Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PRZEMIANA RYNKU
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000058683
Tożsamość uniwersytetu.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 99-107, bibliogr. 10 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; tożsamość organizacyjna ; przemiana rynku ; współczesny uniwersytet

university ; organizational identity ; market transformation ; modern university

stosując format:
Nowe wyszukiwanie