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Pod red. Krzysztofa Zioło. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, s. 175-193, bibliogr. 18 poz. (Biuletyn Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej ; nr 2 1899-6515)

marketing partnerski ; biblioteka szkoły wyższej ; public relations ; zarządzanie relacjami

partnership marketing ; academic library ; public relations ; relationship management

14/28
Nr opisu: 0000075348
Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralność i etyka reklamy.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.

reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations

advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations

15/28
Nr opisu: 0000083238
Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
[Aut.]: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
W: Public relations we współczesnym świecie. Między służbą organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image

16/28
Nr opisu: 0000083237
CSR jako narzędzie budowania marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76 (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )

CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialność biznesu

CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility

17/28
Nr opisu: 0000068252
Czarny public relations jako metoda ograniczająca podmiotowość obywatelską.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. "Omnes homines aequales sunt". Praca zbiorowa. T. 2. Pod red.: Aleksandry Kuzior, Jacka Rąba. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2010, s. 82-97

public relations ; podmiotowość obywatelska

public relations ; citizen subjectivity

18/28
Nr opisu: 0000083227
Polityczne public relations w procesie kształtowania wizerunku partii politycznych na przykładzie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Mediatyzacja kampanii politycznych. Pod red. M. Kolczyńskiego, M. Mazura, S. Michalczyka. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2009, s. 384-395, bibliogr. 7 poz. (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2735 0208-6336)

public relations ; partia polityczna ; wizerunek partii ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; marketing polityczny

public relations ; political party ; party image ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; political marketing

19/28
Nr opisu: 0000083283
PR-owiec, konsultant polityczny czy spin doctor - etyczne realia polskiego marketingu politycznego.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Etyka a polityka. Red. Henryk Kretek, Rafał Riedel. Racibórz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009, s. 164-171

marketing polityczny ; public relations ; partia polityczna ; spin doctor

political marketing ; public relations ; political party ; spin doctor

20/28
Nr opisu: 0000073712
Public relations i marketing w praktyce.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.

marketing ; public relations ; wizerunek firmy

marketing ; public relations ; company image

21/28
Nr opisu: 0000074414
Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.

public relations ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa

public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission

22/28
Nr opisu: 0000074141
Public relations czy reklama?. O komunikacji XXI wieku.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.

reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa

advertisement ; public relations ; marketing communication

23/28
Nr opisu: 0000068283
Public relations w procesie kształtowania wizerunku administracji gmin.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Społeczności lokalne na pograniczu. Praca zbiorowa. Pod red. Aleksandry Kuzior, Jacka Rąba, Iwony Sobieraj. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 105-115 (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 170)

public relations ; administracja ; społeczność lokalna

public relations ; administration ; local community

24/28
Nr opisu: 0000073599
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodność

company image ; public relations ; credibility

25/28
Nr opisu: 0000018635
Rola promocji na rynku turystycznym.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Ekon. Organ. Przeds. 2006 R. 57 nr 4, s. 71-76, bibliogr. 3 poz.

przedsiębiorstwo turystyczne ; public relations ; promocja ; turystyka

tourist enterprise ; public relations ; promotion ; tourism

26/28
Nr opisu: 0000023975
Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 115-124, bibliogr. 10 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)

organizacja non-profit ; zaufanie społeczne ; organizacja pozarządowa ; public relations

non-profit organization ; social trust ; non-governmental organization ; public relations

27/28
Nr opisu: 0000010984   
Promocja przedsiębiorstw należących do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka. Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.

promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring

promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring

28/28
Nr opisu: 0000077435
Public relations w procesie realizacji wielkich inwestycji.
[Aut.]: Aneta Michalak.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 143-157, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

public relations ; inwestycja ; gospodarka rynkowa

public relations ; investment ; market economy

stosując format:
Nowe wyszukiwanie