Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000104963
Badanie roli systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie świadczącym usługi dla górnictwa - perspektywa klienta wewnętrznego.
[Aut.]: D. Książek, Mariusz Ligarski.
W: Górnictwo węgla kamiennego. Inteligentne rozwiązania. Monografia. Red. Katarzyna Midor, Krzysztof Michalski. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2015, s. 74-80, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo usługowe ; klient wewnętrzny ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; górnictwo

quality management ; service enterprise ; internal customer ; enterprises competitiveness ; mining

2/7
Nr opisu: 0000103557
Formy wsparcia oferowane pracownikom jako element etycznego kierowania na przykładzie przedsiębiorstwa branży usługowej.
[Aut.]: Anna Kochmańska.
W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 95-106, bibliogr. 10 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)

przedsiębiorstwo usługowe ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; kultura organizacyjna ; kierowanie etyczne ; narzędzia zarządzania ; rozwój kadry

service enterprise ; enterprise management ; organizational culture ; ethical leadership ; management tools ; development of staff

3/7
Nr opisu: 0000093358   
Polityka szkoleniowa w przedsiębiorstwie z branży usługowej - ocena stopnia innowacyjności.
[Aut.]: Anna Kochmańska, J. Karwot.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 65-76, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

szkolenie ; innowacyjność ; coaching ; e-learning ; trening kompetencji ; przedsiębiorstwo usługowe

training ; innovativeness ; coaching ; e-learning ; competence training ; service enterprise

4/7
Nr opisu: 0000037780
Identyfikowanie i dobór miary efektywności w małych i średnich organizacjach.
[Aut.]: Magdalena Kołodziejczyk-Jadczyk.
W: Czynniki kształtujące elementy systemu zarządzania współczesną organizacją. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 91-101, bibliogr. 27 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 158)

małe i średnie przedsiębiorstwa ; pomiar efektywności ; przedsiębiorstwo usługowe

small and medium enterprises ; efficiency measurement ; service enterprise

5/7
Nr opisu: 0000038902
Specyfika wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na przykładzie wybranej firmy usługowej w górnictwie.
[Aut.]: Marcin Krause, T. Nogły.
-Pr. Zdr. Bezp. 2008 R. 50 nr 2, s. 14-20, bibliogr. 33 poz.

zarządzanie bezpieczeństwem pracy ; bhp ; przedsiębiorstwo usługowe ; górnictwo

work safety management ; occupational health and safety ; service enterprise ; mining

6/7
Nr opisu: 0000029597   
Koncepcja systemu informacyjno-decyzyjnego w przedsiębiorstwach usługowych branży wynajmu samochodów. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Michał* Chudzicki.
Zabrze, 2006, 252 s., bibliogr. 116 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Anna* Walaszek-Babiszewska

system informacyjno-decyzyjny ; przedsiębiorstwo usługowe ; proces decyzyjny ; branża motoryzacyjna ; wynajem aut

decision-making information system ; service enterprise ; decision process ; automotive branch ; car rental

7/7
Nr opisu: 0000073485
Kierunki doskonalenia promocji w przedsiębiorstwach usługowych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska, M. Stolarczyk.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s.306-318, bibliogr. 7 poz.

przedsiębiorstwo usługowe ; promocja marketingowa ; komunikacja marketingowa

service enterprise ; marketing promotion ; marketing communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie