Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROMOCJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000078522   
Pozycjonowanie marki na rynku globalnym - możliwości i ograniczenia.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Ekon. Zarz. 2009 t. 1 nr 1, s. 44-59, bibliogr. 22 poz.

pozycjonowanie marki ; rynek globalny ; promocja marketingowa

brand positioning ; global market ; marketing promotion

2/5
Nr opisu: 0000058498
Rozwój rynku, produktu, narzędzi promocji i dystrybucji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 247-269

dystrybucja ; promocja marketingowa ; rozwój produktu ; polityka cenowa

distribution ; marketing promotion ; product development ; price policy

3/5
Nr opisu: 0000078412
Wybór rynku, produktu, sposobu promocji i dystrybucji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 208-225

rynek docelowy ; produkt ; dystrybucja ; promocja marketingowa

target market ; product ; distribution ; marketing promotion

4/5
Nr opisu: 0000074146
Koncepcja IMC w działalności zakładów opieki zdrowotnej w świetle wyników badań empirycznych.
[Aut.]: Karolina* Tabin.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.

zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa

health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion

5/5
Nr opisu: 0000073485
Kierunki doskonalenia promocji w przedsiębiorstwach usługowych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska, M. Stolarczyk.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s.306-318, bibliogr. 7 poz.

przedsiębiorstwo usługowe ; promocja marketingowa ; komunikacja marketingowa

service enterprise ; marketing promotion ; marketing communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie